mä en ole hirveesti ajatellu tota kassia vielä, vaikka ehkä kannattais jonku verran... koskaan tiedä vaikka joutuis lepoon vaan sinne

Meillä Phks:ssä oli kyllä niin surkeet tarjoilut, et pakko oli pyytää eväitä tuomaan, ketkä kävivät... Mulla oli koko ajan nälkä, vaikka ne väittivät sitä runsas kcal ruoaksi.... tai sit mä vaan syön paljon

ite aion just jotain pientä pakata mukaan, ettei tarvii koko ajan jotakuta pyytää tuomaan... ja miehelle ei muuten annettu siel yhtään mitään... kahvia oli lupa keittää vissiin jotain 3kuppia vuorokaudessa tai jotain sellasta... kanttiinissa ja sellasesta masiinasta joutu leipiä itelleen hakea, raukka parka meinas nälkään kuolla

meinasin lapulle kirjottaa jääkaapin oveen mitä tarvii... jos tulee äkkilähtö, osaa ukko sitten edes jotain tuoda

jos ite pakkaan kovin ajoissa, mä purkaan ja pakkaan sitä sinne toukokuulle asti ja sit jotain jää taatusti :) viimeks pakkasin ajoissa, mut mukaan lähti ainoostaan käsilaukku ja kamera siitä kassin päältä... se kassi unohtu kotio

ja 2 päivää meni ennenku ketään tuli kattomaan, niin ehdin siinä ajassa kaivata niitä henk.koht. juttuja mm. rasvoja, harjoja yms. yms... sairaalan kanttiinista piti käydä ostamassa hammashommelit ja ne makso maltaita, niin en raaskinu muuta sit sieltä ostaa... rasvaa sain joka suihkun jälkeen sellaseen lääkemittaan onnettomat lirun

ja ne saippuat ei kyl ollu mitään kummosia... ihmettelinki ääneen siellä, että mistä ihmeestä se sairaala maksu muka koostuu, jotain reilu 35€/pvä

ja kirja oli kiva juttu, vaikka se vauveli oli jo siinä kainalossa.. oli ihanaa rentoutua ja lukee ku toinen pieni tuhisteli siinä ihan vieressä