Ruoka ja juoma

Tää syöminen menee jo ihan yli. :oops: Mies nukkumassa yövuoron jäljiltä ja oli aamulla jättänyt viestin, ettei tarvitse jättää päivällistä hänelle. Tein kuitenkin meille kaikille ranskiksia ja nakkeja, koska onhan se nyt kiva herätä syömään herkkuruokaa, vaan ei! Mun oli siis pakko ahmia se miehenkin annos salaa äkkiä ennen kun mies herää, vaikka ihan kylläseksi olin itseni syönyt vasta tunti sitten :rolleyes: Nyt on tehtävä jo jotain tai paisun kun pullataikina, help! :grin Jotain positiivista, niin vettä menee ainakin monta litraa ja sitä myöten myös painokin tippunut (ennen tätä ahmimista) pari kiloa alas.

Apua apua, vieläkö joku lueskelee tätä ketjua? On niin per**leen vahvat sushi-himot, että pitää ottaa voimasanat käyttöön. Oon kaivanut ja myllänyt koko Googlen läpi: toiset vetää rastin seinään suoraan ja toiset syö surutta. Raakaa kalaa en normaalistikaan syö, mutta joitain tiettyjä tekee niin pirusti mieli. Sanotaan että levä on liian jodipitoista, mutta jos vaan ihan vähän...:smiley-angelic008

Mielestäni, jos kiellettyjenaineiden listalta jotain syö silloin tällöin, niin ei haittaa. Sanoisin, että on "paska tsägä", jos satut Listerian saamaan tai Hullunlehmän-taudin.
Eihän niitä varmaan kukaan muutenkaan jokapäivä syö. Kohtuus kaikessa ja (maalais-)järki päässä.
Kyllä oma kroppa kertoo jo muutaman suupalan jälkeen kannattiko.
Muistakaa naiset helliä myös mieltä. :Heartred

Kukkahattutäti: Olen nyt kerran käynyt sushilla raskaana ollessa enkä ole huolissanu satunnaisesti merilevän (yli)saannista. Tosin söin vain kasvissusheja (niitä vaihtoehtoja sen raa'an lohen tilalle on paljon!) ja kyllä masu tuli täyteen :)

Kukkahattutäti: Olen nyt kerran käynyt sushilla raskaana ollessa enkä ole huolissanu satunnaisesti merilevän (yli)saannista. Tosin söin vain kasvissusheja (niitä vaihtoehtoja sen raa'an lohen tilalle on paljon!) ja kyllä masu tuli täyteen :)

No mäkin tällä hetkellä kaipaan eniten tonnikalatahnaa ja avokadoa sushin muodossa. Ehkä vedän nassun täyteen kaikkia muita herkkuja ja jätän nuo sitten loppuhuipennukseksi!

Kahvii menee 2-3 kuppia enkä koe että tarvisi rajoittaa
teetä en juo
limuja en juo
karkkia en syö
sipsei ei mee
niin että veikkaan että ihan perus ruokavaliolla tämäkin raskaus.
niitä juustojuttuja mietin

Siis minä, oikea kahvikissa, en oo juonut kupillistakaan kahvia nyt jo melkein kolmeen viikkoon! Ei vaan uppoa, ällöttää haju ja maku vaan kamalasti.

Mullakaan ei kauheesti kahvi maistu, pitäis teetä alkaa juomaan väsymykseen..

Tänään hain hammaslääkärin jälkeen matkalla mäkistä kahvin. :D siellä on kyl pahaa kahvia.

Mulle kyllä kahvi maistuisi, mutta maha ei pidä sisällään, eli tulee monesti pian ulos :( Voi ehkä liittyä refluksiinkin, vaikka vain tummapaahtoista kahvia juon...

Täällä on unohtunut koko kahvin juonti, ei ole ollut pienintäkään mielitekoa. Teetä mennyt nyt parina päivänä. MUTTA äsken sain syötyä ensimmäistä kertaa viikkoon jopa aterian niin että sitä pystyi melkein kutsumaan ateriaksi. Jee!:rolleyes:

Mullekaan ei oo kahvi maistunut enää pariin viikkoon ja hyvä niin :) ihan tajuton päänsärky oli ekat pari päivää kun ei ollut juonut.

