Sairaalakassi

Mää pakkasin tänään vauvan hoitolaukkuun innoissani vähän liikaa :love7 3 eri bodya ja 3 housut (yhet 50 ja kahet 56 cm), 3 sukat, 3 pipoa, one piecen, tumput, virkatut converset, pari harsoa, muutaman pikku vaipan, liivinsuojuksia, siteitä, "torkkupeiton" , yökkärin... ööh. sitten vielä vauvanistuimen lelun laitoin sinne valmiiksi ja yhen toisen lelun:happy093itelle en oo vielä mitää laitellu, kun mies osaa tuua mulle jotain, mutta nuista vauvan jutuista se olis varmaan aivan pihalla. Tänään kyllä pyysin siltä mielipidettä, että mitkä "vaatekokonaisuudet" mun keräilemistä otetaan mukaan. Se vain kauhisteli kun moisia jo mietin. Tämän kaiken halusin nyt tehä, kun havahtunu siihen, että joskus lapsi syntyykin ennen aikojaan.

Laureen11 , ihan uteliaisuuttani kysyn että miksi vaippoja? :o

Tiistaina ku oltiin kokoarviossa ä-polilla ni hoksasin siellä vessassa niitä siteitä (oli tarjolla) , hitoksee ne on paksuja! :D parempi vaan, ainoo et myyks kaupat yhtä tuhteja vaippoja mammoille ei oo ainakaa ikinä tullu vastaan vielä :o tahdon sit kotona nukkua yöni rauhassa/hoitaa vaavii miettimättä et riittääköhän esim. noi äpakkauksen normi yörätit :o

SeEnsimmäinen, ne on vissiin jotain tena ladyja kaupassaki :D en oo ite ostanu mutta mitä vuos sitte viimeks synnärillä olin ni paketissa luki tena lady :D

Mie pakkasin tännään sairaalakassin, joitaki oleellisia vielä puuttuu mutta vielähän ne kerkii ottaa. Laitan samaan kassiin vauvan ja miun kotiutumisvaatteet. Jaksa kymmeniä säkkejä pakata. :D

Siis yleensä vaipat sairaaloihin (aikuisille) toimittaa tena ja ne siteet on nimen omaan niit tena ladyjä, joita löytyy montaa eri kokoa (myöskin kaupasta). Ei kannata täs takertuu siihe et ne on inkontinenssiin pääosin tarkoitettu ;) normisiteet kun välttämättä ei riitä alkuun. Tenalla on myös pikkuhousun suojia mutta ovat tietenkin kalliimpia ja hyödyttömämpiä niin tuskin niitä on tarjolla, kustannuksia seuraillaan aina vaippatilauksissa http://www.tena.fi/naiset/tuotteet/suojat/

Minä olen ostanut kotiin valmiiksi Libressen Maxi yösiteitä muutaman paketin. Niillä pärjäsin hyvin viimeksikin kotona. Sairaalassa sitten niitä jättisiteitä tietenkin käytin mutta olihan se vuotokin aluksi aika jäätävää.

Syön niitä päivittäin ehkäistäkseni virtsatieinfektioita. Ja hei, btw ei kuulu tähän ketjuun, mut mikäs se ravintolisä onkaan, mikä kannattaa lopettaa noin 3vkoa tms ennen la:ta? Omega-3? Viimeks söin jotain sellasta, mikä piti muistaa pistää tauolle, kun lisää muuten verenvuoto tms riskiä...? En muusta yhtään, tietääkö joku?

Hei kaikki jotka ette ole vielä sairaalakassia pakanneet, niin vinkkinä pakatkaa ainakin joku eväskassi valmiiksi! Me jouduttiin ilta viettämään synnärillä tsekissa vatsakipujen takia ja onneksi otettiin sairaalakassi mukaan. Välipalapatukat tulivat monen tunnin käynnin aikana tarpeeseen (:

Vaikka kaikennäkösiä juilimisia on jo välillä ollutkin, ni en oo saanu vielä aikaseksi pakata kassia/kasseja :confused: ..jotenkin kai luotan siihen, et käynnistykseen mennään ja siihen asti on aikaa :)

Mut semmosta kyselisin kun jotain trip-mehuja lukuunottamatta kaupasta vielä kaikki eväät ja herkut ostamatta, ni mitä te ootte ajatelleet pakata mukaan? :eek: Normaalistikaan kun en mitään välipalapatukoita tms käytä, ni onko jotain oikeesti hyviä, mitä kannattais ehdottomasti kaupasta hakea? :confused:
Mä kun yritän (ainakin henkisesti) varautua viettämään pari päivää sairaalassa ennen vauvan syntymää, ni josko ei tulis pettymyksiä sitten:grin

Kalaäiti & Kyytiläinen 37+4

Takaisin