Ruokahimot ja mieliteot

Tekee mieli kakkua. Sellaista ihanaa raikasta vadelmamoussekakkua missä on suklaapohja :hungry:. Vitsit kun osaisikin leipoa, nyt pitää vaan toivoa että cittarista löytyisi jotain vastaavaa...

ja minun tekisi mieli leipoa kakkua mutta ei tee mieli syödä :) ja minulla on juuri tuollaiselle hyvä ohje vielä..
 
Kyllä minäkin syön kotimaisia pehmeitä juustoja. Turvallisia ne on. Suurempi riski on saada joku tauti omista elukoista :D
 
Gefilus juomat... herrajumala... litra päivässä mennyt tänään ja eilen.......jaaa toissapäivänä:wacky:
 
Mulle ei oo iskeny vielä ainakaan mitää tiettyä himoa mitä täytyis vähintään kerran päivässä saada :D
Yhtenä iltana halusin punajuurisalaattia, toisena jäätelöä, joskus en mitään... :D
 
Himoitsen runebergin torttuja, mutta voin tosi helposti pahoin kun olen syönyt jotain makeaa. :depressed: Yksi leivos riittää tekeän olon tosi ällöksi monen tunnin ajaksi.
 
Sen ihmeellisempiä himoja, mut edelleen vesimeloni on pop, nyt mtyös ampparimehujää ja suolasista silakkapihvit :D taas piti käydä silakkafileekaupoilla :D
 
Vesimeloonia vois vetää kilokaupalla! Ai että, voisin elää sillä...

e. Ja täällä kans tulee tosi helposti huono olo makean syönnistä, ennen pystyi vetämään pussillisen ilman suurempaa ongelmaa.. Nyt ei kroppa selvästi kestä sitä verensokerin pompsahdusta niin hyvin.
 
Mansikkapiirtelö.. :D sitä on ollu pakko tehä useampana päivänä. :) lisäks kaikki mehujäät :)
 
Mulla ei oo erityisemmin ollu himoja mut ei mitään mitä ei mielikään tekis, mutta eilen oli sellanen että pakko tehdä kalasoppaa ja kylse niin hyvält vaan maistukin:hungry:
 
Aina olen ollut herkkujen ja makean perään, mutta nyt jos saan valita niin otan kaupasta ennemmin suolakurkkuja ja punajuurisalaattia kun sen suklaalevyn. Kova himo olisi syödä meetvurstia mut se on kiellettyjen listalla :sad001 viimeyönä piti hipsiä jääkapille ja syödä yksi ruisleipä punajuurisalaatilla ja toinen mansikkahillolla :think005 nyt on pakko kaupasta myös hamstrata hedelmiä, turkkilaista jugurttia ja hedelmäsoseita...
 
Ruisleipää mansikkahillolla?? Toi menee jo siihen kastiin mielitekoja joita en ymmärrä :joyful:. Mulla tekee mieli ketsuppia, ihan kaiken ruuan kanssa. Enkä normaalisti edes käytä paljon ketsuppia...
 
Mieskään ei oikein ymmärtänyt kun kerroin aamulla yöpalastani :) esikoista odottaessa söin banaania jonka ympärille käärin suolaisia leikkeleitä :woot:
 
:D jo on mielitekoja :) itsellä himo mehujäihin vieläkin.. kinkkujuustosarvia himoitsen kanssa monta viikkoa mut viikonloppuna tein niin meni himo sillä ohi.. :)
 
Minä syön silloin tällöin meetvurstia, jonka olen eka pakastanut. Huomiselle on myös sulamassa pakastimesta sisäfilepihvit, jotka aion jättää mediumiksi.
Mitään erikoisempia mielitekoja ei vielä ole tullut. Lakritsikastiketta tekis mieli laittaa kaiken makean päälle, harmi vaan että se on kiellettyä, vaikka sen keittäis tai pakastais :D
 
Mä oon lakritsia syönyt pienissä määrin pari kertaa , koska sen suurimmaksi riskiksi on todettu ADHD, ja meillä se on joka tapauksessa oleva, jos on tullakseen :D :D
Maksalaatikkoa on tehnyt mieli nyt..
 
Mäkin olen syönyt lakritsaa maltillisesti. Viime raskaudessa kun oli jotkut rajat annettu. Luin jonkun jutun lakritsan vaikutuksista sikiöön, ja siinä sanottiin ihan suoraan että lakritsa on kokonaan kielletty koska turvallista rajaa ei olla voitu määritellä. Kerrottiin kuitenkin, että tutkimustulokset oli saatu äideiltä jotka olivat saaneet runsaasti glykyrritsiiniä(?) raskauden aikana (yli 500mg/vko... olikohan näin). Tuon määrän ylittääkseen pitäisi syödä melkein pari pussia Pandan lakuja. Voimakkaassa salmiakissa toki enemmän tuota haitallista ainetta.
 
Takaisin
Top