Supistukset

Joo, meilläkin toi kysely on jatkunut jo viikkoja. Ja aina jos joku soittaa tai tulee käymään, niin eivät osaa puhua mistään muusta. Olen silti ihminen ja mulla tapahtuu elämässä muutakin kuin tämä raskaus! Kiitos kysymästä!!!:mad: Ihmiset ei ymmärrä että olisi ehkä kiva jutella jostain muustakin kuin vain raskaudesta, aika vanha juttu jo jatkunut kuitenkin sen 9kk. Sitten kysellään että onko jotain merkkejä ilmassa? On ollut jo kk, että päättele siitä!!:meh:
 
Mä törmäsin tänään kaupassa yhteen "oman putiikin" asiakkaaseen ja hänkin kyseli, että eikö vieläkään ole vauva tullut ja hän käy kuulemma joka päivä mun työmaalla kyselemässä kuulumisia (olen siis pienessä putiikissa töissä, missä asiakkaiden kanssa jutustellaan enemmän, ku normi henkkamaukalla tms)! On kyllä tosi herttanen tapaus, antoi stemppihalinkin siinä keskellä vihannesosastoa. :)

Mut kyl toi kysely silti ärsyttää. Äitille ei meinaa uskaltaa soittaa, ku hän on heti, et jokojoko. Ja appivanhemmat... no, mies on niiden ainut lapsi ja tää eka lapsenlapsi, et kyllähän he sitä odottaa.
Mut kyllä mekin odotamme, kirjaimellisesti! Vieläkin! :shifty:
 
Täällä ei tietoakaan supistuksista viime yönä. Aamulla heräsin ja raivosin miehelle. Itkin tunnin ja ja jatkoin unia. Hävettää mutta oon ihan rikki.
Mä en enää vastaa niihin kyselyihin. Kolme parasta ystävää tivaa joka päivä. Päätin että en vastaa. Voin vastat muihin viesteihin mutta en synnytykseen liittyviin. Olen kertonut että he saavat ensimmäisenä tiedon kun jotain tapahtuu. Huoh mitä shaibaa tää odottaminen.
 
Täällä kans ei tunnu tapahtuvan mitään.. LA oli 18 pv ja maanantaina rutiiniultra jossa tsekataan että vaavilla kaikki hyvin ja jatketaan odottamista. Harkkasupistukset mitä oli joskus 3 viikkoa sitten, loistavat nyt poissaolollaan. Oon kans suoraan sanonut kaikille kyselijöille että katotaan asiaa uudemman kerran helmikuussa, että ilmotan jos tulee aiemmin. Ovat älynneet jättää rauhaan sen jälkeen..:) Tosin me ollaan perheidemme nuorimmaisia niin mummuilla on jo aimo kattaus lapsenlapsia niin tietävät että LA on vain suuntaa antava.. Mutta sais nyt tulla ne supistukset edes satunnaisina niin olis joku pointti tässä hommassa :D
 
Mu taas raivostuttaa nää satunnaiset mutta helkkarin kipeät supistukset jotka joka kerta saa toivon heräämään.. Keskeyttää ihanan unen.. Tulee sikakipeinä pari kolme noin 10min välein ja sit loppuu. Perkl. :sad001
 
Joo siia just nää turhat lupaukset mahasta ku alkaa tuntuun siltä että nyt kehittyy ja sit ei mitään kuitenkaan.
 
Mua kanssa ärsyttää noi kyselijät... voi hiivatti!!!! :mad: yks ihminen joka ei oo pitänyt muhun mitään yhteyttä 4 vuoteen ni nyt soittelee jatkuvasti, et joko... sit vielä sellaiset ihmiset joita en ees kunnolla tunne ni tulee ekana kysymään et kumpi on tulossa ja jokos oot kohta lähössä... hemmettiäkö se niitä liikuttaa kumpi meille tulossa??!! :sour: sit tätit soittelee (äitin siskot), et joko...?? Ihan, ku ei äiti soittaisi ekasta lapsenlapsestaan kaikille. Luulevat vissiin, et salassa ajattelin synnyttää ja saatuani lapsen jaksan varmasti soitella ja puhuu kaikkien kanssa.

Kaikista paras.... äitini sisko eli tätini oli tokaissut, et hänestä olisi tullut hyvä kummi, mut ne oli jo valinnu ne. :eek: ööööö.... miksi tekisin omasta tädistä kummin tälle?? Ei siin tavallaan mitään pahaa ole, mut ei me niin läheisiä sen kanssa olla.

