supistelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lemppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ebeth kannattaa soittaa synnärille. Niin ainakin ite ajattelin et jos on epävarma tilanne nii sieltä saa kuitenki aina neuvoja et millon kannattas lähtee. Ja voithan rueta kellottamaan niitä suppareita et jos ne on säännöllisiä nii sithän sulla on jo kohta aihetta lähtee näytille (ensisynnyttäjällä 2h/supparit 5-10min välein), oot jo kuitenki yön niistä kärsiny.

Ebeth, mulla kans tajutonta alaselkäkipua havaittavissa! Viilentävä jalkageeli vähän autto[:D]

Eilen ajattelin, et nyt taas mies saa laittaa siemeniään sisään, jotta käynnistyis, ja arvatkaapa mitä? Ei yhtä ainoota supistusta tullu!!![:-] Alaselän tosiaan sain vaan hiton kipeeks[:o] Aikasemmilla kerroilla on sentään tullu supistuksia vaikka ne on sit aikanaan loppuneetkin. On tää kummallinen tää naisen keho!?!?[:-]

Mullakin oli ne ekat kivuliaat supparit viime yönä. Reilu pari tuntia kärvistelin kunnes nukahdin. Meni kyllä nukkuminen ihan päin peetä[&:] Selkä tuli niin kipeäksi, mutta onneksi lämpötyyny auttoi vähän. Nyt on toivossa hyvä elää, että tästä se lähtee. Vaikka kauan voi kyllä vielä kestää! Nyt aamulla on taas tullut vaan kivuttomia supistuksia.

Ebeth: jossain luki et pitäis olla 2-3 supparia 10 minuutin sisällä. Mut musta selkein ohje on se et ku sä et kestä sitä kipua enää nii sit on mentävä. Täs täytyy vaan muistaa se pikku pointti et sit ku sä kuvittelet et kipu on maximissaan se tulee vielä lisääntymään ja sit ku ei enää tajua et voi olla enää kipeämpi nii sit vasta kohdun suu aukeaa kunnolla[&:]. Musta ainakin tuntuu nyt jälkeenpäin ajatellen et siitä kohasta ku alkaa sellaset supparit mitkä kunnolla avaa kohdun suuta ja jos ei kivunlievitystä ole niin sitä kipua ei enää kestä pää eikä vartalo. Vaikeahan sitä on ekakertalaisena tietää koska se kipu on niin kovaa. Mut ennen sitä ennekö se menee yli hilseen olis hyvä olla sairaalassa.

Eli sit ku susta tuntuu että sä et kestä enää olla kotona niin sit lähet. Ei siinä sen kummenpaa. Luotat vaan omiin tuntemuksiin.

Mä alan olla kuulkaa kohta Guiness-kamaa.. supistellut nyt 5vrk. Eilen illalla alkoi uudelleen voimistua ja nopeutuakin, yö ja päivä mennyt taas väliä laskiessa ja kärvistellessä. Edelleenkään väli ei tipu säännöllisesti alle viiden minuutin, mutta suunnilleen joka toinen meinaa viedä jalat alta. Kynnys lähteä uudelleen "turhaa" sairaalaan on ihan hirveä ja siksi koetan kestää kotona.. paineen tunne alapäässä on kasvanut ja väitän, että tunnen sen pään "siellä". [:)] Mä hihitin päivällä, että meidän neidillä taitaa olla huumoria: huomenna olis pe 13. päivä.. Mut enää en uskalla ees jatkaa lausetta loppuun...

Semiä kaikille!!

hih[:D] mä taas toivon että ipana päättäis huomenna syntyä, ite oon syntynyt 13. pvä, mentiin kihloihin mun synttäripäivänä joka oli perjantai 13. pvä ja nyt olis sitten ipanan hyvä syntyä huomenna [;)] ai niin, harrastin vuosia sitten aktiivisesti jalkapalloa ja arvatkaa mikä oli mun pelipaidan numero? [8D]

täällä kans edelleen palstoilla[8D]
vietiin lapset jo toissa iltana yökylään, kun illalla oli niin järkky suppari ralli. Noh niin kun on huomattu, aivan turhaan[:-]
Hain sitten lapset aamulla takas kotiin ja päätin etten enään anna ajatustakaan näille suppareille[&:] helkutin vaikeeta vaan on kun toi kipu ei oo mitenkään huomaamatonta..
tässä ne kaikki terkarien ennustukset ettei pysy loppuun asti vaavi matkassa, ylihuomenna olis la[:-]

Pitu mulla kans on synttärit 13 pvä ja oon aina pitänyt tuota lukua yhtenä onnennumerona[;)]
Jättiläis tsempitykset kaikille suppareiden kanssa kärvistelijöille, toivotaan että päästään tositoimiin piakkoin.

