Supistukset

Torakka en tietenkään tykkää et suhun sattuu mutta kuullostaa lupaavalta että etenis asiat..kellertävä lima mulla oli limatulppaa ja sitä just irtoili kunnon supistelujen jälkeen..toivottavasti alkas tapahtua!!!
 
Toivottavasti jasmine mulla olis sama ton riehumisen kanssa. :) kumpa tää nyt lähtis tästä ja pääsis illalla synnärille. Täytyy mennä juoksemaan portaita ees taas että sais supparit potkua.:D Ihme ettei se eilinen riehunta saanu kalvoja puhki, työnsi nimittäin aika kovasti päätään haaruksiin.
 
Mulla se raivoravi siinä svon aulassa ja kuuma suihku jossa syväkyykyssä itteäni keinuttelin edisti sitä synnytystä että lähti kunnolla käyntiin..en usko että ois mitään auttanut ellei oos muutenkin ollut siinä hilkulla mutta jos oisin vaan ollut niin epäilen että oltas vielä kotiin joudettu..en tiedä sitten. Mutta niin jos supistuksia tulee, kannattaa kokeilla reipasta kävelyä ja sit kunnon rentoutus!
 
Pitää yrittää ährätä välillä jotain ja sit istuu hetki. Ei pysty kauaa olee paikallaan ku jomottaa selkää. Jumppa pallo on kyllä pelastus.:)
 
Vetää kyl aika ikävästi reisiin ja selkään taas. :confused: sit toi pistää mun viimeisiä ehjiä kylkiluita tohjoksi ja hinaa päätään tuolla alhaalla taas aika ikävästi, mutta nyt toivon todella, et nää auttaa/eedistää prosessia. :rolleyes:
 
Ärsyttävää :S ite oon koittanu kävellä pitkää lenkkiä, kantaa ja nostella asioita ja kyykkiä siivotessa, mutta supistuksia ei oo kuulunu moneen päivään. Tai siis kipeitä. Yöllä piti kyllä juosta vessaan tunnin välein että oon kyllä niin väsyny etten ees jaksais varmaan synnyttää nyt :P
 
Ei täälläkää tapahdu yhtään mitään :/ ihan sama mitä yrittää ni supistelee kyllä mut ei tunnu miltään..
 
Miehen pelissä oltu aamu ni johan alko vihloo selkää ja mahaa, mut eipä se taas jatku. :confused: tapahus nyt jotain
 
Onnea matkaan naiset.
Niin epistä... Mä oon kärsinyt nyt kaks yötä ja eilisen päivä kipeistä supareista ja nyt ne on taas tiessään. Mitään synnytykseen viittava ei ole. HUOH!:sad001
 
Täällä ei edelleenkään oo tapahtunu yhtään mitään mut katotaan et jos vaikka käynnistäis tänään ku meen äiti polille.. Saa nähdä kui kauheet supistukset siitä alkaa..
 
Ihanaa naiset♡♡♡ Opemamille Onnea hirmuisesti ♡ Minlex ja Babybelli onnea matkaan teille, loppusuora häämöttää jo! :) ihanaa! Minlex kohta sairaalaan jo! !!
 
Ei tässä nyt vielä kiire ole :wink odottelen vielä. Eiks se niin Mellu menny? Ei sinne hötkyillen kannata lähtee :D
Soittelin äsken Tayssiin mutta soittavat takas tuonnempana (kohta) ku oli ilmeisesti kiireistä. Neuvolan täti sano että ku on 2h alle 10min suppareita niin pitää lähteä. Mutta ku seinään tukeutuminen ja elastisen kuuntelu auttaa vielä toistaiseksi :wink
 
Takaisin
Top