Ruokahimot ja mieliteot

Keskustelun 'Kesäkuiset 2018' aloitti Celavii, 20 marras 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. hemine Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Alkoholitonta valkkaria ostin jouluna. Hyi hitto. Ihan kuraa oli ainakin se. Mut joo niinku S1N1 sanoikin niin ainut mistä saa samaa fiilistä on toi alkoholiton olut. :D
  2. Katti84 Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Alkoholitonta punkkua en oo maistanu mutta sommersbyn holiton siideri on sairaan hyvää...pitää vaan nyt sokeria välttää niin joutunut senkin juomista rajoittamaan.
  3. linella Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Mä oon maistanut kolmee alkoholitonta punkkua ja kaikki kyllä kaukana punkun makusesta! Hyi :D
  4. m-inski Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Kauhee himo kaikkii salaatteihin. :) nytkin mies saa tuoda tullessaan subista salaattia:D voisin syödä pelkkiä salaatteja mut kai sitä on pakko jotai muutakin pistää suuhunsa. :wink
  5. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Se oli muuten just toi Torresin Natureo mikä mun mielestä maistui ihan rusinalle. En pitänyt. Isäni oli ostanut sitä jouluksi kun oli kehuttu. Mä "terästin" sillä mehuglögiä mistä tuli itse asiassa tosi hyvää 50/50 blandiksella. Oli sellaista punaviiniglögin makua :joyful:
  6. Emir Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Mä en oo viini enkä olut tyyppiä ni oon juonu pari kertaa Kopparbergin alkoholitonta karpalo siideriä. Sitä on menny joskus ilman raskauttakin.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  7. Tiitu90 Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Kesämammat 2018

Mulla on aivan jäätävä tää lakritsin himo:shifty:
  8. Mimi83 Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Happy Joen ja Magnersin alkoholittomat siiderit on hyviä. Muutaman kerran juonut! Myös alkoholiton kuohari yllättävän hyvää mut en muista mikä merkki..sellanen piccolopullo.
  9. danoneon Aloittelija

Komppaan happy joen ja magnersin osalta, viime viikonloppuna sain myös ravintolassa sikahyvän holittoman spritzerin
  10. linella Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Ja mun tekee koko ajan mieli herkkuja ja koska selkäranka yhtä luja kun madolla niin arvaa oonko syömättä... Röhröh
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  11. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Mulla on myös sellainen olo että herkkujen suhteen itsehillintä on täysin kadonnut tämän raskauden aikana. Kaipa sitä voisi vähän yrittää ryhdistäytyä, en vaan tiedä miten...
  12. Lia83 Tuttu foorumilla Tammikuiset 2021 Kesämammat 2018

Mullaki on raskauden myötä kadonnu itsehillintä herkkujen suhteen ihan täysin :D Ei yhtää hyvä juttu!
  13. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Tai salmiakki ... Vielä jaksaa sinnitellä että saisi.
  14. Tiuski Ihastunut foorumiin Maaliskuiset 2021 Kesämammat 2018

Mulla ei hirveesti oo ollu himoja mut kyllä kaikki makea maistuu erittäin hyvin. :D ainiin, pepsimaxia on kyl tullu killitettyä nyt aikalailla.. :D
  15. Huvitutti Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Tuli sit vetästyy pussillinen poppareita yheltä istumalta äske :O Ai kauhee miks sitä ei osaa hillitä itteesä yhtää:D yöks mikä rasva määrä kitalaessa nyt :S
  16. linella Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Meikä taas veti tänään sellasen pussin irttareita että moro :D
  17. Tiitu90 Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Kesämammat 2018

Täälä tuli tehtyy sama saavutus:hilarious:
  18. tiitiainen94 Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Täl hetkel tekee hirveesti mieli (ja meneekin siis ihan kiitettävästi napaan) mustikkakeittoa, hapankorppuja ja mansikkasuukkoja! :grin Noita viimeiseksi mainittuja pitäs kyl vähentää, oon tyhjänny pari laatikkoo jo... :oops:
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. Shakalaka Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Täällä sama kun muutamalla edellä, salmiakkia ja lakua tekee mieli niin maan pirusti :D Kai niitä saa syödä kun lapsi on ulkona, vai onkohan niillä jotain haittavaikutusta imetyksen suhteenkin? Karkkia on tullut jonkun verran syötyä kyllä, mutta ihan hölmöä irtokarkkihyllylläkin valkkailla aina niitä ei niin hyviä hedelmäkarkkeja, kun lakua ja salmiakkia vaan tekisi mieli :D
  20. -pallokala- Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018

Ei oo imetykseen vaikutusta noilla salmiakeilla ja lakuilla. Kiellettyjä koska muuttaa istukkaa stressihormoneita läpäisevämmäksi, ja saattaa olla vaikutusta sikiön aivojen kehitykselle.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu