Ruokahimot ja mieliteot

Alkoholitonta valkkaria ostin jouluna. Hyi hitto. Ihan kuraa oli ainakin se. Mut joo niinku S1N1 sanoikin niin ainut mistä saa samaa fiilistä on toi alkoholiton olut. :D
 
Alkoholitonta punkkua en oo maistanu mutta sommersbyn holiton siideri on sairaan hyvää...pitää vaan nyt sokeria välttää niin joutunut senkin juomista rajoittamaan.
 
Mä oon maistanut kolmee alkoholitonta punkkua ja kaikki kyllä kaukana punkun makusesta! Hyi :D
 
Kauhee himo kaikkii salaatteihin. :) nytkin mies saa tuoda tullessaan subista salaattia:D voisin syödä pelkkiä salaatteja mut kai sitä on pakko jotai muutakin pistää suuhunsa. :wink
 
Minusta Torresin Natureo, alkoholiton punkku on ollut ihan hyvä korvike. Valmistettu niinkuin viinit- käymisteitse ja alkoholi tislattu pois ja saa myös pikkupulloissa.

Oluista Crisp on munkin ihan hyvä.
Se oli muuten just toi Torresin Natureo mikä mun mielestä maistui ihan rusinalle. En pitänyt. Isäni oli ostanut sitä jouluksi kun oli kehuttu. Mä "terästin" sillä mehuglögiä mistä tuli itse asiassa tosi hyvää 50/50 blandiksella. Oli sellaista punaviiniglögin makua :joyful:
 
Mä en oo viini enkä olut tyyppiä ni oon juonu pari kertaa Kopparbergin alkoholitonta karpalo siideriä. Sitä on menny joskus ilman raskauttakin.
 
Mulla on aivan jäätävä tää lakritsin himo:shifty:
 
Happy Joen ja Magnersin alkoholittomat siiderit on hyviä. Muutaman kerran juonut! Myös alkoholiton kuohari yllättävän hyvää mut en muista mikä merkki..sellanen piccolopullo.
 
Happy Joen ja Magnersin alkoholittomat siiderit on hyviä. Muutaman kerran juonut! Myös alkoholiton kuohari yllättävän hyvää mut en muista mikä merkki..sellanen piccolopullo.

Komppaan happy joen ja magnersin osalta, viime viikonloppuna sain myös ravintolassa sikahyvän holittoman spritzerin
 
Mulla on myös sellainen olo että herkkujen suhteen itsehillintä on täysin kadonnut tämän raskauden aikana. Kaipa sitä voisi vähän yrittää ryhdistäytyä, en vaan tiedä miten...
 
Mullaki on raskauden myötä kadonnu itsehillintä herkkujen suhteen ihan täysin :D Ei yhtää hyvä juttu!
 
Mulla ei hirveesti oo ollu himoja mut kyllä kaikki makea maistuu erittäin hyvin. :D ainiin, pepsimaxia on kyl tullu killitettyä nyt aikalailla.. :D
 
Tuli sit vetästyy pussillinen poppareita yheltä istumalta äske :O Ai kauhee miks sitä ei osaa hillitä itteesä yhtää:D yöks mikä rasva määrä kitalaessa nyt :S
 
Täl hetkel tekee hirveesti mieli (ja meneekin siis ihan kiitettävästi napaan) mustikkakeittoa, hapankorppuja ja mansikkasuukkoja! :grin Noita viimeiseksi mainittuja pitäs kyl vähentää, oon tyhjänny pari laatikkoo jo... :oops:
 
Täällä sama kun muutamalla edellä, salmiakkia ja lakua tekee mieli niin maan pirusti :D Kai niitä saa syödä kun lapsi on ulkona, vai onkohan niillä jotain haittavaikutusta imetyksen suhteenkin? Karkkia on tullut jonkun verran syötyä kyllä, mutta ihan hölmöä irtokarkkihyllylläkin valkkailla aina niitä ei niin hyviä hedelmäkarkkeja, kun lakua ja salmiakkia vaan tekisi mieli :D
 
Täällä sama kun muutamalla edellä, salmiakkia ja lakua tekee mieli niin maan pirusti :D Kai niitä saa syödä kun lapsi on ulkona, vai onkohan niillä jotain haittavaikutusta imetyksen suhteenkin? Karkkia on tullut jonkun verran syötyä kyllä, mutta ihan hölmöä irtokarkkihyllylläkin valkkailla aina niitä ei niin hyviä hedelmäkarkkeja, kun lakua ja salmiakkia vaan tekisi mieli :D

Ei oo imetykseen vaikutusta noilla salmiakeilla ja lakuilla. Kiellettyjä koska muuttaa istukkaa stressihormoneita läpäisevämmäksi, ja saattaa olla vaikutusta sikiön aivojen kehitykselle.
 
Takaisin
Top