Sairaalakassi

Mun sairaalakassiin sujahti fazerin mustikkasuklaalevy ja pussi pähkinöitä... Vielä pitäs valkata jotain lukemista mukaan, jos joutuu käynnistykseen :)
 
mun mielestä ei edes maistu mustikka siinä.. ihan sama vaikka ne rouskuvat olis keksiä tai mitä tahansa.. olin pettynyt siihen.
 
Mä en oo vielä maistanu sitä. Yritän hillitä mielihaluni, etten vielä kaiva sitä tuolta kassista ja syö pois :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli 6 mut kun meillä "esisalissa" oli mehua niin yhden taisin imaista sit oikeen salin puolella. Mut niille tuli käyttöö siinä kohtaa kun iski synnärillä hirmujano kesken kylki-imetyksen. Siin asennos ei pysty juomaan lasista :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Ja kui isot ne teijän kassit oikein oli? Must tuntuu että varmaan näyttää niinkö oisin jäämässä sinne asumaan vaikka ei siellä kassissa oo ku yks vaatekerta kotiin lähtöä varten ja crocsit ja hygieniakamppeet ja ne 6 pillimehua(onko siinä oikeesti 3liikaa!?) ja myslipatukat. Ja kirja!
 
Ahah, Nipsumuki ehti ensin! :) olkoon siis pillimehut, eiköhä ne miehellekki maistu! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla oli kans kauhee jano synnytyksen jälkeen... Mut sitten maistui kyllä ihan vesi!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli 4 pillimehua sairaalakassissa ja ois ehdottomasti pitäny olla useempi! Ei ne välttämättömiä ollu mut oon huono juomaan vettä niin mehut tuli tarpeeseen ja sain niistä hyvin energiaa kun voin niin pahoin sektion jälkeen ettei ruoka maistunu aamulla eikä lounaalla...
 
Meillä ei taidettu syödä sairaalakassin herkkurepertuaarista kuin yhdet pienet suklaapatukat ja nekin sen takia, että kätilöiden vuorojen vaihtumisen takia mies sai kysyä 3 kertaa sitä "aamupalaa" meille ja meinattii kuolla nälkään. Synnytyksen aikana sain mustikkakeittoa, jugurtteja ym. helposti sulavaa ja ne hotkin hyvällä ruokahalulla. Vaippakakun kätköissä ollut skumppapullo jätettiin kotiin eikä oo korkattu vieläkään.
 
Mulla oli kans synnärikassissa kuus pillimehua, ja tilasin niitä lisää vierailijoilta, kun loppuivat kesken. Ja mulla oli sama ku hymykuopalla, että sektion jälkeen meni pari päivää ennen ku sai kunnon ruokaa alas. Pillimehu oli myös kätevä ku imetti ja iski kauhee jano ni mies pysty tyrkkäämään sen vaan suuhun.
 
Mä en kyllä ole varannut mitään juotavaa mukaan, koska aina on saatu sairaalan puolesta mehua kannutolkulla. Ja vettähän saa hanasta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top