RaskausOireita

Minulla sama, turvotusta ei ollenkaan, ja sormuksetki pyörii sormessa entiseen tapaan :D en ees oo tullut ajatelleeksi turvotusta ja toivottavasti ei tarviikaa. :)
Jalat on alkanut öisin olemaan älyttömän kipeät, kipu kestää hetken ja sit häviää.ja kohta sama uudestaan. Muutenkin yöt hankalia eikä saa nukuttua.
 
Mulla kans sormukset edelleen on oikein sopivat, ei oo siis yläkropassa turvotusta. Päivän mittaan jalkoihin tulee sukan varren kohdalle semmonen kapeempi kohta jos sattuu sukkia pitämään :D Ja kengät sopii edelleen ilman ongelmia ja noin..
 
Mulla on käytössä kävelykengät ja tennarit, kummissakaan ei ole nauhoja. Nauhojen laittaminen tukivyön, farkkujen ja takin kanssa olisikin ihan mahdotonta.. Laitoin eilen sormukset pitkästä aikaa sormiin, ja hyvin meni, mut tänään oon pitkin päivää yrittänyt josko ne saisi pois ja vielä ei ole onnistunut :D Taidan siis ottaa pois tilaisuuden tullen ja jättää laatikkoon vauvanjälkeistä aikaa odottamaan.. Yöllä huomasin kuinka sormet turposi. Kovin pahoja turvotuksia ei onneksi ole kuitenkaan, nämä sormukset on alunperinkin olleet aika jämptit.
 
mulla ei kahessa ekassa ollu turvotusta, mut ny on!! sormukset jääny laatikkoon jo kuukausia sitte. oon kyl aina ottanu ne ennen synnytystä pois, varmuuden vuoks.

:gen026

yhyy mikä auringonpaiste, mä haluun juoksulenkille ja terassille!! kävin viemässä lapset hoitoon, ja siitähän ne supparit taas alko.

:smiley-angry026

jos olisin fiksu, niin tekisin 3 viimistä kouluhommaa nyt urakalla valmiiks enkä surffais netissä, ettei tartte sitte synnytyssalissa kirjotella esseitä :D

:smiley-angelic008
 
Viime hetkien oireet: unettomuus (onneksi vasta nyt, kiitos maailmankaikkeus!), pitkällään ollessa pahoinvoinnin tunne, johon herään kun saan nukuttua ja nenä niin tukossa, ettei henki kulje.

Nenä on ehkä muurautunut umpeen tässä raskaudessa, katsotaan aukeaako enää ikinä. Mikään ei auta, ei kohoasento, ei huuhtelu eikä lääkkeet. Tukkonenä toki myös vaikuttaa korviin eli edelleen riesana korvakipu ja kuulon alenema.

Jep, raskaus ei ole sairaus mutta hitokseen oireita tässä muna-allergiassa.
 
Taitaa olla leffassa käynnit tässä mun osalta.. Kauhee tuskanhiki ja huono olo tuli yhtäkkiä, supistelikin koko leffan ajan ja edelleen, ihan selässä tuntuu. Mietin jo hetken että oishan se aika koomista jos synnytys alkais leffateatterissa, tuli semmonen olo et varmaa vedetki holahtaa kohta siihen penkkiin :D Ei onneks kuitenkaan. Ennen lähtöö oli jo jotenki hassu olo, toivotaa ettei tyyppi nyt vielä tulis!
 
No nyt on meikäläinenkin sitten alkanut turpoamaan... perjantaina erehdyin syömään pizzan ja sen jälkeen olen ollut kuin pieni valas. Vähän olen saanut turvotusta pois, mutta ärsyttää silti... Huomenna lääkärineuvola. Painan varmaan viissataa kiloa. *mökötys* :shifty: En syö pizzaa enää ikinä. Enkä muutakaan jauhomössöruokaa.
 
Söin sipsiä vappuna yms. muuta suolasta, niin apua mä oon täynnä nestettä nyt :eek: Pohkeet on ihan sairaan jumissa ja nilkat ihan pötkylät! :eek:
 
Oon kyllä niin tyytyväinen siihen että sain jo alkuraskaudesta sen närästyslääkkeen, eikä oo tarvinnut sen jälkeen kärsiä kertaakaan! Tosin pahoinvointi on ollut vaivana edelleen niinkun niissä aijemmissakin raskauksissa loppuun asti. Ne oksu aamut on onneks nyt ollut harvassa.
 
Mulla onneksi vasta tässä lopussa toi närästys tullu kaveriksi, mutta nyt vesikin alkaa välillä korventaan :shifty: Pahoinvointi oli ehkä kuukauden pois, mutta nyt sekin taas enenevissä määrin on kaverina... onneksi oon ihan loppusuoralla ettei nää ny kauheen kauaa enää kiusaa.
 
Siis tää jatkuva pissahätä on ihan kamalaa. Onkohan tuo tyyppi laskeutunu alemmas kun ei mulla ihan tämmöstä vessassa ravaamista oo ollu!! Eikä tää mitään pissatulehdustakaan kyllä ole :D
 
Iskiaskipu teki paluun eilen. AUTS. Onneksi helpotti kun piti vehnätyynyä alaselän ja kipeän pakaran puolella toista tuntia. Panadoli vielä siihen päälle niin sai yöllä suht hyvin nukuttua
 
Emppuliina, täällä kanssa pissittää jatkuvasti, ja oon huomannu, että varsinkin supistuksen aikaan tulee ihan järkyttävä pissahätä. Jos odottaa supistuksen ohi, niin pissahätäkin katoaa. Uskaltaa lenkillekin lähteä kun tietää, että kyllä aina yhden tunnin pärjää ilman wc:tä. :grin
 
Onko kellaan teilla naiset alapaassa KOVAA PAINETTA JA LANTIO NIIIN KIPIAAA ku olla ja voi....en ees melkei pysty kavelee suoras ( mahotont enaa) vaavun ku perseelleen ammuttu ankka iha oikeesti"? :O ei oo ollu aikasemmi tallasia "pahoja" tuntemuksia varsinki lantioo ...i feel like its killing me :sad001
 
Takaisin
Top