Ruokavalio ja syöminen

Osaakohan joku sanoa, että onko mäkkärin tai hesburgerin hampurilaisen välissä oleva juusto pastöroitua? Sittenhän sitä ei saisi syödä jos se ei ole.
 
Ninni, ainakin Hesburgerissa on sekä juusto että majoneesit pastöroituja. Jääny mieleen kaverin raskaudesta, kun hän näistä otti selvää :D
 
Luulisin että ainakin hesen burgereissaa olis kun on kotimainen pulju. Perjantaina vedin hesen burgerin :) ja heseä suosin kun pihvit on kotimaista, toisin kuin mäkkärissä. Niillä on tyyliin puolalaista lihaa :sad001
 
Haha täällä muutkin vetää roskaruokaa! Hyvä! Nii ettei ite tarvii yksin potee syyllisyyttä :D
 
Tutkin hesen sivuilta, juusto on pastoroitua mutta saksasta :)
Ja marjasmoothiessa käytetään vain kotimaisia marjoja, toisin kuin mäkkärin :)
 
Oliko niin, että tuorejuusto on kiellettyä? No, minäpä töissä ilman miettimistä sitä söin...Kun olin ottamassa lisää niin hoksasin, että apua saiko sitä syödä...Näin hyvin muisti pelaa :)
 
Mut siis jätittekö majoneesin hampparista pois ku siinähän on raakaa kananmunaa. Eilen ois itelläki haluttanu hampparia mut ois ollu aika köykästä ilman majoneesia :/

Muoks. Vai onko Hesellä jotai erilaista majoneesia, jossa ei ois kananmunaa?
 
Muokattu viimeksi:
Nemie, majoneeseissa yms. kannattaa varmistaa, että myös kananmunat ovat pastöroituja. Plussaa tietenkin kotimaisuudesta. Mutta ainakin Hesen majoneeseissa on juuri tuota pastöroitua kananmunaa.
 
Tekeekö muilla jo alkuvaiheessa jotain mielitekoja? Itse voisin syödä suklaata ja muuta makeaa koko aika! :D Ja mennään kuitenkin vasta rv 4+6.
 
Ira, mulla ei tähän mennessä oo ollu juurikaan ruokahimoja, paitti ihan alussa oli näkkäri ja sit yhessä välissä suolakurkku :D. Yleensä makea maistuu, mut nyt ei.. yllättävän terveellisenä pysyny ruokavalio ja etenki kaikki freesi maistuu (salaatit ja hedelmät). Eilen (7+0) sit jostain iski himo kanatortillaan ja paprikamajoon+ranskiksiin, ni paluumatkalla pysähdyttiin heselle.. kurkkasin eka vaan hesen nettisivuilta majoneesin valmistetiedot, ja siellä lukee ne hyvin: pastöroitu munamassa :)
 
Mullakin menee syömisen kanssa vähän päinvastoin. Mitään makeaa eikä mättöruokaa tee mieli yhtään.
Kaikkea kylmää tulee paljon syötyä, jogurttia, rahkaa, smoothieita.
Ja kylmää vettä tai mehua. Kahviakaan ei tee enää mieli mutta jääkahvia oon juonut. :)
 
Oon kyllä ihan huoletta syönyt mäkkärissä edes ajattelematta juustoja sun muita, mutta ainakin McDonaldsin sivujen mukaan ovat onneksi pastöroituja. Miten lie majoneesien laita?

Mulla tekee koko ajan mieli kaikkea epärerveellistä eli makeaa ja rasvaista. Toki niitä yritän välttää ja syödä terveellisesti etenkin nyt, kun syön jonkun toisenkin puolesta kuin itseni. Mie niin toivoin, että mullakin alkais raskauden myötä tekemään mieli kaikkea raikasta ja terveellistä, mutta pah :grin Kahvi on alkanut tökkimään, mikä lienee ihan hyvä, eipähän tuu juotua kun kupillinen silloin tällöin.
 
Täälläkin menee parhaiten raikkaat hedelmät ja salaatit. Mutta kyllä ihan kunnon kotiruoka maistuu paljon paremmin kun jotkut valmisateriat. :) Ja oon ennen ollu ihan suklaahirmu, nyt tekee enemmänkin mieli kirpeitä hedelmäkarkkeja. :grin

6+2
 
Mulla menee vielä kaikki :) tykkään paljon salaateista ja hedelmistä, mutta myös mättö menee :D ikinä en oo kaupan valmis ruoaista tykännyt! Kahvia en oo juonu varmaa viikkoon :)
 
Ai kiva tietää! En oo koskaan kuullukaan, että kananmunaki voi olla pastöroitua. Eli siis Hese ei ookkaan nounou :dance011
 
Takaisin
Top