Joulutorttuja täällä syödään melkein päivittäin. Onneks on joulu tulossa niin tarvi kellekkään selitellä miks niitä pitää saada leipoa monta kertaa viikossa :D myös pitsaa on tullu syötyy useemman kerran vaikka en normaalisti voi sitä sietää.
Tänään nallepuuro on vaan maistunu niin hyvältä päälle mustikoita ja nam oon tässä jo lounaaks kaks lautasta puuroo vetässy, niin nyt alkaa maha olla sen verta täynnä, että kai se on pakko lopetta vaikka mieli tekis vieläki hakee lisää
Mä söin kans alkuvaiheen pahoinvoinnin aikana paljon viiliä, omenoita ja omenamehua. Nyt meneillään joku puuro ja piimä kausi :) uus lempijuoma on piimää ja mustikkakeittoa sekaisin.
Mä oon kans jotenki päässy suklaan makuun.. Ikävä kyllä. :D varmaa tullu pari kiloo painooki sen takia lisää.. En oo kauheesti uskaltanu vaa'alla käydä. Onneksi kaapissa onki vaan enää pähkinäsuklaata ja oon sille allerginen :D
Riisipuurosta unelmoin jos sitä ennättäis keittää joku päivä. Ja kuinka ihana asia on omena! Kun on kauhee nälkä ja väsy ni ei tarvi ku pestä hedelmä ja syödä:D
Yleensä juon lähinnä kahvia ja vihreää teetä iltaisin, mutta nyt raskausaikana ei kumpikaan oikein maista vaan olen ihan hulluna mustaan teehen joka on maustettu marjoilla tai hedelmillä :D