RaskausOireita

Täällä kanssa ihmetyttää entistä enemmän oireiden puuttuminen. Tänään kuitenkin 5+6. Nyt kun näin sanon niin seuraavat viikot on varmaan pelkkää oksentamista, mutta siis ainoina oireina on lievä rintojen arkuus ja välillä ehkä enemmän nälkä kuin yleensä.. Mitään muuta ei.. Outoa.
 
Mulla viiminenki pieni ällötys on hävinnyt ja sekös hirvittää :/ Viivat on testeissä vahvat mutta oireita ei kyllä oikeastaan ole. Väsy ehkä suurin eikä sekään minusta niin paha ku esikoisesta oli... Ei auta kun odotella. Tarkkaan sitä silti miettii että mitä sitä söisi kun oikein mitään ei tee mieli. Edellisessä raskaudessa kelpasi porkkanaraaste+ herneet valkosipuli salaatinkastikkeella ja raejuusto, niitä olen nytkin vedellyt, tässä välissä en oikeastaan yhtään sellaisenaan :D

Juu ja nälkä on ehkä useammin. RInnoissakaan ei mitään tuntemuksia:confused:
 
Mulla kans alkanu ällötykset katoamaan, oksentanu en oo kahteen päivään ja se kanssa hirvittää :sad001 Samoin on kadonnu paineen tunne nilkkojen kohtupisteistä (vyöhyketerapiapisteet), Tyyneä odottaessa ne pisteet oli ihan sietämättömät monta viikkoa.

Kahvi ei kuitenkaan maistu, eikä makea. Rinnat on arat ja maha turvoksissa varsinkii iltasin. Siinä ne oireet sit taitaakii olla. Ainii, ja väsymys on hurja eritoten aamupäivisin.
 
Mulle nuo alavatsan kovat vihlonnat on todella tuttuja. Jo ennen kun plussasin tiesin olevani raskaana kun parin päivän ajan oli tosi kovia viiltoja. Enää ei ole niin kovia tullut, mutta pieniä viiltelyjä sillointällöin. Myös ekassa raskaudessa oli viiltelyjä, oikeastaan vielä enemmän kuin nyt. Ja kuvottava olo alkoi tänään, jes! Vähän väliä sais olla jotain napostelemassa että olo pysyy hyvänä.
 
Mulla on ollu kaikissa aiemmissa raskauksissa kans tota vihlontaa ekoilla viikoilla, myös tuulimunaraskaudessa. Mut nyt ei oo ollu. Tosin nyt oli viime viikolla sellasta supistelun tuntua, tosin kivuttomana ja tunne oli sellanen et veti jalat ihan hölläks.

Ja just ku valitin siitä et ei oo huono olo, no ei okseta, mut huippaa kyllä ja voimakkaat hajut etoo.
 
Siis voiko oikeasti nyt jo olla turvotusta?? Maha ihan järkky,näyttää ku viikkoja olisi 15! :O Vettä juon vähintään 2,5l päivässä ja yritän liikkua vähintään 30 min joka päivä.Miten ton saa pois?
 
Se menee ajan kanssa ohi, se on alkuraskauden turvotusta ja monilla se laskee ennen toisen kolmanneksen alkua :)
 
Pitikin tuosta turvotuksesta sanoa, maha on ihan hirveä pallo aina iltapäivän/illan :D Nyt turvotus alkoi huomattavasti aiemmin kun esikoisesta. Mutta onneks tää tosiaan menee ohi vielä ennen kun maha alkaa oikeesti kasvaa kunnolla :)
 
Juu mä vielä toistelen että mulla ainakin maha pieneni huomattavasti siinä ekan kolmanneksen jälkeen. Silloin pelästyin sitä, mutta tosiaan se turvotus vain laskee. Sitä odotellessa! :D
 
Minäkin kauhistelen tuota turvotusta... ei mulla muistaakseni ollu edellisissä ollenkaan. :) Mut joka raskaus on erilainen.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Kohta pitää luoda ketju mihin voi laittaa masuista kuvia. Voi niin odota että pääsee ihastelemaan ja vertailemaan omaa ja muiden pömppiä :)

Sent from my HTC One SV using Vau Foorumi mobile app
 
Hihi. Pakko myöntää, otin tänään masukuvan :D Rv5+0 kunniaksi. Esikoisen raskaudessa mua harmitti kun en ollut ottanut mitään lähtötilanne-kuvaa.

Saa sitten myöhemmin kattoa miten se maha on lähtenyt muodostumaan, kunhan kaikki menee hyvin..
 
Täällä kanssa karmeet turvotukset iltaisin, vessahätä koko ajan ja kamala huimaus sekä väsymys. :sad001 silti oireiden vähyys vähän pelottaa..


Sent from my iPhone
 
Toivotaan, vaikka pienetkin oireet tässä vaiheessa tuo turvaa, vaikka se kurjaa oliskin...sitten kun potkut alkaa tuntumaan, niin niitä oireita ei enää kaipaa..vaan sitten varmaan tuleekin närästys potenssiin neljä ja muuta mukavaa :wink
 
Mä aloin tänään ruokapöydässä itkemään kun mietin että itkevätköhän vauvat jo mahassa ollessaan.. Eivät tietenkään mitenkään parkuen. Mutta ajatus surullisesta vauvasta mahan sisällä sai mut itkemään :D Kamalaa.
Mies vaan sanoi että taidan oikeesti kyllä nyt olla raskaana :D

Tsemppiä ja voimia kovasti kaikille pahoinvoinnista kärsiville! :/
 
Oireet tuntuu olevan hyvin yksilöllisiä. Onko olemassa joku yleisempi syy mikä niitä aiheuttaa? Miksi toinen oireilee odotusaikana kovasti ja joku muu murehtii lähes täydellistä oireettomuutta?

Sent from my HTC One SV using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top