Supistukset

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2015' aloitti Lila-Aurora, 28 elo 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. vappu Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Äääh! Mitämitämitä?? Täällä taas kauhee suma! Onnea opemami ja tsemppiä kaikille teille joilla jotain tapahtuu. Täälläki supistelee joo mutta ei nyt niin että antaisin itteni innostua. On kyllä muikee jomotus sekä selässä että mahassa ja vattaa oon käyny tyhjäämässä jo pariin otteeseen. Ehkä tää tästä - viikon sisällä...
    • Tykkään Tykkään x 2
  2. jasmin_e Hyväntuulinen höpöttäjä

Voi vitsit täällä taas tapahtuu. Onnea matkaan! Heti tiedon janoisille ilmoituksia miten menee kunhan vaan jaksatte!
  3. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Tayssilla ollaan. Kohta sisälle ja käyrille :wink
    • Tykkään Tykkään x 2
  4. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Minä täällä myös seuraan, infotkaa kunhan voitte :)

Minlex kauhen tiheästi tulee sulla noi supparit! Auts. Näin uudessa valossa on ehk hyvä lähteä ajoissa, jos oisin ollu kotona kun vedet meni (eli muutaman tunnin pidempään) niin ois saattanut mies joutua kätilöksi :) oikeasti Varsinkin kun ne kivut oli siedettävät hyvinkin ennen kun vedet meni niin ois voinu olla kotona! Sitten olikin helv***i irti kun ne vedet rusahti!
  5. Vihdoinkin <3 Hyväntuulinen höpöttäjä

Jeee!!! Sain käynnistys lääkkeet ( tai siis jonkun nauhan :) ) nyt oon osastolla ja sit vaa odotellaa et supistukset alkaa!!! Tänään tai huomenna mullakin on VIHDOINKIN oma vauva sylissä :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 9
  6. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Onnea ja tsemppiä rutistukseen Vihdoinkin ♡♡
    • Tykkään Tykkään x 1
  7. Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Oooo... täällähän taas tapahtuu. Ihanaa ♥♡♥♡ tsemppiä matkaan kamut joilla rutistus edessä ja onnea kamalsti jo vauvautuneille. ♡♥♡♥♡:smug:
  8. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Joo, täällä on menoa! Kolme senttiä olin auki vasta kun tulin mutta nyt joudun pyytääm jotain panadolia kyllä kipuihin. Jee!!!!
    • Tykkään Tykkään x 3
  9. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Nyt saliin!
    • Tykkään Tykkään x 9
  10. Babybelli Jostain jotain jo tietävä

Mä meen vasta illalla näytille, mikäli ei supistukset ala olee mahottomia. Kyllä näiden kanssa pärjää vielä, nyt yritän levätä, et jaksaa sitte toimia. :) tsemppii sinne synnytyssaliin minlex!
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Oi... tsemppiä hirmuisesti matkaan molemmille...!! :)
  12. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Minlex tsemppiä ♡♡
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. vappu Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

Aamulla tosiaan alko supistelemaan siinä viiden maissa ja tätä on nyt jatkunu koko päivän. Välillä kipeemmin välillä miedommin. Välit vaihtelee 10-20 min. Vessassa oon käyny tyhjennyksellä jo seittemän (!?) kertaa. Pariin otteesaan ihan kuralla vatta. Jos tää ei tästä mihkään kehity niin onpahan tullu vietettyä aikaa sellasessa huoneessa joka yleensä jää vähän vähemmälle huomiolle. Vois nyt kyllä vähän intoutuu nää supparit..
    • Tykkään Tykkään x 3
  14. Minlex Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2015

Tuu vaan Vappu! Täällä on tilaa :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. Babybelli Jostain jotain jo tietävä

No ei tää tänää synny, ei ollu vettä, eli ei tartte ees haaveilla käynnistyksestä! Olin niin varma, et nyt pakko syntyä, ku aamulla valuu reittä pitkin vettä ( tais olla sit vaa limaa tai vastaavaa ) ja lisäks nyt koko aika verta pyyhittäessä. No ei se sit tarkota mitää, antaa tulla vaa. Supistuksia tulee kyllä säännöllisesti, mut sais olla reippaasti yli minuutin mittasia. Mä en kestä, jos tää nyt tulee olee loppuaika tämmöstä säätöä, selkää polttaa ja nipistelee vatsaa inhottavasti, ja suppareiden aikaa pitää könytä maata kohti. Ens kerral synnärille vasta ku lapsen pää puoliks ulkona, ni voi olla varma et nyt se syntyy :D
  16. Vihdoinkin <3 Hyväntuulinen höpöttäjä

No nyt ne alko mullaki..
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. opemami Näppärä viestien naputtelija Tammikuunmammat 2015

18. Torakka Sanaisen arkkunsa ammentaja

Mulla supparit katos ihan kokonaan. Tänää ei oo ollu oikeestaan edes kivuttomia, vaikka niitä on yleensä pitkin päivää. :confused:
  19. MarinaMelina Sanavalmis juttuseppä

Huuuh täällähän tapahtuu! :)

Vappu tsemppiä ♡ ja toivottavasti innostuvat siitä kunnolla supistelee! Se voi käydä äkkiäkin!

Babybelli no onpas kumma että ei muka vettä ollut :O mikä tilanne siellä kohdunsuulla oli? Tulisko sitä verta alstutkimuksen takia vai tuliko jo ennen? Jospa ne supparit siitä yltyis, älä nyt vielä luovuta ♡ se voi lähtö tosiaan tulla äkkiäkin! Tsemppiä ♡

Vihdoinkin hyvähyvähyvä :) ! Voimistumista niille!
  20. Iita_ Puuhakas puhuja Tammikuunmammat 2015 Marrasmammat 2017

Miksi mulla ei voi olla niin supistuksia??? :confused: Mä tahon kanssa nyytin syliini jo...!! :dummy1:

Ihanaa, et täällä joillain pitkä odotus kohta palkitaan ja alkaa vimeinen rutistus ennen nyytin saamista syliin. :smug: Ihan hirmuisesti tsemppiä kaikille matkaan ja paljon supistuksia, jotta etenisi.