Salaisuus julki!

MadR91

Sukkela juttelija
Helmikuunmammat 2015
Kenelle olette kertoneet/aiotte kertoa ja milloin? :) Miten ajattelitte kertoa? :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Me kerrottiin tosiaan sille ystäväperheelle muut ei vielä tiedä. Ja muille aateltiin kertoa vasta kun ollaan turvallisemmilla vesillä eli nt ultran jälkeen :) Ja pohdittiin josko isovanhemmille laitettais kuvat lapsista kirjeenä ja sinne väliin laittais ultrakuvan sit :)
 
Kiva idea Mandah :)

Mää nyt hätähousuna soitin tänään äitille, "istuksää", johon äiti vähän hämmästyneenä nauroi että kuinka niin. Sit mää totesin et helmikuun kymmenettä odotellaan ja äiti hyvin iloisena "ei kai, onko näin ihan tosissaan?" ja sit tuli kauheet kyselyt et mitä nyt ja pääseekö sitä varmistamaan jonnekin, kerroin varhaisultrasta ym. :)
Kahdelle parhaimmalle kaverilleni olen kans kertonu, koska he tiesi jo yrityksestä :)

miehen vanhemmille aateltiin sit elokuussa järjestää jotku kahvikekkerit ja annetaan kortti "isovanhemmille" jossa välissä ultrakuva :)

mites naamakirja?

mä ajattelin et ku nyt oli omilla fb kavereilla boomi laittaa kuvaa "pulla uunissa", ni mä haluaisin pistää vaan randomisti kuvan simpukasta jossa helmi sisällä :D

Joo.... kaikkee määkin jo mietin! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
En taida facebookissa asiasta kertoa mut jos kertoisin laittaisin varmaan et kevätkylvöt on tehty! :D Parhaalle kaverille aion kertoa lähipäivinä. Muille lähimmäisille vasta ekan ultran jälkeen. Jos tuo esikoinen yhtään ymmärtää niin hän saa kertoa että on pian isosisko.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Miimii, ihana tuo kylvöjuttu!! :D Aikas sopivaa... :wink Mä en kyllä vielä tiedä haluanko mitään erikoisemmin naamakirjaan mainostaa, mut jos aion niin kyllä jotain hyvin semmosta "sniikkiä" ja ei niin ilmiselvää... :wink
 
Mandah, hehe :D saahan nuita varastaakin.... :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Olin niin innoissani heti testin tehtyäni, että soitin samantien äidilleni ja muutamalle ystävälleni :) Tämä on toinen raskauteni. Ajattelin, että on helpompaa, jos kaikista läheisimmät tietävät samantien, niin ei tarvitse ihan koko ajan varoa mitä sanoo. Välillä on sellainen olo, että tekisi mieli kertoa koko maailmalle, mutta toisaalta on kiva pitää tämä ihan omana tietona.
 
Mama, jee en oo ainoo ketä heti syöksyi puhelimeen :wink kyl se on musta kans kivampi et tietyt ihmiset tietää, ku määkin oon semmonen lörppä et jos en sais kertoo "kenellekkään" ni sen tietäis kaikki. :)

Töissä en aatellu kyllä kertoo kellekkään, ellei tuu jotain ongelmaa. On kiva olla töissä paikassa jossa hoidetaan sit km:t ja alkuraskauden kivut yms... :D siinä on hyvät ja huonot puolensa. En ehkä kuitenkaan kehtaa missään nimessä ketään lääkäriä nykiä hihasta erikseen ultraamaan mua... :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kerrotaan varmaan ekan ultran jälkeen, ellei ole aivan pakko sitä ennen.. eli luultavasti paras ystäväni saa tietää lähipäivinä koska meillä on yhteisenä harrastuksena kestovauvakuume, molempien miesten iloksi. Lisäksi ystäväpariskunta on tulossa parin viikon päästä meille viikonlopuksi ja heille on pakko kertoa siinä tapauksessa jos halailen vessanpönttöä yhtä ahkerasti mitä ekassa raskaudessa. Yäk.

Ekassa raskaudessa suunnittelin vaikka mitä tapoja miten kertoa raskaudesta, etsin netistä runoja jne. Sit vaan tylsästi sanottiin kahvipöydässä että meille tulee vauva. :grin
 
Mä kerroin joillekin työkavereille ja parille kaverille jo. Sitten kun oon tehnyt toisen testin varmistukseksi (viiva oli haalea), niin kerron varmaan miltei koko maailmalle ku oon niin innoissani :grin
 
Mä olen yhdelle kaverille kertonut. Muille sitten kun siltä tuntuu, ehkä vasta 12+. Yksille kavereille, joita useasti nähdään, saatetaan kertoa aiemminkin, koska he tiesivät kaikista meidän aiemmista raskauksistakin, keskenmenneistä myös.
 
Mä oon kertonut mun parhaalle kaverille, pakko olla olemassa joku jolle on voinnut kaiken kertoo alusta asti. Muuten sekoisin tän salaisuuteni kanssa :) muille kerrotaan varmaan kun on hetki on sopiva, ellei mahdollinen tuleva pahoinvointi paljasta ensin :)

Mut milloin ja miten kerron omille lapsille?? Ideoita? Ne on halunneet sisarusta jo pitkään, eli uutinen on mieluinen. :)
 
Eriika, musta tuntuu kans et voisin hehkuttaa kaikille tätä... :D

Miss T, mä en tiedä kun ei oo kokemusta, mut ehkä kysyisin että haluaisitteko pikkusiskoa tai -veljeä? Johon sit vastauksena mikä nyt vaan olikaan ni sit sanois että jompikumpi on tulossa. :) En tiedä :D
 
Mä oon aina ollu tosi hätänen ja melkeenpä samantien ku olin plussannu nii läheisimmille ihmisille kerroin :) äitin kanssa oltiin pitkään puhuttu että vois rupee kakkosta tekee ettei tuu isoo ikäeroo (vajaa 3v tulee) nii silti oli mamma tosi yllättyny :D
 
Musta tuntuu et mä en osaa pitää suutani kiinni!! :D tänään kerroin pomolle kun kävin kysymässä sairauspoissaolokäytäntöjä... :wink Onnitteli vaan ja oli aika onnellisen oloinen asiasta :)
 
Ninna, hyvä et joku repii tästä huumoria :wink se vaan pulpahtaa ulos suusta ihan tosta noin vaan... argh :D lörpöttely raskausoireena?? :wink

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon vaan kateellinen kun vaikutat niin pirteeltä. :D Ite vaan koomailen ja voisin nukkua 24/7..
 
Takaisin
Top