Ruokahimot

Jeee :D hyvät tuoksut tulee sairaalan käytäville kun me tyydytetään heti ruokahimojamme sushilla ja aurajuustolla :D
 
Mä kuuiin, ettei korianteria ja inkivääriä saa syödä. Eipä niitä kyllä tee mielikään. Ainoat, mitä on himottanut syödä nyt keskiraskauden aikaan on ollu Schweppes Russchian ja kunnon pihvi.
 
Mulla ei ihan hirveästi lihanhimoja ole :hilarious:

Mutta en oo tuosta korianterista kuullutkaan. Mihin SE perustuu?

On tää hankalaa. Pitää syödä kalaa monipuolisesti, muttei isoja petokaloja, ei Itämeren kaloja eikä missään nimessä silakkaa, ei tonnikalaa,...
Vihanneksia, marjoja ja hedelmiä pitää syödä myös paljon, mutta mitään ei saisi syödä raakana.
 
Kaverille oli kerrottu vkolla 33 sokeriseurannassa että ei sais juoda maitoa eikä syödä paljoa hedelmiä ja marjoja :O hänellä ei ole edes raskausajan diabetes mutta paastoarvo ollut muutaman kerran rajoilla. Lisäyksenä että ei ole mitenkään ylipainoinenkaan eikä raskauskilojakaan ole tullut muistaakseni kuin kuusi.
 
Työkaveri sano, että hän on saanut neuvolasta sellaisen kielletyt-listan, jossa oli korianteri. Luulisin itse, että siihen kasviin kertyy jotain viljelymaasta, esim.raskasmetalleja tai jotain torjunta-aineita. En siis tiedä.
 
Mun uusin himo on mansikka-mustaherukkarahka, sitä kiskon täällä nyt tokaa isoa kulhollista :grin
 
Niin siis homejuustoa voi syödä, jos et luota pästörointiin niin kuumenna vielä:) mä haluaisin syödä laastia. Tai sementtiä. Mitä vain jauhoista ja valkoista, mitä ihmettä....?! Ja nyt on tullut myös oudot hajuhimot, eli kaikki kellarit ym... Bensa, märkä betoni... Oon nyt haistellut sit porkkanapussia, jam jam :D
 
Tuo sementin, laastin tai jopa mullan himoaminen on joku oireyhtymä, siis ihan nimetty sellainen! Voi ku vielä muistais mikä sen nimi oli? Tuli eteen viimeksi ku näky "oho, olenkin raskaana" friillä... Ärh...
 
Ai hyvänen aika, alan epäillä omaa mielenterveyttäni;D tää on ihan mahdotonta aikaa, mistä näitä himoja tulee?
 
En juo kahvia tai teetä ollenkaan, ikinä siis juonut, mutta nyt KAAKAO.. siis voiko olla parempaa juomaa :D juon sitä samallalailla monta kuppia päivässä kuin jotkut juovat kahvia/teetä... heh :D
 
Mulla lähtee syöminen lapasesta taas, mutta kotiin ku pääsen niin teen itelleni pari joulutorttua :grin ei tarvii ihmetellä miks ylimäärästä tulee mahan ympärille:p
 
Takaisin
Top