Mulla kanssa muuttunut toi vatsantoiminta (ihana aihe), koko raskausajan ollut kauhee ummetus mutta nyt koko aika maha löysällä. Ei mitenkään kuralla siis. :D Ja kirjotin tähänkin ketjuun vissiin tosta pahoinvoinnista, kun oon pari kertaa luullu että tulee mahatauti. Ei joka päivä mut ajoittain tulee ihan puskista oksettava olo, mitään ei kuitenkaan ulos asti tuu. Ihanaa loppuraskautta siis :D
Muutenkin meen ihan jollain pikku paitulilla nukkuun, mutta sekin pitää jollain monista vessareissuista riisua sitten pois ja pötkötellä ihan pikkareissa vaan.
Normaalisti siis oon sellainen, että suihkussa käynti on ihan välttämätön pakko ja käyn siellä mahdollisimman nopeasti ja vettä säästäen. Nauroin miehellekin, että en mää varmaan viitti supistuskipujakaan mennä mihinkään suihkun alle hoiteleen, kun kokisin vaan huonoo omatuntoo siitä, että tuhlaan niin paljon vettä
Mies sanokin mulle jossain vaiheessa, että "susta on tullut raskauden aikana paljon itsevarmempi vartalon suhteen. Oothan sä nykyään melkein aina vaan pokkana lähes alasti" XD en tiedä oliks se sit vinkki, et pitäisköhän pukea päälle... :D