Supistukset

Hyvä Iita että sait levättyä ja jospa ne supistukset sais siitä uutta puhtia kun on kroppa levännyt! Ilmottele miten etenee, minä täällä seurailen innokkaana taustajoukkoina :) tsemppiä!
 
Hyi kamala! En ois kyllä kestäny niitä supistuksia autossa TUNTIA! Toi muutama kilometrikin oli jo liikaa. Toivottavasti oot Iita päässy jo sairaalaan ja saat jotain apua kipuihin! Onnea ja voimia!
 
Samoin mietin täällä, että kun supistukset tuli tiheästi, niin en kyllä olis halunnut istua autossa.
 
Onneksi ne rauhoittui jostain syystä autossa. Kyllä niitä napakoita tuli matkalla, mut siin se meni puristaessa ovenkahvaa.. :grin nyt täällä ja tänne jäädään ainakin yöksi. Olin 3 senttiä auki mut oli viel takana ja kaulaa jäljellä. Ei ainakaan tänään tapahdu mitään. :confused: hiisin hiisi.... mies syö kaikki eväät hermoromahdukseen.... :grin:p hehehe... meikä vetää ilokaasua ja kirjoittelee täällä. :grin
 
Missä vaiheessa ne vois puhkasta ehkä kalvot?? Haluun niin et tää syntys ettei tarvii kestää kipuja montaa kertaa ja ravata tota väliä. :confused:
 
Voisko liikkuminen edistää? Mulla se autto. Maatessa tuli 20min aikana kolme supistusta ja seistessä 7...
 
Takaisin
Top