supistelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lemppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep Miu. Siitä vaan laitat kämpän kuntoon nii on kiva tulla kotiin sit. Sillä touhuamisella saattaa saada väliä vähän lyhennettyä ainakin hetkellisesti.

Tsemppiä kestää niitä kipuja. Sillä se loppuu [;)]

J.J : Ole vaan onnellinen, ettet joudu etukäteen supistuksista kärsimään, ei ne kuule kovin kivoja ole, saat nähdä![;)] Vielä sä kuule jossain vaiheessa anelet niitten loppuvan!![:D][:D][:D]

Miu: Varo vaan, ne nakit ja lihikset saattaa päätyä myös jonnekkin ihan muualle!!![:D] Voimia sulle, koita siivoilla ja touhuta tai käy vaikka kävelyllä, josko ne siitä tiheentyisi!!!

Jaksamisia kaikille, kyllä te pian pääsette tosi hommiin!! Koittakaa vaan levätä ja kerätä voimia, koska niitä tuletta tarvitsemaan!!! Itse en "ehtinyt" levätä ja olinkin tosi heikossa kunnossa 12h synnytyksen jälkeen...[:(]

tsempit miulle kuulostaa ihan siltä että kohta se on menoa.. jänskää...
niin ne tulee muille ne vaavit...

ginessa, taas raskaaks??? apua...

tsemppiä miu! kohta sulla on nyytti jo kainalossa <3
voi kun älyäis tämä minunkin ipana ulostautua [:(]

Miu, toivottavasti sul nyt sit alkais tulee voimakkaampina ja useemmin tai sit loppuis... voihan se olla että ehit himassa vielä kattoo sen ohjelman ja sit menoks ni hyvällä säkällä sulla olis huomenna nyytti sylkyssä... mä voisin ottaa joltai suppareita mulla kun ei oo vielä tullu minkää näkösii... onhan mulla tässä vielä reilu viikko laskettuun aikaa ni kait ne sielt sit jossai vaihees tulla tupsahtelee..... voi ku sais jo tän vintiön ulos...

mulla ei oo ees tullu harjotus suppareita... tähän mennessä koko raskaus aika on ku kirjoissa on kirjotettu millanen raskaus voi parhaimmillaa olla, mut harjotus suppareita ei oo tullu vaikka ukko mua tonne kuntopolulle patistaaki... iha mein talon vieres on kuntopolku lyhin lenkki on 2km se on iha ok matka mut siin on aika paljon ylämäkee millon tuntuu et nosturi olis kova juttu... tai pusku traktori... [:D] saa nähä alkaako synnytys kirjojen mukaa vai tuleeko kans tollast heijjaamista... onneks mein äiti tulee huomenna ni onpahan ainaki joku ns. kunnon tukihenkilö ketä tietää milt tuntuu... välillä ku mahaa nipistää ni ukko on jo iha kauhuissaa oon naureskellukki sille et pakko mun on äiti ottaa kans synnärille mukaa jos vaik ukko pyörtyy siel... onneks kättäril saa ottaa kaks tukihenkilöö mukaa...

Hui Miu82  se on menoa kohta!!!  [:)]   Ei taideta olla samaan aikaan sitte kummiskaa [&o] 
Tsemppiä ja voimia!!! [:)]

Miu,toivottavasti nyt ei tyssää mihinkää ku kerran tulee noin hianosti jo.... kyllä se siitä lähtee ja sulla on ihana oma nyytti huomenna sylissä....

mä odotan jo täällä et koska miulta tulee viestii et on menos synnärille..... päivittelen vähän välii tätä sivuu ei uskalla mennä muualle

mä voin ottaa mieheltä vähän sitä paniikkia tänne [:D] sais munki päivät jotai äksönii... pitihän sun kattoo se rokkarille morsian ennen ku meet.... [;)] sit uskaltaa hyvillä mielin mennä sairaalaa.... kyllä sä sen yöllä taikka aamulla viimeistää saat pinnistettyä sen piiperoisen..... hrrrrrr...... iha jännittää ja kylmät väreet menee joska saisin empatia suppareita jossei mitää muuta... he hehehe

Miu, se voi kuule tulla sieltä äkkiäkin, supparit voi tihetä pian ja sit onkin ikävä matkata sairaalaan... kuka sut sinne vie????
Zemppiä hurjan paljon [:D]

Hui kun mua jännittää sun puolesta, niin ihanaa ja huikeeta <3[:)]

Mä kans täs ietin et ihan yksikseskös siellä kotona olet Miu? Ja taxillako sinne sairaalaan surautat. Ja mikäs sun miehen tilanne on nyt?!! Mulle tuli jo melkein hätä sun puolesta. Vaikka kaippa sä ny osaat itestä huolehtia[;)].  Ja voin Miu ketoa et noi alun suppari kivut on tosiaan vasta alun suppari kipua. Vaikka se onkin todella yksilöllistä miten sen kivun kokee. Mut jos koet niiden jo nyt olevan kovia niin .... Noh näet ja koet kohta[:D][:D]. Tsemppiä ja jaksamista.

hyvä et meet sinne tarkastettavaks ja toivottavasti saat soittaa miehelles et nyt tartteis tulla... siin on miehel varmaa aika sekanen olotila sen jälkee varmaa... mutta erittäin paljon tsemiä sairaalareissulle ja paljon voimahaleja sinne...

No mut tosi hyvä et miehes on mahdollinen tulemaan nyt Miu. Ja mene jo sinne tarkastettavaks, et miehes varmasti ehtii paikalle. Kyllä sitä ensisynnyttäjäkin voi lapsensa parissa tunnissa ulos saada. Sitä kun ei etukäteen tiedä.
Mä jo ajattelin et jos asuisin Hesas ja sulla ei mies olis päässy olisin tuupannu itteni sinne vaik et olis halunnukkaan. Ainakin siihen asti et olet sairaalas salissa[:D].

Mut mee ny ku mu ahuolestuttaa et sä olet siellä yksin Mut toi omalla autolla ajaminen on aikas riskaapeliä. ota taxi vaikka vain käytkin. Ei se niin paljoa maksa. Mitä jos supistaa oikein kunnolla just jossain risteyksessä ja ist tulee kolari. Apua!!! Mene taxilla jooko? Sori mulla alkoi äidilliset vaistot huutamaan apua[;)].

miten sun ukko tollee??? iha pistää kihisee kiukusta tollanen... koita nyt vaa kestää siellä jos omistaisin auton ni tulisin sinne seuraa pitämään ja tukemaan... miten miehet osaaki olla naisille super tärkeissä asioissa oikee aasin palleja??? super iso webbihali sinne

Takaisin