Minä kerroin töissä heti loman loputtua, koska halusin kertoa ennen kuin kukaan arvaa, enkä halunnut kenenkään lällättävän arvanneensa. Silloin viikkoja oli 13+4, ja vatsaa oli vaikea peittää minun normipukeutumisella. Teltat olis kuitenkin herättäny huomiota ja sellaisia kesävaatteita ei minulta edes löydy. Ja niissä olisin kuitenkin näyttänyt lihonneelta, koska muuten olen aina ollut hoikka. Ihanan vapauttava tunne, kun ei tarvinnu enää vetää mahaa sisään, mitä olin koko kesäloman tehnyt!
Pomolle kerroin ensin omassa huoneessaan ja sen jälkeen aamupalaverissa koko porukalle. Pomo on keski-ikäinen mies, ja hän riemastui uutisesta aivan. Taputti käsiä yhteen, huusi hienoa ja tuli halaamaan! Odotinkin hyvää suhtautumista (en ehkä ihan tällaista, mutta kuitenkin:) ), eikä kertominen pelottanu yhtään.
Edelleen peittelen vatsaa asiakastapaamisissa, koska se on huivien kanssa vielä mahdollista. Suosittelen kuitenkin kulkemaan ylpeänä vatsa näkyvillä! Kyllä ahdistaisi, jos näiltä lähimmiltä työkavereilta vielä "joutuisi" peittämään.