supistelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lemppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sartza, ela suotta huoli. Mullakaan ei tullut esikoisen yhteydessa kuin ehka pari hassua supistusta ennen itse synnytysta, enka silti usko sen synnytyksen olleen pahimmasta paasta. Eli kylla sa varmaan ihan hienosti selviat.

Ja Mirde, tsemppia taalta, kuulostaa ihan synnytyksen alkusoitolta.

Myrsky, sullekin toivottelen niita "oikeita" supistuksia. Kay ihan saaliksi, kun sulla tekee niin kipeeta, muttet viela oo paassyt synnyttamaan.

Mulla ei taalla supistele yhtaan. Ilmeisesti on lepo auttanut liiankin hyvin. No, kolmisen viikkoa - sittenhan sen on pakko tulla. Yritan olla karsivallinen[8|]

Voi teitä!! [:D] [8D] Mä pilaan kaikkien ilon sanomalla, että ei mitään uutta länsirintamalla... [:(] Vauva hikkailee tyytyväisenä uusienperunoiden jälkeen. Äiti on tuskastunut ja toivoo NIIN, että pian.. Supistelee harvakseltaan, paine ja vihlonta on alapäässä kyllä. Mut verentulo lakkasi... Snif..

alkaa hiukan tympäseen kun luulen että supistuksia ei oo tullu mulla vielä ollenkaan... tai sitten en huomaa niitä... kyllä välillä maha on aikas pinkeenä, mutta ei yhtään kipua! Nyt alaselkä kohtuu kipeä ja ihan kun ois pikkasen alamahakin "arka". kovasti ootellaan jo miehen kans että syntyis jo! Mies nimittäin 7pv/vk töissä 5-15h/päivä ja lomapäiviä ei ollut taas pitkään aikaan ( )niin sekin jo vähän oottelee et vauva syntyis ni pääsis pitää pari viikkoo vapaata..
Pitäkää peukkuja että pääsis pian lähtemään!!! ja pitämään vähän lomaa
En tiiä onko kellään muulla suunnitelmia vauvan syntymän jälkeen, mutta ite oon miettiny että heti kun vaan voimat palautuu, niin lähetään mummolakierrokselle näyttää vauvelia. en tiiä sit yliarvioinko oman kykenemisen reissuun pian synnyttämisen jälkeen, mutta toivotaan että pääsis lähtemään, kun alkaa olla nämä meidän asuin neliöt jo aika nähtyjä!

huomenta kaikille mamuskoille <3

Täällä on jälleen ollu oikein supistusten sarjatuli yö[&:] klo.00-02 nukuttu hiukan kipeähköt supparit koko ajan häiritsi unta joten nousin siinä kahden aikaan tuskailemaan[:'(] valvoin neljään ja yritin pakottaa itseni nukahtamaan sohvalle, ja jotenkin onnistuin siinä[8D] heräsin sitten taas klo 06.00 kauheita jomotuksia pitkin reisiä..olin ihan tulessa enkä päässyt kunnolla kävelemään enään vessaan..hetken ajatus että nytkö??! no ei jos vaikka sinnittelen aamuun kun on tuo aika jorviinkin, en viitsis mennä liian aikaisin ajatus ja takas unille[:-] seiskan jälkeen taas silmät auki..pyörii sängyssä kömpelösti toiselta kyljeltä toiselle, nukahtaa ja herään 9.30 puhelimen soittoon[:@] raahaudun vessaan, selkä ja reidet tosi kipeinä, paperiin läsähtää mojova limavana[:'(][:'(][:'(]
Joten tälläsen yön jälkeen onkin kiva lähteä sinne äippäpolille tarkastamaan onko se kohdunkaula tajunnut näillä "oireilla" kadota[8|] että näin...mukavaa alkanutta viikko kaikille[:)]

voi myrsky, etteivät vaan kuule passita sua sieltä äippäpolilta suoraan synnytyssaliin!?! [:)]

Huuuuuu, nytkö sää myrsky jakaudut???[:D]
Tuu pian kertoo miten käy !!!

