Supistukset

Mä täällä leikin marssi orkesterii ja kuljen ympäri kämppää nostellen polvia ja toivon et jotain tapahtuis.. Vartin jaksaa aina kerrallaa sillee napakasti kävellä mut sit pistää noi verenpaineet vähä hanttii ja pitää huilata.. No joo kyl toi supistaa.. Vetää kivikovaks ja vähän tuntuu painetta alavattassa.. Siinä kaikki.. :sad001
 
Oi täällähän on tapahtunut hyviä uutisia ! Mahtavaa Mellu ja Onnea nyt kovasti ♡
Oli kyllä nyt aikakin :wink
 
Onnea mellu hurjasti. Kova odostu viimein palkittiin maailman ihanimmalla/rakkaimmalla palkinnolla ♡♥♡♥♡
 
Aaapuuvaaaa... en tiiä mihin ketjuun tästä pitäis kirjoittaa, mut oon maannu tässä sohvalla ja mahasta kuulu 2 napsahdusta. Ei poksahdus vaan naps. Luulin eka kuvittelevani, mut mieskin kuuli sen. Mitä ihmettä??? :confused:
 
Mäki kuulin jossain välissä sellasen napsahduksen kun oli vielä vauva masussa. Jollain oli sille joku selitys mut en muista missä ketjussa se oli. Ihanko vaan vauvan nivelet napsuu vai miten se meni. Jotain kuitenkin mistä ei tarvii olla huolissaan.
 
Okei no hyvä. Ajattelin et mitä ihmettä ja olin jo miehelle, et nytkö ne veet meni.... no ei mun tuurilla. :sorry: selkään ja masuun kyl juilii ja reisiin jonkin verran, mut ei varmaan liity toisiinsa. :rolleyes:
 
Oih, kateellisena vilkutan täällä teidän perävaloille. Meidän muksu ei taida olla yhtä täsmällinen kun MarinaMelinan. Supistuksia tulee ja menee mutta ovat yhtä ponnettomia kun emäntänsäkin tänään.
 
Täällä kans yks kateellinen kärvitelee kipujensa kanssa. Supistuksia tulee ja menee ja selkää polttelee, mut mitään ei tapahdu.:shifty: Taitaa mennä käynnistyksen puolelle tämä homma.
 
Täällä heräsin taas uuteen aamuun hieman pettyneenä :sad001 tätä ois helpompi kestää jos ei joka tuutista kokk ajan tulis viestejä ja kyselyitä tutuilta ja tuntemattomilta että eikö se oo vieläkään syntyny. Ärsyttää :sad001
 
Sama täällä opemami. Itellä on muutenki tukala olo ja saa pettyä pitkin päivää kun mitään ei tapahdu,nii ihmisten jatkuva kysely ottaa päähän. Tulee jotenki epäonnistumisen tunne ku kaikki oletti että tottakai se syntyy la.:sad001
 
Torakka, tai ehkä ennen la. Mullakin 2 päivää yli la:n ja viikon verran ehti tulvia kyselyitä.
 
No niinpä just! Tulee sellanen olo että no anteeksi että kehoni ei vielä ole synnyttänyt :sad001
 
Takaisin
Top