RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mä en meinaa tottua tähän koko aika hikeen ja kuumuuteen ollenkaa. Ku mähän palelen normaalisti ihan koko ajan joka taas on kilpparivajiksen ominaisuus :) mä en pysty nukkuun yhtään vaatteet päällä paitsi jos oon kipee :)

Voi varpaankynnet! :eek: Se on kyllä semmonen projekti kuukiurustakesään, että ehkä toi pedikyyri ei olis yhtään hullumpi idea! Säästyis siltä ähertämiseltä... silkkaa ähkimistä ja puhaltelua, kun ei vaan taivu :confused: Happi loppuu ja paikat paukkuu :wacky:

Ai luoja ku mä en pysty lopettaan nauramista, kun kirjotin sun nimimerkin ensin kuuKIULUSTAkesään :woot: Hahahaa, oliskohan aika mennä nukkumaan, kun iskee hepuli noin helpolla :joyful:

Eilen just ähersin säärikarvojen kanssa, pähkäilin että miten ihmeessä tuon alapään karvoituksen saa siistittyä kun en edes näe sinne vatsan ollessa tiellä :p

No sillee mutulla vaa suurimmat pehkot pois tuolt alakerrasta kyl se siitä ;) Aika siistiksi sen saa ihan käsikopelollakin, tai ainakin meikäläinen on tähän mennessä saanut :)

Täytyykin varata joku kauneushoito vielä ennen, kun sitten ei kyllä pitkään aikaan pääse... Viime kerralla otin vapaasta kaiken irti ja varasin kaikenlaisia hemmotteluhoitoja, ja vielä lasketun ajan jälkeenkin, kun meinasin ettei sitä synnytystä kuitenkaan vielä tuu, kun missään ei tuntunut siltä. No, synnytyspäivänä mulla oli ties mikä hoito varattu, mutta ilmoittamatta en aikaa perunut, vaan tunnollisena tyttönä vielä synnytyssalista kesken karmeiden supistusten tekstasin hoitolaan, että nyt en kuitenkaan pääse... Täytyy nyt ehkä varmuudeksi mennä ajoissa, vaikka sit menisikin yliaikaiseksi!

Taivun vielä ihan näppärästi ajelemaan säärikarvat (alapää onkin vaikeampi tuon näköesteen takia..), ja leikkaamaan varpaankynnet. Pitempään en kuitenkaan jaksa kumarrella, ja mies lakkaskin mun varpaankynnet jo joku reilu kuukausi sitten :D ihan siisteiksi tulivat! Nyt pitäisi muistaa varata jalkahoito, kun sain lahjakortin ystäviltä vauvakutsulahjaksi! Ihanaa saada jalat kunnon kesäkuntoon, ja kovasti toivon, että sisältäisi myös jalkahierontaa..

Voi kauheus, olin kaupungilla ja kengännauha aukes :eek: Voi sitä röhkimistä ja puhkimista ja sitä asentoa, kun sitä koitin solmia :hilarious:

Onneks mun tän hetken kengistä vain yksissä on nauhat ja niitäkin käytän vaan kun meen esikoisen kans puistoon tai muuten ulos :D Muutoin mulla on joko ballerinat tai nilkkurit joissa vetoketju :D

mulla kaikki säryt pahenee jos nukun vähillä vaatteilla. ei kyl oo kuumakaan ollu moneen kuukauteen. mut se imetyshiki on kyl järkkyä :D

mulla mahtuu vaan yhet toppakengät ja yhet kesäkengät jalkaan, pitää hypätä suoraan sit kesään :D ja ku ei saa nauhoja solmittuu kunnolla, pitäiskö hakee crocksit suosiolla..

Oon mitä ilmeisimmin siis onnistunut selviytymään pahimmista turvotuksista :D Esikoisen odotusaikana käytin kesää lukuunottamatta aina maihareita ja ne oli just hyvät :D Harmi, että mun rakkaat maiharit kokivat kolauksen, jonka vuoksi ne täytyy toimittaa suutarille hoidettaviksi, että saa ne sitten taas syksyllä jalkaan ;)

Mulla närästys vähän helpottanu ja eilen kätilö sanoi kun ultras et vauva laskeunu jo aika alas että voi olla että auttanu asiaa :) nyt tullu uutena että särkee kyynärpäitä ja sormia kun nukkuu entisen polvien ja lonkkien lisäksi.. ei kiva..

Joo tuo alapään sheivaus on haaste :D eihän tuonne kuun pimeälle puolelle ole nähnyt enää aikoihin.. huomenna mulla on silti se projektina, ei muuta kuin tyttö päiväkotiin, mies töihin ja äiti eteisen peilille :D

Jalat sheivaan niin että nostan kintun jonnekin pöydälle. Lopuksi imuri laulamaan.

Näistä raskaana olevien naisten ähellyksistä saisi kyllä niin naurettavaa kotivideomateriaalia että oksat pois!!

Hmmmm.... itse taivun kyll viel kylppärin lattialle istumaan ja pääsen jopa ylöskin, eli jalkakarvat kyll saa sheivattua suihkussa noin, mutt toi alakerta onkin ihan eri asia... Ihan alas viel pääsee siistimään, mutt tuonne alakerran yläosastoon en kyll oo aikoihin päässyt.. tekniikka sama, suihkun lattialla istuen jalat levällään. Varpaan kynnet nippanappa saa leikattua, vähän ähisten kylläkin. Tässä kohtaa kiitän yliliikkuvia niveliä. Välilihan hieronta ei kyll onnistu itse. :)

Mua esitellään neuvolassa harvinaisuutena, kun ei ole ollenkaan turvotuksia missään! Sormus mahtuu entiseen tapaan sutjakasti sormeen eikä jaloissakaan ole mitään, kaikki kengät menee normihelposti jalkaan. :eek: Kengännauhojen ja vetoketjujen kanssa on kyllä haastetta, eilen pyysin miehen tyttöä laittamaan vetskarit kiinni omista kengistäni kun mahaa aristi ja kovotti niin pahasti. :grin

Takaisin