Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle taas sanottiin, että sillit kielletty, koska ovat raakaa, luki ihan siinä uudessa ohjeessa. Siellä oli myös raakaan tomaattiin jtn rajoitusta ja auringonkukansiemeniä ei saisi syödä. Meetwursti kans oli uutena kieltolistalla, tekee tiukkaa kun ei meillä muuta leivän päällä yleensä käytetä :D
Olen miettinyt paljon näitä samoja asioita ja yritän ettei itse ihan hysteeriseksi näiden ruokarajoitusten kanssa menisi. Kuitenkin ennen vanhaan lapsikuolleisuuskin oli varmasti aika paljon suurempi kuin nyky päivänä. Hetki sitten muistelen lukeneeni jostain, että Suomessa menehtyy vuosittain listerioosiin eniten ihmisiä pohjoismaista, vaikkei lukumäärä niin kovin suuri onneksi olekaan. :)Ja mun mummin aikaan kehotettiin syömään paljon maksaa ja A-vitamiinia, jotta tulee terveitä muksuja ja nyt ne on ehdoton ei! (Ihan syystäkin tosin) Listeriasta tietoakaan ja alkoholiakin taisi saada nauttia jonkun verran. Ihan hyvä että päihteet on osattu kieltää ja totta kai listeria on vaarallinen, mutta aikamoista hysteriaa lietsotaan odottaviin äiteihin.. ihan kuin se listeria vaanisi kaupan juustohyllyllä valmiina saastuttamaan odottavat mammat pelkästä ajatuksesta