Muoks: sori avautuminen, mut helpotti! :)
 
Muokattu viimeksi:
Joo ja turhanpäiväiset kivut mitkä ei ees tee mitään ni voi ääggrrr:mad: jotain niin turhauttavaa!!
 
Toivon todella että teillä muillakin supistelijoilla ne on kuitenkin edistänyt itse synnytystä jotenkin! Kyllä mulla ainakin homma oli helpompi, joskin kipeämpi vauhdin takia..
 
Oltiin miehen kanssa päikkäreillä ja heräsin taas kipeisiin suppareihin. Nyt niitä on tullu muutama ja selkää polttaa. En varmasti innostu yhtään kun kuitenkin hiipuvat taas johonki.:meh:
 
Torakka mä NIIN toivon että lähtis nyt supistelee oikein kunnolla! :) me päästiin tänään kotiin, mutta tosiaan mulle ainakin sattu tällä kertaa mukavat kätilöt niin synnytykseen kun vuodeaikaankin. Ainoastaan yksi synnytyksen alussa pyörinyt kätilö omasi huonon päivän/yön ilmeisesti mutta onneksi vaihtui nopeasti!
 
Kokoajan vaan taas heikkenee noi supparit:sad001 selkää ja alavatsaa polttelee vielä. Taitaa taas vaan kiusata. Toivottavasti itellekki sattuis mukavia Kätilöitä, sitten joskus kun päästään sinne asti.
 
Harmi että supistukset vaan kiusaa eikä meinaa! :mad:

Kyllä siellä onneksi on enemmän niitä mukavia kätilöitä kun elämäänsä kyllästyneitä! :)

On kyllä kiva olla kotona, esikkoa oli niin kamalan ikävä!
 
Vedet meni siis aamulla n.klo6 ja synnäriltä neuvottiin, et viim. klo15 käymään, jos ei ennen supista.
No, puoliltapäivin mentiin, ku supisteli tasesti reilu tunnin ja kuvittelin, et ne oli kipeitäkin. :joyful: Oltii reilu tunti käyrillä ja tilanne tarkastusta alakerrasta. Paikat viel kiinni ja kanavaakin jäljellä. :sad001 Käskettiin kotiiin ja huomen aamul viim. klo9 takas. Supistusten pitää kuulemma olla kipeämpiä ja pidempiä.
Aamulla ne oli about 40-50s ja 5-6min välein.

Nyt on sit kipuasteet ihan toiset, ai että! :hungover: Ulinaa ja lattialla pyörimistä. Kesto on pysyny samoissa ja väli heittää 7-3min. Välillä on lyhyempiä ja vähemmän kipeitä suppareita.
Tätä on kestäny varmaan kolmesta asti. Tiedä nyt sit milloin pitäis mennä... Täällä on kans kuulemma ruuhkapäivä.
Ei tässä ainakaan nukkua pysty, vaikka väsyttääkin ihan törkeesti. :meh:
 
Mutta Sumppi, homma on käynnissä, upeeta! Kohta supistukset on ohi (hetkellisesti) ja saat vauvan syliin. :)
 
Hirveesti tsemppiä sumppi matkaan. Kohta se kauan kaivattu nyytti on sylissä ja kivut poissa. :) ♡♥♡
 
Jaksaa jaksaa sumppi. Mullakin on supistellu koko viime yö säännöllisen epäsäännöllisesti. poika sai klo 22 maissa jonku hepuli kohatuksen ja se kesti taukoomatta liki 2h! onks ees normaalia että se ei nukkunu mahassa ollenkaa, karmee melskaaminen sattui ihan s**tanasti.:confused: Sitte ku tyyppi rauhottu, nii alko noi supistukset. Nyt oon stte ku nukkuneen rukous ja kivut jatkaa kiusaamista.:hungover: Selkä ja alavatsa on kokoajan tulessa ja välillä tulee ihan tajuttoman kipeitä suppareita. Kovien supistusten jälkee valuu kellertävää limaa, mitähän sekin on? Huuh, tulee pitkä päivä jos näin jatkuu...:eek:
 
Mulla taas kaikki supistukset on ollu poissa nyt jo monta päivää..oon ihan ihmeissäni. Kellertävää limaa on valunu täälläkin jo 3 vkoa. Huoh. Muuten ei mitn merkkejä että olis synnytys tulossa lähiaikoina..
 
Takaisin
Top