Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle sanottiin, että sokerirasituksen aikana pitäisi liikkua mahdollisimman vähän. Sanottiin, että jos pitää mennä alakerran vessaan niin täytyy käyttää hissiä. Tämä siis Turussa.
Mä olin katsonut ohjetta liian epämääräisesti ja siksi join vettä ison lasin illalla ja aamulla, vedenlitkijä kun olen myös :) labratyyppi sanoi vaan et kunhan et litraa juonut niin ei laimene liikaa.
Mulle sanottiin kutakuinkin samoin! Minimisti liikettä, ei unta. On kyllä omituista miten epämääräisiä ja tulkinnanvaraisia nää eksaktit tieteet joskus on... Varsinkin kun tulos on kuitenkin faktaa ja tosi vaikka vaihtujia insuliinin lisäksi sit kuitenkin on aikalailla.Mulle sanottiin, että sokerirasituksen aikana pitäisi liikkua mahdollisimman vähän. Sanottiin, että jos pitää mennä alakerran vessaan niin täytyy käyttää hissiä. Tämä siis Turussa.
Ootteko ihan aulassa ootelleet vai jossain huoneessa?
Aulassa ensin esikoista odottaessa, kun alkoi heikottaa pääsin makaamaan tyhjään näytteenottohuoneeseen siksi aikaa, että helpotti. Nyt tämä lysti olisi taas muutaman viikon päästä edessä. Ei hirveesti innosta, kun viimeksi oli sen verran huono kokemus.Ootteko ihan aulassa ootelleet vai jossain huoneessa?
Jaahas, eilen todettiin raskausdiabetes ja voi että pännii niin paljon. Noh, katsomma, kuinka tämä sujuu...