Salaisuus julki!

Toisaalta tämä on kiva pitää salaisuutena mahdollisimman pitkään. Niin kuin jossain toisessa viestiketjussa puhuttiinkin siitä miten odottajat ovat vähän kuin yhteistä omaisuutta. Kysellään henkilökohtaisia ihan erilailla kuin ei-odottavalta tai kosketellaan vatsaa! Nyt ne ei arvaakaan syytä mun hymyyn :):grin
 
Joo sitte ku ne sanoo et oothan sä jo pidemmällä,mulla oli tommonen maha kun olin viimisillään sillee joo? Vittu kaikki ei oo samanlaisia!
 
Mulla on asennetta tässä ja aion ihan oikeesti nauttia myös tästä odotusajasta, mutta en kyllä aio sulattaa tölväyksiäkään. Todennäköisesti puren ensimmäistä onnetonta vitsin murjaisijaa.
 
Onneks on miesvaltainen ala, ehkä mun työkavereita ei niin kiinnosta toi mahan hipellys :)

Sitä vaan en kestä, että kertomisen jälkeen ne muutama muu mimmi alkaa varmaan paasaan lapsijuttujaan munkin kuullen. Tähän asti ovat koittaneet hillitä itteensä, kun oon istunut samassa pöydässä. Ihan oikeesti, ei todellakaan kiinnosta. Vieläkään.
 
Onneks on miesvaltainen ala, ehkä mun työkavereita ei niin kiinnosta toi mahan hipellys :)

Sitä vaan en kestä, että kertomisen jälkeen ne muutama muu mimmi alkaa varmaan paasaan lapsijuttujaan munkin kuullen. Tähän asti ovat koittaneet hillitä itteensä, kun oon istunut samassa pöydässä. Ihan oikeesti, ei todellakaan kiinnosta. Vieläkään.

Ymmärrän tuon hyvin. Minulla siis on jo yksi lapsi ja jostain syystä se saa muut äidit kuvittelemaan, että olisin kovinkin kiinnostunut kuulemaan heidän mukuloistaan. Tietty nyt sellaisella yleisellä tasolla voidaan joskus jotain jutella, vähän, mutta en todellakaan jaksa kuunnella mitään pitkiä ja päämäärättömiä jaaritteluita muksujen päivästä, sairastelusta, kehityksestä tms. Siksipä silloin pikkulapsiaikana, vielä kotona ollessani, välttelinkin kaikkia leikkipuistoja yms. jossa nämä iilimatoäidit yrittivät kylkeen liimautua.
 
Mun työpaikalla on onneks miesvalta ja kieroutunu huumorintaju :grin Siis joo auttaahan ne mua nosteleen painavia juttuja mut muuten niitä ei juurikaan kiinnosta, onneks :) Mut sitten muutama naispuolinen ohjaaja toiselta puolelta on ihan hädissään mun suhteen nytten, et miten pärjään siellä ja onko kaikki hyvin :mad: Ihan niinku mä en osais ilmotaa jos on jotain.
 
Joo ja kaiken lisäks ei saada nostaa,ei syödä mitä halutaan ja auta armias,jos sultakin löytyy työelämästä tälläinen natsi niin tervetuloa kerhoon :D
 
Minun työkaverit varmaan kohta ihmettelee kun vedän joka päivä sitä porkkanalaatikkoo... Sanoin kyllä jo, että odotan niin kovasti Joulua :rolleyes: No tällä hetkellä esimies, lähiesimies ja äiti tietää eikä minua haittaa jos joku puhuu ohi suunsa.
 
Mua nyppii kyllä kans muutama asia niiden mahanhiplaajien ohella.

Ensinnäkin se, että olen paljon nuorempi kuin meidän muut työntekijät. Heti alko sen päivänen päivittely siitä kun he ei saanu nukkua kun heidän mukulat oli pieniä, et "kuinka kauheeta se pikkulapsiaika on ku ei saa nukkkua kokonaisia öitä" ja "kyllä säkin tuut sen sit huomaamaan". Aivan ku mä olisin joku tollo, joka ei oo koskaan lapsista kuullukkaan eikä välttämättä meidän mukulat tuu olemaan yhtään sellasia ku työkaverin Jani-Petterit. Jos se olis niin kamalaa, ei niitä lapsia kukaan tekis ainakaan lisää sen ekan jälkeen...

Sitten se jokapäiväinen kysely: "millai oot voinu?" ja sit ku sanoo ettei oo mitään oireita ni kaikki on jotenki niin pettyneitä: "ai eiksul oo yhtään pahoinvointia?". Olisivat iloisia mun puolesta :D

Oliskohan siinä tarpeeks avautumista tälle päivälle :D
 
Joo tuo on kans tosi kummaa et heti kerrotaan kaikki oma huonot kokemukset ja todetaan että ethän sinäkään voi siitä selvitä. Meillä kauhistelua aiheuttaa tällä hetkellä se että lapsille tulee pieni ikäero (1,5v).
 
Mun ois tarkotus kertoa töissä ens viikolla, ja ahdistaa jo etukäteen se, jos loppuaika on sitten koko ajan sitä, että "miten sä voit", koska se laskettu aika olikaan", "millon jäät äitiyslomalle", "onpas sun maha kasvanu" ymym. Varmasti ihan hyvää tarkottavat, ja meillä töissä ihmiset puhuu muutenkin tooosi paljon lapsistaan, mut en ite vaan jotenki jaksais löpistä näistä, ja et mua kohteltais sitten "sinä raskaana olevana", varsinki ku oma elämä ei tunnu sinänsä vielä mitenkään muuttuneen.
 
Takaisin
Top