Supistukset

Vitsi vappu... kyllä se nyt tosiaan taitaa olla menoo sulla. :) nyt vaan kovasti tsemppiä!!!
 
Kuulostaa siltä että Vappu on synnyttämässä tai synnyttänyt. Reilun viikon sisään tullut paljon vauvoja maailmaan :smug:
 
Yö menny heräillessä supistuksiin jotka edelleen jatkuu, mut on epäsäännöllisiä. Herätessä väli n. 9 min sit oli suihkun aikana n. 4-5 min ja nyt taas n. 9min... yöllä en jaksanut nousta kellottaa vaan yritin kylkee kääntämällä helpottaa niitä ja jatkaa unia. :) nyt tullu kirkasta limaa lisää ja uutta kirkasta verta sen mukana. Sekä rusehtavaa verta varmaan eilisestä johtuen. Panadoli otettu taas ja seuraan tilannetta. En oo viittiny viel soittaa minnekkään.
 
Toivon todella, mut uskon vasta, ku oon sairaalassa ja on todettu tän todella tulevan. :) väli heittää edelleen n 7min, mut nyt alko oksettaa ihan sairaasti ja olo on kyl todella huono. :confused: supistukset on kyl koventunu ja tuntuu kyl ihan kauheelle, kun ne tulee.. välit pärjään viel hyvin, mut supistukset alkaa tuottaa tuskaa. :confused: soitin ni sairaalaan saan mennä, ku en pärjää. En vaan tiiä miten pitkään uskallan olla kotona vielä ja mieskin töissä. Sairaalaan tunnin matka. :sad001
 
Lähdet kun yhtään tuntuu siltä. Ei se kannata se venyttäminen liian pitkään jos synnytys on käynnissä, sairaalassa on turvallisempi olo, ainakin minulla.. ja se auttaa rentoutumaankin kun on turvallinen olo. Voihan sitä sielläkin sitten urheilla jos kovin on vielä alussa koko homma :)
 
Ja muista syödä! Me vedettiin synnytyssalissa paninia :D ilokaasun imeminen ruoka suussa ei ollut paras idea :D
 
Nyt pääsee itku ja huuto.... sattuu aivan hulluna, ku supistus tulee. Silti väli heittää edelleen 9-5 min väliä. Aattelin vielä kokeilla suihkua jos se auttaisi. :) muuten alkaa olee aika hankalaa rentoutuu enää supistusten aikana. Tää väli on aika jees ja menee kyl viel, mut muuten alkaa olee tiukkaa. Panadolista mitään hyötyä ollu. :confused: hitto ku väsyttääkin aivan sairaasti.. yritin syyä, mut ei auta... on niin niin huono olo..:sad001 en tiiä onko normaalia mut tää ipana potkii vieläkin. Toki supistusten aikana on hiljaa.
 
Sitä mä tässä mietin, et pakko varmaan lähtee jos suihkukaan ei oikein auta rentoutuu. Jäis sit ees voimia loppuun. :)
 
Kun teillä on pitkä ajomatka niin ehdottomasti kannattaa miettiä lähteäkö kun väli on vielä tollanen siedettävä. Autossa kivut on kaksinkertaiset ja jos väli on enää muutama minuutti ja kestokin minuutin niin olo on aivan varmasti järkyttävä! Ja kun nyt kokemuksesta sanon että se voi muuttua hetkessä se tilanne ja kivut olla tosi kovat. Kun ajomatka on noinkin pitkä niin kannattaa ennakoida jonkin verran..tsemppiä kovasti kipujen kanssa, onneksi palkinto on mitä parhain ♡♡ :)
 
Vieläkin kotona. :) yritin nukkua, ku olin niin niin väsyny. Nyt on hieman parempi fiilis, mut supistuksia tulee. Nyt odotan, et mies pääsee töistä ni lähetään ainakin näytille. :) olisin jo niin valmis, mut harmittaa jos toi vaan kiusaa. :confused: oli kiva yrittää puhuu anopin kanssa puhelimessa, ku ei voida sille sanoo mitään ja supistuksia tuli samalla. Kiva oli yrittää puhuu. :confused:
 
Takaisin
Top