Ruokahimot

Niin ja ruisleipään on myös iskenyt himo kahden viimeisen viikon aikana, nimen omaan paahdettuna, päällä ingmariinia ja juustoa :) Tomaattihimo on selkeästi tyyntynyt.
 
Riisi, perunamuusi, suolakurkut ja salmiakki. Niillä tulee elettyä, mitä nyt pyrkinyt hiukan vähentää salmiakkia..
 
Tonnikalaa tekee mieli ihan hirveesti! Enkä tiedä, et saako sitä syödä vai ei.
 
Ainaki mä oon syönyt tonnikalaa :S vissii mitää kalaa ei sais kilokaupalla syödä vaan pitäis aina vaihdella lajiketta. Eikä haukea ollenkaa.
 
Juustot ja yhtenä iltana teki järjettömästi mieli meetvurstia. Mietin että kaipasko se kroppa oikeasti suolaa, verenpaineet on aika alhaalla.
 
Oon yrittäny rajoittaa kahteen kertaan viikossa sen tonnikalan syömisen, eli purkki viikossa :)

Mulla on kans Elise81 ollu verenpaineet alhaalla ja salmiakki on auttanu mulla siihen. Pitääkö muuten meetvursti kypsentää ennen syömistä? Täällä Keski-Euroopassa salami on kiellettyjen listalla, koska se ei oo kypsennettyä lihaa. Oon syöny sitä kyllä kypsennettynä, kun itselläkin on välillä noita suolaisen ruoan himoja :)
 
tällähetkellä hernekeitto on aika kova sana. Mikään muu ruoka ei oikein uppoa, mutta hernarii sinapilla voisin vetää litratolkulla :D
 
Tonnikalaa saa syödä, muttei tosiaan isoja määriä elohopean vuoksi.
Olen suomalaista meetwurstia syönyt, eikä Suomessa pahemmin siitä rummuteta. Ulkomaiset olen jättänyt hyllyyn.
 
Tuun myöhässä juusto keskusteluun mutta oon syöny valion salaattijuustokuutioita huoletta ja samaten aurajuustoa. Aurajuuston syöntiä oon vähentäny mutta oon kuitenki syöny.

Muoks. Oikeastaan kaikkea kotimaista oon syöny aika huoletta..
 
En ole ite kypsentäny meetvurstia. Ja olen syöny minäki auraa, fetaa ja kaikkia muitakin pastöröidystä maidosta tehtyjä juustoja.
 
Nyt löyty himoittava kohde. Tuore itsetehty leipä ja oma keittämä mehu ilman sokeria happoveden kanssa! Näillä vois elää. :-)
 
Mä haluaisin lähteä Raxiin syömään ! Ihan järkyttävä nälkä mutta ei tee mitään mieli meidän jääkaapista :/
 
Takaisin
Top