supistelut

Juu eipä supista täälläkään.. ja menossa 40+1..
Pesin tänään kylppärinkin, mutta ei mitään vaikutusta..
Mä oon jo niin turhautunnu, että tekis mieli vaan itkeä ja raivota... [&o]
 
nyt jotain positiivista meneillään, supistellut puoli kuudesta 8 min välein, ja puoli kymmenestä 5 min välein... Tuntuu pahin kipu selkään mikä on aikas helvetillistä... Samalla pelkään että loppuu ja tää kaikki ollut turhaa...

Nyt istuun ammeeseen....
 
hyvä asali!

mulla oli aamulla kolme ihan stanallista supistusta, pisti läähättämään niinkun koira [&:] tulivat vielä n. 4-5 min. välein toisistaan ja kesti ikuisuuksia. TOTTAKAI ne myös sitte loppuivat. maanantaina heti aamulla sitte sinne yliaikaiskontrolliin [8|]
 
Asalille tesmpit ja ponnistus woimaa [;)]
Voi Pitu mä olin niin varma että oot jo synnyttänyt, kun en oo muutamaan päivään ehtinyt täällä käydä lukemassa uutisa[:-]
Toivottavasti ne sun supparit nyt ottais tuulta purjeisiin ja lähtis synnytys käyntiin :)
 
Hienoa Viljonka! [:)]
Mulla oli yöllä paljon suppareita ja niiden kanssa tuli valvottua pari tuntia, mutta sitten ne taas lakkas ja nyt ei oo enää mitään tuntemuksia.. [&o]
Mä jo kerkesin innostua että mäkin pääsisin tositoimiin, mutta kun ei niin ei... [:@]
 
Saas nähdä tuleeko elovauvasta syysvauva. Käväistiin miehen kanssa jo yksi yö olemassa synnärillä, kun perjantaina supistukset alko kymmeneltä aamulla ja jatkuivat säännöllisinä koko päivän. Kuuden korvilla niitä tuli jo 3 min. välein. Olin ihan varma, että tää on nyt menoa, mutta ku nukkumaan käytiin, niin lopahtivat tyystin. Höh!! Joten ei muuta, kuin aamulla kotiin. Nyt tuntuu, ettei osaa oikein ryhtyä millekkään - kaikki positiivinen jännitys ikään kuin valui tyhjiin. Täytyy jostain alkaa sitä keräileen takas! Uusi cd tuntuu tepsivän tuohon - ainakin saa rytmikoneen päälle ja tanssijalat vipattaan[:D](suosittelen: Paloma Faith: do yo want the truth or something beautiful)
 
Tuossa seittemän aikaan tuntui todella paljon pistoja tuonne kohdunsuulle.. Monta kertaa muutaman kymmenen sekunnin aikana. Laitoin niitä aikoja paperille ylös, ensin tuli noin neljän minuutin välein ja monta kertaa yhden minuutin aikana.. Sit laimeni 10minuuttiin ja viimeinen tuli 15min.. Eli 18.36, 18.40, 18.50 ja viimeinen 19.05 nyt ei oo sitte kahteen ja puoleen tuntiin tuntunut miltään.

Mitähän ne nuoki meinas. Tuntui semmoisilta värähtelyiltä tai jotain. Oli aika kipeitä suurin osa. Mut en ottanu edes mitään särkylääkettä enkä laittanu lämpöä siihen.

Sitte ku nousin tästä penkiltä ylös nii lakkasivat täysin. Mitähän ensi yö tuo tullessaan vai tuoko yhtään mitään.[8|]
 
Mä mielenkiinnolla yötä oottelen.. Nyt illalla on ollu aika paljon supisteluita ja liitoskipuja.. Tai siis en oo varma mitkä on supistuksia ja mitkä liitoskipuja.. [&o]
Mutta toiveissa olis että ehkä jotain tapahtuis, kun nyt on merkkejä ainakin ilmassa. Ei pitäis vaa liikaa taas innostua... [8|]
 
Juu taas loppu yöllä kaikki supparit... [:@]
Tää ei synny ikinä!
Tänään on sitte neuvola... Mä alan olee aika loppu.. Nyt en oo saannu moneen yöhön nukuttua vaikka supistuksia ei ookkaan, niin uni ei vaan tule.. [&o] Mies parkakin joutuu kohta varmaan sohvalle siirtymään, kun mä vaan pyörin ja häiritsen senkin unia.. Ehdotin kyllä että oisin ite menny sohvalle, mutta se ei suostunnu siihen..
 
Takaisin
Top