Salaisuus julki!

Ilmeisesti maha on jonkin verran kasvanut ja pyöristynyt, kun entinen työkaveri arvasi tilanteen heti lounastreffiemme aluksi. :) Kai sitä pitäisi noille nykyisillekin asiasta vihjata, tällä hetkellä tieto on vain pomolla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Saas nähä tietääkö mun mummi jo.. Esikoisesta aattelin et porukat on varmasti kertonu heti ku luvan annoin, mut tais saada tietää vasta ku olin jo 6-7 kuulla :D se asuu ihan porukoitten naapurissaki.. Kyl se varmaan nyt tietää ehkä.. Noh huomenna sen näkee, kun on mun pikkusiskon synttärikahvit.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hahah, hyvä Riipitii!
Mun pikku pallomaha paljastaa kohta itse itsensä. Äiti oli siinä jo illalla kiinni kun työpaikan pukkarissa vaatteita vaihdettiin. "Ihanaa, onhan täällä tämmönen" :)
Työpuku siis peittää sen toistaiseksi.
 
Mä päätin viikonlopun vaatekriiseilyn jälkeen alkaa pukeutumaan vatsaa korostavasti niin näytän siltä et oon raskaana enkä muten vaan paisuneelta Tosin mies totes, ettei tota mun palloa enää pysty vaatteilla piilottelemaankaan :D
 
Äitiysvaatteet tuntuu paremmilta mutta ne kyllä viimestään paljastaa... Pitäs nuille lapsille kertoo, että haikara on tulossa! Alkaa olla hankala hiihdellä himassa kun oon tottunu kulkemaan ihan alusvaatteissa. Nyt pitää pitää huoli, että pysyy masu piilossa. Taidan jättää ultrakuvan jääkaapin oveen ja kattoo kuka noista Einsteineista sen ekana bongaa:grin:p
 
Joo siis mulla tarkotus kaivaa noi mammapaidatkin tuolta käyttöön, kun men hermot kun paidat ei todellakaan istu enää kunnolla... ja huomasin et näiden kireiden normitoppien saumat alkaa olee jo vähän kovilla :D mammahousuihin oon turvautunut jo pidempään.
 
Täälläkin on nyt viimein kertominen pikkuhiljaa alkanut. Mies kertoi omille vanhemmilleen ja minä omilleni. Onnellisia olivat koko porukka uutisesta. Mies innostui sitten myös kertomaan kahdelle hyvälle ystävälleen viikonloppuna, kun viettivät iltaa kosteissa tunnelmissa. Näköjään tuo alkoholi oli saanut ne porukalla puhumaan syvällisiä ja mieskin päätti sitten kertoa omat uutiset. :grin Nyt vielä kun töissä edes sille pomolle saisi asiasta mainittua. :)
 
Taas tuli yhdelle kaverille kerrottua. Ekaa kertas kerroin kellekään puhelimitse. Mutta eipä se livenä mikään suuri salaisuus enää tunnu olevankaan kun apteekissakin tajusivat mun olevan raskaana vaikken muuta sanonu kun et "en tiiä voinko sitä nyt käyttää" (viitaten erääseen voiteeseen).
 
knyttet, ymmärrän sua ihan täysin. Viimein sain uutisen kerrottua pomolle pari viikkoa sitten, ja siitä lähtien koittanut saada kerrottua lähimmälle työparille. Mutta kun ei vaan muka ole sopivaa tilaisuutta kun ollaan lähinnä käyty meidän keskustelut viime aikoina keskellä avokonttoria. Siinähän sen tietty voisi suureen ääneen kertoa, niin olisi sitten samantien kaikkien tiedossa...
 
mmm, oot vaan ihan näkyvästi ja suureleisesti raskaana; hierot mahaa ja voivottelet että kuinka selkää särkee ja lemppari vaatteet ei enää mee päälle, kamala kun en kohta mahdu tästäkään kulkemaan yms. Kyllä sen luulis tajuavan, näin mäkin oon muutamalle tehnyt. Sit joutuu vastaa vaan että joo, oon raskaana. :)
 
Mä oon nyt vihdoin kertonu kaikille töissä. Jännitti kyllä kovasti, kun aloitin uudessa työpaikassa elokuun alussa. Mutta hyvin ne sen ottivat ja pari isoäiti-ikäistä tätiä on musta nyt ihan huolissaan koko ajan :D Viikonloppuna pitäis kertoa vielä isovanhemmille, niin sitten tietää kaikki tärkeimmät! Mun mummilla on kuulemma ollut jotain ihme aavistuksia, kun on selittänyt äidille kaikkia vauvajuttuja. Äiti on jo epäillyt, että joku on paljastanut salaisuuden, mutta ei ilmeisesti.
 
Mmm mä en ymmärrä miks tää on niin vaikeeta! Tiedän itsekin että helpottais kun muut tietäisivät eikä tarttis piilotella mutta siltikään en tiedä miten asian ottaisin esille :-) huoh, kuinkahan tästä nyt selviäis?!?!
 
Minä oon nyt kertonut tyyliin yhdelle päivässä:) Toivon että uutinen leviäis itsestään niin säästäis aikaa!
Kävi muuten ilmi, että työkaveri odottaa kans, LA huhtikuussa:Heartred


Kutsuin lauantaiksi siskoja&veljiä syömään, katotaan miten naamat menee:eek:
 
Mä en vieläkää ole kertonut töissä enkä koulussa! Koulussa meinasin kun käskettiin kertoa omalle ryhmälle salaisuus omasta elämästään...meinasin räväyttää: by the way I'm going to have a baby :) mutta tyydyin kommenttiin: I have my own motorcycle :)
 
Minä kerroin ensimmäisenä tietysti miehelle, ylläri! Heti tehtyäni plussatestin, kun ei ollut kotona. Varhaisultran jälkeen taas miehelle viestiä, kun ei mukaan päässyt. Sitten viesti siskolle, joka tiesi että yritetään. Ja siskoni on oikea juorukello, joten ihmetellä täytyy miten pystyi pitämään tiedon muulta suvulta salassa. Muita ensimmäisten joukossa olivat muut siskot ja veljet ja miehen sisko. Sitten viikolla 12 olikohan kun soitin äidille ja mies ilmoitti omille vanhemmilleen. Appiukko oli sitten juorunnut muulle miehen suvulle ja sitä harmiteltiin kovasti miehen kanssa :sad001 että jos meneekin kesken niin sitten joutuu kaikille ilmoittamaan. Pari viikkoa sitten soitin omalle mummilleni ja nyt tietää sitten koko suku. Töissä tiesi pomo jo hyvin varhaisessa vaiheessa kun en pystynyt töihin ja piti lähteä päivystykseen kovien vatsakipujen takia. Onneksi ei ollut mikään vialla :)
Nyt tietää muutama työkaveri, kun ovat suoraan tavalla tai toisella kysyneet niin olen suoraan vastannut.
Nyt alkaisi jo tehdä mieli kertoa kaikille, mutga taas on hiipinyt tämä ajatus että entä jos kaikki ei olekaan hyvin... kun muutaman päivän on liikkunut niin vähän, tuskin tunnistettavasti. Viikkoja siis 17+6 ja työvaatteissa näytän vain lihoneelta :P
 
Täällä rv 18+1 eikä vieläkään muut tiedä kuin minä ja mies, minun sisko, paras kaveri ja miehen äiti. Pikkuhiljaa pitäs alkaa kertomaan kun masu niim hurjasti kasvaa :D
 
Takaisin
Top