Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puuroa voi syödä, lisää joukkoon raejuustoa joka auttaa pitämään sitä sokeria pitempään kohtuudessa... älä laita puuroon mitään sokeripitoista tai sokeria.Onkohan puuro paha jos todetaan radi? En meinaa osais elää ilman aamupuuroani. Lisäksihän se taitaa nostaa verensokeria hitaasti, vai olenko väärässä?
Yöpaastoon voi vaikuttaa siten, että syö vaikka runsaamman puuron ja kunnolla raejuustoa seassa + juomaksi vettä. Kokeile kestääkö tuolla seur. aamuun.Onko täällä jo kuinka paljon muita diagnosoituja? Kaipailisin kokemuksia siitä, miten paastoarvon on saanut pysymään kurissa. Itsellä keikkuu jatkuvasti rajoilla. Toi
Peukkua sinne!Toi on kyl vähän kurjaa että noin pienestä jää kiinni, sitä iteki pelkään mut onhan se toki hyvä et vauvan hyvinvoinnista huolehditaan. Samaa mieltä tosta ruokavalioasiasta kyllä, vois itsekin taas vähän karsia herkkuja pois, raskaana ollessa hiukan repsahtanut taas.
Täällä pitäis saada sit kaks tuntia kulumaan. Litku juotu ja se ei maistunut kyllä miltään, helppo oli juoda. Olin varautunu johonki kamalaan. :D Olisin saanu vettä sen kans jos olis ollu hankala saada alas.
Peukkua sinne!
Mun kokemus kokeesta ei ollut mitenkään epämiellyttävä. Mulla tuli häivähtävästi kiikkerä olo siinä kohti kun sokeri rupes toden teolla imeytymään ja sit sikamainen väsytys just ennen kahden tunnin kelloa.
Hei hyvä!Mulla oli rasitus maanantaina ja arvot oli ihan todella hyvät ja tasaiset, ei lähellekään ylityksiä. Oon yllättynyt ja tietenkin tyytyväinen, jännitin asiaa koska ylipainoa on ja en oo mitenkään erityisemmin valvonut syömisiä, herkkuja oon vähän syöny kun on mieli tehny ja muutenki aika vapaasti vaikka säännöllisesti ja monipuolisesti.