Mulla pari hassua supparia aamuyöstä... sitten näin jopa synnytyksestä unta.Mikä on hyvä juttu se.[:D]
Häntäluu on vaan todella kipee, ei oo hyvä istuu,ei seistä ei maata [:o]

Myrskyn tilanne kuulostaa lupaavalta, oisko sinne tulossa seuraava elokuulaisten vauva[:D]

Täällä ei mitään synnytykseen viittaavaa, kovia kipuja vaan. Ilmeisesti kohdun venymisestä ja liitoksista johtuvaa. Ärsyttävää! En muista aiempien raskauksien tehneen näin kipeää[:@]

Taaskaan EI NIIN MITÄÄN... [:(] Huomiselle varasin vyöhyketerapeutin: katotaan saadaanko käynnistymään.. Pliis joo!!!! [:)]

lähden nyt Jorvia kohti...tuun ilmoilemaan tilanteesta[:)]
Tuskin sentään suoraan äippäpolilta synnytys-saliin kärräävät[8D][;)]

Dodih. Täällä supistelee about tunnin välein. Oiskohan eilisestä vai toissapäivästä asti (tjms). Voisivat nyt siitä tihetä niin päästäisiin tässäkin asiassa eteenpäin.

Eilen illalla sain ne sitten miehen avustuksella tihenemään... mutta sitten tuon peiton heilutuksen jälkeen kun odottelin että miten jatkuu niin taas harvenivat: ensin varttiin, sitten puoleen tuntiin ja sitten takaisin siihen tuntiin. Ei kyllä olisi mitään sitä vastaan että alkaisi nyt mönkimään ulospäin. Alan kohta näyttämään taskulampulla valoa "tänne päin, tänne päin.."[8|]

supistaa ja vähän enemmän supistaa [8D] nyt tarvii niitä supparituulia puhkua[:D]
Terveiset äippäpolilta, eivät ala käynnistellä sen enmpää vaavin koon puolesta, sillä mulla on kohdunkaula kadonnut näiden suppareiden myötä[:-] seuraavaksi sitten synnyttämään joten niitä suppareita vaan odottelemaan[8D]

illiäkin näin ja tovi kerettiin vaihdella masukuulumisia, käynnistelivät taas tänään ja tavalla tai toisella illi saa nyyttinsä kainaloon huomenna viimeistään[;)]

Mina puhkun ja puhallan supparituulia myrskylle!! Saatais noi sun tuskat onnelliseen paatokseen[;)]

Kiitos muuten Illin kuulumisten jakamisesta ja toivottelenkin hanelle myos tsemppia viimeiseen koitokseen, vaikkei varmaan taalla kerkiikaan kayda lukemassa[:D]

kiiiiiiiiiitos suppari puhureista tytöt[:D][;)]
Näitä puhureita sais jo lähetellä melkein kaikille mamuskoille[:D]

Tana yona lupaavasti supisti taallakin ja vaikka kielsin itseani innostumasta siita ainokaisesta, niin silti innostuin. Sit taas ei meinannut uni tulla kun olin niin virkeena ja valmiina actioniin..

Nain unta, etta vauveli tyonsi katensa ylavatsaa vasten niin, etta sain otettua sita kadesta kiinni. Ajattelin, etta kuljetaan sitten kasi kadessa nain, kun et kerta tuu sielta ulos..

Puhalluksia täältäkin!!!! Myrskylle ja muillekin!!! Josko se síitä lähtis leviämään.. supistusten aalto vähän laajemmallekin.. [8D][:D]

Jaahas, mulla tais äsken lopsahtaa limatulppa (tai osa siitä) pönttöön. Ikäänkuin kuului semmoinen plörps ja sitten veteen loiskahti jotain. En tosin onnistunut sitä sieltä vedestä bongaamaan että osaisin tarkemman analyysin tehdä. Sanoisin että se sininen vesi vaikeutti aikas paljon asiaa.

En mä nyt oikeen muutakaan keksi että mikä se ois voinu olla.

Jipii Pahkyla!! Toivotaan etta oli se tulppa sitten!! Ja sit vaan niita supistuksia..

Takaisin