Ruokahimot ja mieliteot

Mä en ole löytänyt katkarapuja tai muita rapuja kieltolistalta niin olen ihan huoletta syönyt. Hieman kyllä mietin mutta varmasti ne olisi erikseen mainittu jos olisi listeriariski tms.
 
Mun ruokahalu on aivan järkyttävä- KOKO AJAN! Mulla meni ekat 13vkoa hyvin vähällä ruualla. Nyt näköjään syödään senkin edestä. :shifty:

Rv15+2
 
Mä oon myös huomannut että ruokaa on alkanut mahtua vähän enemmän kuin aikaisemmin! Ja pahoinvoinnista on tullut tosi ruokailuriippuvaista. Jos hiukankin menee ruokaväli pidemmäksi niin heti meinaa laatta lentää.

Nyt parina päivänä on tehnyt aivan tajuttomasti mieli pihviä! Käytiin joulun paluumatkalla ravintolassa syömässä, ja tilasin aurajuustohärkää. Oli aivan taivaallisen makuista, ja parasta oli, että liha maistui mun suussa taas herkulliselta. Viime kuukaudet ollaan menty pahoinvoinnin vuoksi pääsääntöisesti vegelinjalla, mut josko nyt sitten alkaisi jo muukin upota :). Toivotaan, että lihan syönnillä olisi myös positiivista vaikutusta hemoglobiiniin ja tähän väsymykseen!
 
Mulla on kanssa ruokahalu tullut takaisin ja tuplana :D Tähän asti ei ookkaa juuri mikää maistunu paitsi porkkana ja appelsiini ja mehujäät. Nyt ilmeisesti sit menis ne kaikki väliijääneet ateriatki :D
 
Muut himot on toistaiseksi kadonneet, mutta nyt himoitsen oikein tummaksi/kuivaksi paahdettua paahtoleipää (eli känttyjä, kuten mies niitä kutsuu)...:hilarious: Ja känttyjen päälle mielellään kasa kaikkea raikasta, kuten tuoretta kurkkua ja paprikaa!
 
Täällä vielä appelsiinit ja kaikki hedelmät on kova juttu. Salaattia tekisi hurjasti mieli, erityisesti kun ollaan lomalla lämpimässä, mutta en ravintoloissa uskalla täällä etelässä uskalla toksoplasmoosin vuoksi sellaista syödä...
 
Siis apua mä niin vaan voisin syödä kaikkee ruokaa koko ajan! Ihan pohjaton vatsa.
 
Oi, jäävesi. Siitä mä jaksan kotona puhua miten hyvää kylmä vesi on.

Kyllähän se ruoka maistuisi. :wink Onneksi ei ole mitään erikoista makeannälkää, niinkuin ei normaalistikaan ole.

Onko muilla makuaisti tehnyt tepposia? Syötiin sipsejä ja dippiä yksi päivä ja ne maistui mun mielestä ihan piparilta. Oli aika outoa syödä. :D
 
Takaisin
Top