Ruokahimot

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2016' aloitti Viipsukka, 29 heinä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. tanpit. Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2018 Maaliskuunmammat 2016

Pitäis kehittää kyllä hesestä ja mäkkäristä kotiinkuljetus ! Varmasti olis kannatusta, ainakin meiltä mahapystyssä olevilta :wink
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Minä olen tässä taas ollu kiitollinen ettei kylille tuleva hese valmistu ku vasta keväällä. :D tulis varmasti käytyä monta kertaa viikossa.
  3. muffinin Tuttu foorumilla

Mies haki viimeksi synnärille ruokaa hesestä kun tuntui ettei ne normaalit ateriat vaan millään riittäneet :grin Kätilöopistossa synnyttäville vinkkinä: siinä on kävelymatkan päässä pieni hese.
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. nallepuh Aloittelija

Mä varmaan kans tilaan sit heseaterian synnärille :angelic: kaikki makea maistuu nyt myös koko ajan!
  5. Heidun Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Jos nyt saisin päättää, tilaisin synnärille graavia lohta kunnon satsin! Ainoo ruoka mitä kovasti kaivannut.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. nallepuh Aloittelija

Graavilohta on kyllä ikävä!!!! Ja lasi viiniä tekis hyvää :D
  7. Salmiakki86 Aloittelija

Mä sanoin jo miehelle,että saa tuoda mulle sitten synnärille graavilohileivän :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Onko täällä muilla pohjaton maha? Voisin syödä koko ajan! :|
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  9. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Ja ei siis mulla nälkä ole, vaan ihan vaan tekemisen puutteessa syön ja kun tekee vaan mieli kaikkee :|
  10. Norsuu Addikti Maaliskuunmammat 2016

Mä kans voisin kokoajan syödä, ei ihmekkään että painoki nousee kun kokoajan jotain mussuttaa :D
  11. nallepuh Aloittelija

Joo, syön ihan jatkuvasti. Liikun aktiivisesti keittiön ja olkkarin väliä :D
  12. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

13. Milena90 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Meillä ei synnärin lähellä taida olla ku joku kiinalainen :D mikä kyl kans kelpais :D
  14. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Mies aikoi tuoda mulle konjakkia ja maksalaatikkoa. :D
  15. Hattara84 Rakastunut foorumiin

Mulle tulee sushia synnärille! :)
  16. Ankka2016 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Mä oon tilannut sushia, mäkkiruokaa (en oo käynyt pikaruokahampparilla koko raskausaikana!) ja mitäs vielä.. jotain muutakin tilasin :D
  17. binzku Peruskäyttäjä

Mulla taas ei nykyään oo oikeen ikinä nälkä, pitää oikeen kellosta seurata että muistaa syödä tarpeeks usein päivän aikana. Eikä voi syödä kun vähän kun maha tuntuu heti täydeltä ja alkaa kiristää ja lisäks alkaa närästää.
  18. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Viime raskaudessa tilasin synnärille sushia. No, en saanut (mies vietti päivän tiiviisti mun ja vauvan kanssa), mutta ei mun yllättäen tehnyt mielikään. Olo oli aika seesteinen kun oli sen pienen vauvan saanut maailmaan, sairaalaruokakin maistui hyvältä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. muffinin Tuttu foorumilla

Minä haluaisin sairaalaan skumpan lisäksi oikein paksun sikarin, mutta synnytysvalmennuksessa kätilö katsoi pahasti kun kysyin saako polttaa sikarin synnytyksen jälkeen :grin
    • Tykkää Tykkää x 5
  20. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Järjetön himo kiiweihin! Voisin vain niitä syödä ja parempi ku ovat vähän kirpeitä kuin liian kypsiä...

Jaa tämä sivu