Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

. Neuvolassa rauhoittelivat, että neste se on mikä nyt helposti alussa kroppaan kerääntyy ja mä ku en oo pystynyt salia tekemään tämän pahoinvoinnin takia yhtään, niin uskon itsekin tohon. Heti ku olo helpottaa, niin aion aloittaa urheilut. Itse en ole kovin huolissani...kunhan muistaa olla itselleen rehellinen 
Ja mieli tekee aivan koko ajan hampurilaisia, pitsa ei taas uppoa yhtään. Vanha jääkaapissa olevat ruuat ei myöskään nappaa yhtään. Appelsiini/monihedelmämehut auttaa vähän pahoinvointiin. Mies joutuu hoitaan kokkaamisen..
Ja vielä sekin rajoittaa, että minkään yhtään mausteisen tai liian happaman oksentaminen ei ole kivaa, joten ei tee mieli edes kokeilla 
). Subeja on tehnyt mieli, riisipiirakkaa, makaronia ja perunamuusia..siinä mun "paheet"
. Sit just jotain tuc-keksejä, mut niitäkään ei paria päivää enempää oo pystyny syömään.
Normaalisti olen vähän sellainen terveysintoilija syömisen suhteen. Hiilarit normaalisti hallussa ja välttelen kaikkea einestä ja moskaa. Nyt siis menossa viikko 9..