Ruokahimot ja mieliteot

Totesin tänä aamuna että mun viikonlopun ruokavalio oli koostunut kurkusta, porkkanasta ja banaanista. Nyt sit mietinkin et paljon voi syödä porkkanaa et lapsi ei muuttuisi oranssiksi :wink:grin
 
Kaikkea sokerista kiitos. Kaupassa ei kärryyn mitään herkkuja eksynyt ja nyt kaduttaa :D Tylsää ettei tässäkään raskaudessa tullut mitään selvää himoa tiettyyn ja ehkä outoon ruokaan.
 
Mä ostin virpojien varalta paljon suklaamunia. Tuossa ne nyt härnää mua nätisti koriin laitettuna. Oon sillä pystynyt pitämään näppini erossa kun on tuo sokerirasitus huomenna. Tänään illalla olis tehny mieli ihan kaikkea ja mukamas kauhee nälkäkin kun ei saa enään tähän aikaan syödä :arghh:
 
Mignoneita ja kindereitä mulle kiitos!:smug::Heartpink Just ostettiin kasa niitä, mutta ei saa syödä ennen viikonloppua.
Meillä on ollut mieheni kanssa vuosia sellainen perinne, että piilotetaan toisillemme suklaamunia joka pääsiäisviikonloppu ja etsitään niitä ympäri kämppää. Parin vuoden päästä pitää varmistaa, että muksullekin riittää herkkuja. laughing7
 
Ärsyttää hurjana ku tuli ostettuu irttareita ja syötyy puol pussii yheltä istumalta :/ onneks ratkasu tähä tulee kotiin kohta: mies syö ne loput iltaan mennessä ku vaa jätän pussin pöydälle :D
 
Greippijaffa... ei sais ollenka juua, mut ku ei voi olla juomati.
 
Mä himoitsen kaikkee mikä alkaa närästää :rolleyes: välillä retkahtaa ja siitä saa kyllä illan kärsiä.
 
Sauna olutta on tehny niin paljon mieli että ostin viikonlopuksi alkoholittoman.
 
Sauna olutta on tehny niin paljon mieli että ostin viikonlopuksi alkoholittoman.

Mulla sama! Normaalisti en edes oikein pidä oluesta enää, mutta nyt tässä parin kuukauden aikana olen juonut jo useamman alkoholittoman oluen, kun tehnyt niin kovasti mieli! :D Heinekenin alkoholiton olut on kyllä tosi hyvä!
 
Mä olen pitänyt holittomista siidereistä. :smug: himot alkoi taas salmiakkiin. Kauhee vaiva. Ei saa syyä ja kauhean vaikea pitää itsensä kurissa :hungover: koska jos erehdyn yhen kaks syömään ni se karkaa totaalisesti käsistä :D
 
Mulla tekis mieli punkkua mut tiiä sit onko ne alkoholittomat millekkää.. kokemuksia? Alkoholiton siideri on saunassa joskus iha jees, tosin tässä raskaudes en oo juonu viel yhtäkää vaa menny iha vichy-linjalla :) eipähä oo sokerista..
 
Mä en tykännyt alkoholittomasta punkusta. Oon maistanut muutamaa, pari maistui marjamehulle ja yks vaan tosi voimakkaasti rusinalle. Mieluummin juon ruuan kanssa alkoholitonta olutta tai vichyä. Alkoholittomista oluista ainakin Crisp on tosi hyvää. Happy joen alkoholiton siideri on ihan mahtava terassikauden aloitusjuoma :)
 
Mulla tekis mieli punkkua mut tiiä sit onko ne alkoholittomat millekkää.. kokemuksia? Alkoholiton siideri on saunassa joskus iha jees, tosin tässä raskaudes en oo juonu viel yhtäkää vaa menny iha vichy-linjalla :) eipähä oo sokerista..

Mä kokeilin kanssa punkkua, mutta sama kokemus kuin pallokalalla, maistui ihan marja/rypälemehulta. Ainut mistä saa vähän ees samaa fiilistä niin on toi alkoholiton olut.
 
Mä join pari viikkoa sitte alkoholitonta skumppaa ja se kyllä maistu mun mielestä ihan skumpalle ja oli hyvää :p
 
Minusta Torresin Natureo, alkoholiton punkku on ollut ihan hyvä korvike. Valmistettu niinkuin viinit- käymisteitse ja alkoholi tislattu pois ja saa myös pikkupulloissa.

Oluista Crisp on munkin ihan hyvä.
 
Takaisin
Top