RaskausOireita

kyfi..., juu on kyllä iltaisin ollu muutaman kerran todella kovaa painetta ja tuskaa, esim. neuvolalääkärin jälkeen, just ja just pääsi vessassa käymään. tuntuu että se vauvaa vaan painaa ulos, vaikkei oo ollu suppareita.

mutta onko sulla myös suppareita, sittenhän se voi olla synnytyskin käynnissä?
 
Siis voiko tää olla totta että raskausaikana KOKO ihminen muuttuu näin paljon?? Ei samaks ihmiseks tunnista ku kattoo viime kesän kuvia ennen raskautumista.. Missä mun virheetön iho, hyvinvoivat hiukset, nenä, silmänaluset?? Tunmat silmänaluset on tullu varmaan jäädäkseen mutta tuntuu että mun nenäkin on ihan turvonnu tässä joskus joulun jälkeen, voiko se oikeesti johtua tästä raskaudesta?? Onneks kohta tääkin palkitaan niin ei tarvi murehtia miltä pärstä näyttää. :Heartred
 
Mää kans eilen kattoin saunan jälkeen itteeni peilistä enkä tiennyt, pitäiskö itkeä vai nauraa :laughing021 Muuten oon ihan ok, mutta muistutan jotain elefantin ja mursun välimallia... Hyvä puoli tässä on se, että kun katson loppukesän kuviani, näytän niissä mielestäni erittäin hoikalta ja sirolta. En nähnyt itseäni ollenkaan hoikkana silloin, vaan olin mielestäni ihan liian turvoksissa..! :rolleyes:
 
Jos vanhaa kansaa uskoo, niin meillä on kyllä poika tulossa. "Tyttö vie kauneuden, poika terveyden". Kaikki mahdolliset vaivat on kyllä ollut, mut ulkonäössä ei oikein mitään muutoksia :D painoa on tullut 11kg, mut vatsa näyttää suht pieneltä, ja takaapäin ei näe et ees oon raskaana, iho voinut hyvin (mitä nyt käsissä liiankin kuiva), hiuksissa ja kasvoissa en huomaa mitään eroa. Hassua. Ainoa mikä on muuttanut ikävästi ulkonäköä, on lihasten kuihtuminen, mut sitäkään ei oikein näe vaatteiden päälle. Että edes jotain hyvää :D
 
Joo, mä oon ihan hirveen näkönen. Naama ihan turvonnu ku jollain puliukolla. Akne peittää naaman lisäks selän ja rinnan. Hirveet selluliitit. Mutta siitä se korjaantuu ku hormonit haihtuu ja alkaa liikkua ja syö terveellisesti. Ja yhtään raskausarpee ei vieläkään, eikä mitenkään kauheen venyny iho. Hiukset ja kynnet myös voi hyvin. Että kyllä sillee ihan positiiviset tulevaisuudennäkymät on :D
 
Ei tullut raskaana yhtään raskausarpea, mutta niinpä vaan maidonnousu repi tissit ihan arville. No ei noi kovin pahat oo ja varmaan haalenee suht nopeastikin, kun maidonnousu on tasaantunut. Ehdin jo laitoksella tuuletella arvettomuutta, mutta nyt kävi näin :shifty:
 
enough, voi kökkö. mut ne onneks jää aina biksujen sisään, verrattuna maha-arpiin..

mulla on reisissä teininä tulleita arpia, mut tosi vaaleita. kaverilla tuli isot arvet raskaudessa mahaan mutta nyt ei enää näy juuri lainkaan ku on laihtunu ja vuosia kulunu,

oon aatellu myös tosta ihon venymisestä, että jos kauheen pahalta näyttää niin säästän ja meen ottaan ylimääräset ihonpalaset vaikka pois. mutta ei kahden jälkeen ollu vielä liikaa löysää ja tää ois nyt vika kerta, jos vielä kerran palautuis ihan vaan liikunnalla ja dieetillä.
 
Mulla taida edes muualla turvotusta olla kuin naamassa..Nenä on kerännyt suurimman osan potista :D
 
kyfi..., juu on kyllä iltaisin ollu muutaman kerran todella kovaa painetta ja tuskaa, esim. neuvolalääkärin jälkeen, just ja just pääsi vessassa käymään. tuntuu että se vauvaa vaan painaa ulos, vaikkei oo ollu suppareita.

mutta onko sulla myös suppareita, sittenhän se voi olla synnytyskin käynnissä?
joo satuvee ...oikeassa olit ja synnarilla ollaaan siis synnytyssalissa ...KAAAAAK..!!! APUAA jannittaa,pelottaaa,riemastuttaa ja vaikka mita muita fiiliiksii :D :D :D ....pitakaa peukut pystys kanssasiskot! Yritan selvii elavana tasta :O
 
Pakko myöntää etten kyllä yhtään enää muista koska tissikipu alkoi... mutta kyllä se raskausoireena oli mulla ainakin! Tai nännikipu.
 
Mulla se oli eka oire. Tissit turposi ja aristi jo ennen kuin menkat ois pitänyt alkaa. Ehkä pari päivää ennen. Testin tein pari päivää jälkeen.
 
Mulla nyt eilen alkanut viiltely.ensin viilteli vatsaa, sitten häpyluuta.nyt tänään viillelly tonne kohdunsuulle.ja vähän sellasta menkkapainetta. Plus tissikipu
 
Takaisin
Top