Salaisuus julki!

Juu suljetun pitäs näkyä vaan ryhmäläisille, salattu ryhmä ei sitten myöskään haulla löydy eli sinne pitää kaverilistalta lisätä.
Toki sitten jos joku ryhmäläinen kopioi ja jakaa sun kuvia niin on ihan eri juttu.
 
Kiitti untuva! Joo, täytyy kyllä sitten tarkkaan harkita kuka niitä kuvia pääsee katselemaan, jos tollaisen ryhmän perustaa. Meiltä löytyy suvusta ainakin sellasia järjen jättiläisiä että en kyllä luota. Täti just jakoi ison pinon serkun lasten kuvia facebookissa. Muuten hyvä, mutta serkku ei oo tytöistään yhtään kuvaa nettiin koskaan laittanut :confused:
 
Mä meinaan kans tehä jonku näkösen kansion noille mun vauva kuville ku on liikaa pelkkiä kyyliä,joita kiinostaa vaan vauva mut sit ei olla pidetty yhteyttä tyyliin monee vuoteen..
 
Kirjottaako joku teistä jotain blogia? Tai jotain! Olis kiva lueskella jos joku mielellään kertoo elämästään:)
 
Mäkin oon nyt miettiny että miten teen, pitäs varmaan miehen kanssa keskustella. Toisaalta se sosiaalinen aikajana jonka joku linkkas, vois olla ihan hyvä, tai salasanallinen blogi.
 
Tuossa on aina se ongelma kuka sen sisällön omistaa kun palvelu tarjotaan esim eu alueen ulkopuolelta eli ei aina ole selvää minkä maan laki asiaa säätelee. Joku nostikin esille tuon että kuvia voi suht helposti tallentaa omalle koneelle ja jakaa niitä sitten eteenpäin.. Mun ammatin ja opintojen takia (testaus ja laadunvarmistus - alojen asiantuntija ja oikeustieteen opiskelija) en laita yhtään vauvan kuvaa Facebookiin, drop boxeihin, blogiin tmv vaan sukulaiset saavat joko valmiita teetettyjä valokuvia tai kuvia sähköpostiinsa koska toisen sähköpostiin murtautuminen on vielä suurimmassa osassa maailmaa rikollista noita muutamia viranomaisia lukuunottamatta.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä suosittelen edelleen sitä Intoloopia. Aivan mahtava kuvapalvelu, se on siis just tuo aikajanajuttu. Sinne saat kutsuttua juuri ne ihmiset joiden kanssa haluat jakaa kuvat.
 
Tee kaveriryhmä, älä facebook-ryhmää ja paat niihin kuviin ja postauksiin, että ne näkyy vain tälle tietylle kaveriryhmälle. Sit vaikka ne jakais tai tägäis, muut ei näe. Voihan sit tehdä vielä ryhmän, jossa on nää ihmiset, jos tuntuu, että siitä on hyötyä.

Mut ne ihmiset voi edelleenkin downloadata ne kuvat ja upata taas ominaan, eli kannttaa sanoa niitten olevan vain katsottaviksi. Ihmiset on internetin suurin tietoturvariski :wink
 
Hah! Laitoin eilen paikalliseen fb-kirppariin ilmoituksen: "Ostan vauvan harsoja. Valkeita." (Siis sitä värjäämistä varten. Jos osaan, ostan vaikka uusia ja värjään lisää).
No heti oli käynyt yksi kaveri tykkäämässä tuosta ilmosta. Saattaahan siellä jokunen miettiä, että mitä se niillä..?
 
Takaisin
Top