Ruokahimot

Joulutorttuja täällä syödään melkein päivittäin. Onneks on joulu tulossa niin tarvi kellekkään selitellä miks niitä pitää saada leipoa monta kertaa viikossa :D myös pitsaa on tullu syötyy useemman kerran vaikka en normaalisti voi sitä sietää.

Satsumat/mandariinit ne on niiiiiin hyviä. Voisin syödä pussikaupalla joka päivä :) Rosolliakin tekisi mieli! :)

Tänään nallepuuro on vaan maistunu niin hyvältä :grin päälle mustikoita ja nam:p oon tässä jo lounaaks kaks lautasta puuroo vetässy, niin nyt alkaa maha olla sen verta täynnä, että kai se on pakko lopetta vaikka mieli tekis vieläki hakee lisää:shy:

Suklaa! Sitä voisin syödä koko ajan :p toki yrittänyt rajata viikonloppuihin ettei paino lähtis nouseen "turhaan"

Mä söin kans alkuvaiheen pahoinvoinnin aikana paljon viiliä, omenoita ja omenamehua. Nyt meneillään joku puuro ja piimä kausi :) uus lempijuoma on piimää ja mustikkakeittoa sekaisin.

Tää nyt ei ole himo, mutta oonpa juonu tänää litran maitoa =D normaalisti en juo maitoa juuri ollenkaan

Mä oon kans jotenki päässy suklaan makuun.. Ikävä kyllä. :D varmaa tullu pari kiloo painooki sen takia lisää.. En oo kauheesti uskaltanu vaa'alla käydä. Onneksi kaapissa onki vaan enää pähkinäsuklaata ja oon sille allerginen :D

Riisipuurosta unelmoin jos sitä ennättäis keittää joku päivä. Ja kuinka ihana asia on omena! Kun on kauhee nälkä ja väsy ni ei tarvi ku pestä hedelmä ja syödä:D

Yleensä juon lähinnä kahvia ja vihreää teetä iltaisin, mutta nyt raskausaikana ei kumpikaan oikein maista vaan olen ihan hulluna mustaan teehen joka on maustettu marjoilla tai hedelmillä :D

Takaisin