Sairaalakassi

Mehuja, suklaata, karkkia, pähkinäsekoitus. Lisäksi nappaan hedelmiä mukaan jos sattuu sillä hetkellä olemaan. Mies ei oikein osannut sanoa mitään tarvitsevansa, ehdotin et tekis vaiks leipiä mut ei. Normaalistikaan mitään väkipalapatukoita se ei syö niin eiköhän tuo suklaa ole hänelle paras. Tuc keksi paketin pakkasin myös kun kaapissa näytti olevan. Muita hyviä ehdotuksia kuulisin myös :)
 
Meillä ei oo sairaalassa kun kahvila joka menee jo viideltä kiinni ja veikkaan et nyt juhannuksena ei oo auki lainkaan. Lähellä kyl mäkkäri jne.
 
Mul ei ollut viimeks eväitä, mut eipä tuol tarvinnut nälkää nähä, jos joku ruoka ois ees maistunut...synnytyksen jälkeen maistu kaikki ja annokset tuntu liian pieniltä :D
 
En kyl meinannu ittelleni pakkailla hirveesti mitää muuta ku ehkä jotai karkkii, mehuu tms. ku sairaalasta saapi kaikki ruuat. Ukko onki sit eri asia
 
Fastin proteiini smoothiejuomat. Parasta! Iskukuumennettuja, paras maku appelsiini-mango NAMII :Heartred ukko tykkää siitä marjaversiosta :) Prismassa ainakin myydään samalla hyllyllä kuin noi lisäravinteet bodareille (kelle tahansa) , kalliita mutta niiiin herkullisia :P Tämä siis maukas ja vähän terveellisempi valinta jos ei tahdo pakata pelkkää mässyä mukaan =)
 
pakkasin tänään kassin kun masu tuntuu ihan hassulta.
tuskin on viel mitään kun on viikkoja vasta 35 mut on sit ainakin pakattu.
itelle miikkarin vihree housujumppis, alkkarit sukat ja imetysliivit ja vauvalle terälliset jumppikset ja pipo, varmuudeks kevyt ulkopuku jos on näin viileetä.
Tiistaina ultra ja toivon et siellä viel näkyis sukupuoli et voin sit varautua myös vähän poikamaisempaan jos onki pippeli kasvanu matkalla =)
pian nähdään tuleeko musta 7 veljeksen äiti vai 6 veljenen ja niiden sskon :Heartred
 
En oo pakannu, miettiny kyllä. Kait sitä vois jotakin ainakin pakata.
Sellasta vaan mietin että, jos lääkäri ennusti että vauva syntyy alle 50cm pitkänä ni hukkuukohan se tuohon minun valitsemaan 56cm bodyyn vai pitäsköhän minun etsiä joku kiva 50cm body vielä jostain... Noita 50cm ei juuri ole muutenkaan. Katoin että siskolta saadussa kasassakin vain muutama ja se tyttökin oli 49cm syntyessään..
 
felicia, serkun kanssa juttelin just, hänel nyt 39vk ja meinaa laittaa kamat kassiin sit kun supparit alkaa :/
Jos hänel menee yli ja mul tulee ajoissa niin saatetaan päätyy samaan aikaan laitokselle :D
 
Meidän neiti 49cm 3125g tuntu hukkuvan kaikkiin vaatteeisiin aluksi. 50cm oli tietty sopivin. Äkkiä ne pienemmät vaatteet jäi pieniksi. Ajattelin nyt ottaa niitä pieniä vaatteita sairaalakassiin että synnäriltä pois lähtiessä vauvalle menevät edes päälle.
 
Meidän esikoinen oli syntyessään 52cm pitkä ja olin ottanut mukaan 50cm bodyn niin kyllä sekin oli hetken aika väljä :D Nytkin pakkasin kassiin 50cm kuteet kotiin lähtöä varten. Eväitä en oo kassiin laittanu mitään kun en viimeksikään kaivannut. Kysyivät multa kyllä mitä haluaisin syödä kun olin synnytyssalissa koko päivän mutta mikään ei kyllä maistunut.
 
Oon ehkä kirjottanut aiemmin, et meidän 4,1kg ja 52cm tyttö käytti ekan kk 50cm vaatteita. Joitain 56 samalla ( esim. Hennesin pieniä) tietty.
 
Mä oon jotenkin niin varautunut isoon poikaan, ettei mulla ole yhtään 50cm vaatetta hankittuna.. Pitäiskö nyt sitten kuitenkin varata jotkut niinkin pienet... ? Kun noi 56cm näyttää jo niiiiiin pieniltä nekin :P
 
Täällä pakattuna nyt reppuun trippejä, pähkinöitä ja luumuja. Mitään muuta en pakkaa ennen lähtöä, koska tarviin kaikkea ennen sitä. Listan kyllä tein, että mieskin osaa sit pakata, jos tarvii. Vauvalle laitan vaatteet kaukaloon odottaan, mutta en oo vielä yhtään miettinyt mitkä vaatteet sitä pakkais. :grin
 
Minä nyt sitten eilen laitoin kassiin sellaset mitä mies ei varmaan osaisi ottaa :D eli siis itselle liivisuojukset, liivit, siteet ja alushousut. Luulen että muista se vielä selviytyisi. :)
 
Mie oon heitellyt kassiin ja kassin päälle tavaraa sitä mukaa kun tulee mieleen. Omia lääkkeitä, hygieniakamppeet, vaatetta itselle ja pienokaiselle. Totesin vaan tänään, että pakko kipata koko kassi sängylle ja vaihtaa isompaan, vaikka jo talvella kassia ostaessa päätin ottaa juuri sen mukaan. Tai sitten tarttee vähentää tavaran määrää.

Eväistä mulla on pakattuna/hankittuna tripmehuja, proteiinijuomia (se suklaanmakuinen on ihan kuin kaakaota), luumupussi, jonkun suosituksen perusteella lakupussi, suklaata ja pari välipalakeksiä. Kai näillä alkuun pääsee :p
 
oho, mä ajattelin tommoseen vaunuun kiinnitettävään hoitokassiin mahduttaa kaikki :wideyed: Pitääköhän sitä kokeilla et mahtuuko sinne imetysliivit, liivisuojat, trip tai kaks, neuvolakortti, laturi, pikkareita mulle (varalta), shampoot ja hiusharja + dödö... varmaan joku herkkusuklaa kans tarttee henkiseks tueks ottaa :smiley-ashamed004 isäntä tuo vauvan (ja mun) kotiutumisvaatteet sitten ku on sen aika :) kuivattuja luumuja jos muistan ostaa ni se kans :P
 
Järkyttävän rumia, mutta puuvillasia ja halpoja mummokalsareita hankittu nyt! Postaisin kuvan jos jaksaisin :D
 
Takaisin
Top