Mirde,iik..rupee ihan itkettää...zemppiä[:D]
Tässä oma mussukka sylissä luen juttuja[;)]

Apua, minä kun luulin että sitten kun supistukset alkavat olla kipeitä ja pikku hiljaa tihentyä ja voimistua päivän mittaan niin sitten lähdetään sairaalaan ja vuorokauden sisään vauveli syntyy.. Tsemppiä Mirde! Musta kyllä kuulostaa siltä et sit se syntyykin sulla ihan yhtäkkiä kun on noin valmistellut! Mutta eihän sitä kyllä voi koskaan näköjään tietää!.

ei tätä usko itekkään, nyt on tullu tovin suppareita ihan 2-3min välein...saunan jälkeen alkoi kroppa polttelemaan ja samaan aikaan sukkapuikkoa alakertaan..meen täällä välillä ihan kaksinkerroin.
on vaan jotenkin hiukan epävarma joskos nää tosta taas laantuu........no ilmoittelen tilanteesta[;)]

Voi Myrsky!!!! Joskohan se nyt??!?! Sullahan on ihan niinku laskettu päiväkin!!! Olet säkin jo paljon kärsinyt. Älä sit odota liian kauaa et ei tule matkalle. Mä tääl panikoin heti ku mun supparit ku oli paris minuutis nii siitä ei menny tunti 40 min niin vauva oli ulkona.

Tsemppiä ja nyt täältä tulee PUUUUUHHH!!! Suppari tuulia[:D]

Paljon tsemppiä ja jatkuvia suppareita Myrskylle! [:)] oot niin kauan jo kärvistellyt niiden kanssa, että nyt sinne Jorviin vaan [;)]

On tämä kummallista..edellisyönä alkoi supistelut, tasan tunnin välein. Niitä jatkui koko lauantaipäivän. Iltaa kohden ne vaan lisääntyi. Alkoi ilmaantua jo 10min välein ja nyt kun todella huonoilla torkuilla(joista suppari mut herätti) olisin valmis lähtemään...niin ne katos koko supparit. Mitäs persettä...
Alkaa olla jo päivätkin yli lasketun ajan, että vois jo lähteä, mutta kun ei lapsivettäkään oo näkyny ja supparit teki ihme katoamistempun.

Missä ne mun supistelut luuraa... [&o]
Tsemiä teille muille, että pääsisitte tositoimiin.. Varsinkin kaikki joilla on jo laskettuaikakin mennyt...

MYRSKY, joko joko???? [:D]
Lavetille seuraavaksi vaan[:D], ihanaa taas haluis olla raskaana- joo hullu olen [:D]
Elän niin mukana teiän supistuksissa.[:)]

MIU, nyt sais ipana pipana tulla sieltä, PUUUUHHHHH,
suppareita ja tiheeseen sinne [:)]

Isot tsempit Myrskylle ja Miulle! Kohta saa taas lukea, että on syntynyt lisää vauvoja[;)]
Ties vaikka Myrskyllä olis jo käärö sylissä[:)]

Mä haluun kans supistuksia...... [&o]
Mulla ei siis yhden yhtä "oikeaa" supistusta ole tullut koko raskauden aikana..
Nyt innostun aina kun vähänkään sattuu mihinkään! [:-]
On se kummaa tämä elämä kun löytää itsensä tilanteessa jossa toivoo
ihan hurjien tuskien alkamista [:D]

Jaksamista kaikille jotka vielä odottelevat!!
Itse olen jo omassa päässä miettinyt että mikä on todennäköisyys että minä olisin
maailman ensimmäinen ihminen jonka lapsi EI VAAN KOSKAAN SYNNY!! [;)]

Myrsky on varmasti jo nyytti sylissä kun ei mitään kommenttia ole tullut. Ja nythän se Miukin alkaa kuulostaa siltä et saattaa menoa olla kohta[:D]. Tsemppiä molemmille!!!

Takaisin