Siis minä, oikea kahvikissa, en oo juonut kupillistakaan kahvia nyt jo melkein kolmeen viikkoon! Ei vaan uppoa, ällöttää haju ja maku vaan kamalasti.

mä ihmettelen ja samaa, rontti kolme viikkoa on itselläkin edellisestä kupista ja mulle kyllä toi kaffe on maistunut ihan huolella. se vain jäi pois, ei tee yhtään mieli, nyt se haisee ja maistuu toosi ällölle.

ilmeisen "huolestuttavaa" jos mä en juo kahvia, kun tässä kävi yksi miehen kaveri poikkeemassa ja keittelin sit hälle kahvit ja ite join teetä, hänen haukansilmät bongasi heti mun kahvittomuuden :wideyed: pienellä muunnellulla totuudella siitä luulen selvinneeni, ehkä. toisessa paikkaa oli ja kahvittelua, mutta kuinkas sattuikaan, kummilikka pyyti juur silloin ulos :angelic: mulle lykättiin kaffekuppi ulos mukaan (tavasti niin oisin tehnytkin), onneksi sain joka käänteessä luruteltua sitä kaffia maahan likan ollessa selin :smiley-angelic006 täpärillä mennään, luulen et kahvi saattaa hyvinkin olla se joka mut käryttää :coffee2

Mä viime raskauden alussa kun lopetin kahvin juonnin, niin ilmoitin vierottautuvani kahvista, ettei tulis enää kahvi päänsärkyä. :D kaikki uskoi.

Täällä ei myöskään kahvi mene alas, tosin nyt se koiranpaskanhaju on lähtenyt lieventymään, että jospa sitä vielä onni suosii ja sais juotuakin :grin Kerran oon jopa keittännyt miehelle ja sen kavereille kahvit ja paennut itse toiseen huoneeseen.... onneksi olli sen verta harvoin käyviä vieraita että ajattelivat kai että annan heidän rauhassa istua ja juoruta poikain kesken :hilarious:

Kauuheasti on tehnyt mieli syödä raikkaita ja kylmiä ruokia, kuten salaattia ja eilen sitten uskalsin tehdä varmaan vikaan kuukauteen ekan perussalaatin! ja nyt oonkin melkein sen jo syönyt.... pikkasen protskupitosemmalla mennyt nyt kaksi päivää ja heti on vatta kovalla! :angry3

Edelleen kuitenkin suuhun uppoaa kaikki ei niin terveellinen lähinnä helpon oksun toivossa, ja voi itku ku pääsen tästä olosta eroon niin en syö noista mitään, mitä oon tähän asti tunkenu suuhun!:brb:

Haha, munkin nenään kahvi on haissut navetalta! :D oon aina juonu aamukahvit ja nyt jäi moneks viikoks mullakin pois. Meinas oksu lentää. Nyt on taas ruvennu maistuun 11+0. :)

Täällä kans kahvi jäi pois jo heinäkuussa, haisee ja maistuu pahalta....
Marjat, jätski, fetasalaatti ja maito olleet sellaisia mitkä menee hyvin alas ja niitä himoitsen, varsinkin maitoa mitä voisin vetää 10litraa päivässä
Joka päivä tulee kaikenlaisia mielitekoja joita saatan sitten syödä, mut muutama haarukallinen ja heti tulee etova olo ja syöminen jää siihen...

Mulla jäi kahvi nyt kans pois, ei menny enää alas ja haisi niin hirveeltä :rolleyes: kuukauden pidempään kesti kahvinsieto kuin esikoisesta :D

Mä en yleensäkään juo kahvia kuin ehkä viitisen kuppia viikossa, nyt en senkään vertaa. Nyt on mennyt ehkä max kupillinen kahvia viikossa. Eilen päivällä oli hyvä olo ja join ihan hyvällä mielellä ulkona yhden pienen kupillisen, iltapäivällä sitten kun mies pyysi keittämään hänelle kahvia niin se haisikin aivan järkyttävälle ja tuli kiire ulos keittiöstä heti kun olin saanut kahvin porisemaan. Että niin se olo vaan vaihtelee :wacky:

Takaisin