RaskausOireita

Tänään tein digitestin ja kai se nyt täytyy alkaa uskoa kun edelleen plussaa näyttää!!
Vaikka oireita ei mielestäni ole. Toisaalta en ole liiaksi halunnut oireita näin alussa edes tarkkailla. Olen tällainen vilkkaalla mielikuvituksella varustettu hömpöttäjä ja voisin ruveta alituisen tarkkailun seurauksena miettimään vaikka mitä! :)

Sent from my HTC One SV using Vau Foorumi mobile app
 
Kuten tuolla esittelyssä kirjotinkin niin kauhea pissitys koko ajan siitä asti kun menkat päivän olivat myöhässä. Saa rampata vessassa koko ajan, rinnat myös turpeat ja mieliala heitellyt kunnolla, jee jee! Vihan tunteita ja ärsytyskynnys matala. Emmää muita oireita tunnista
:) ja mulla myös vilkasmielikuvitus ja oon kova tarkkailemaan itteeni. Toivotan kaikille onnea matkaan!
 
Saanha olen testejä tehnyt nyt kolmessa päivässä yhdeksän :grin:grin ja minusta aika saman vahvuista viivaa näyttävät, tänään ehkä vähän vahvempi viiva (hyvin vähän) ja digitesti raskaana 1-2 kun olisi nyt 3+6... Odotellaan...

Ja juu mulla muuten hyvin vahva raskausoire on ollut nyt molemmilla kerroilla pieretys ja hurja röyhtäily. Vasta esikoisen odotusaikana aloin röyhtäillä enemmän kun kerran puoleen vuoteen, nyt niitä taas tulee vähän väliä. Kaunista:happy119
 
Haha! Mäki oon tehny testejä jo ainakin seitsemän. Tänään tein apteekin testin, ei siihen mitään vahvaavahvaa plussaa tullut, mutta selkeä punainen viiva kuitenkin. Se riittänee hetkeksi.. Neuvolaan soitan maanantaina heti, kauheet vatsakivut ollu tänäänkin, oikealla puolella, pelottaa niin paljon kyllä että onko kaikki ihan ok..

Pirpana5, kyllähän toi digitestikin tosi varma on, eli eiköhän se viiva siitä vahvistu! :)

Mä oon myös röyhtäillyt, vaikka normisti en koskaan röyhtäile :D Vatsakin kauhea pallo, kamala turvotus! Näyttää siltä kun viikkoja olisi 20+..

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Joo-o nyt se on saapunut tännekin se turvotus! Viikkoja nyt 5+1 ja iltaa kohden maha ihan ilmapallona. Onhan tuossa vatsan kohdalla jo extraa vähän muutenkin, mutta niinkuin Saanha sanoi niin näyttää tosiaan kuin r-viikkoja olis yli 20. Himppasen ärsyttää, kun farkut kiristää. :angry Njoo.. Muuten olenkin oireilta aika hyvin vielä säästynyt niin eiköhän tämä tästä.
 
Täällä myös testejä tehty jo useampi. Viimeksi kun oli se keskenmeno, niin testaislin sen takia paljon kun ei alkanut pahoinvointia kuulua ja se on hyvin vahvasti ollut kahdessa edellisessä raskaudessa..ja keskenmeno raskaudessa viivat ei kamalan tummia ole olleet. Nyt kuitenkin on tummunut jo ihan hyvin..ja eilen kun oli menkkojen alkamispäivä digitesti näytti raskaana 1-2...hassua tosin että davidin raskaustesti joka ymmärtääkseeni on herkempi kuin rsfun, näytti melkein huonommin viivan kuin se..eli niitä ei enää meille osteta :wink voihan se olla että tässä vielä useammat testit tlee tehtyä, ennen kuni täysin uskaltaa riemuit...jee pientä pahoinvoinnin tunnettakin on alkanut olemaan...ja ärtymystä...meitsi kiihtyy nollasta sataan paremmin kuin ferrari :D
 
Mullaki on nyt turvotusta! Eilen ku juoksin rappuja alas niin maha ihan hyppi ja hölskyi siinä edessä, tuntu inhottavalle. :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Tulempa minäkin nyt oireita listailemaan. Mulla alkoi oireet vasta tosiaan pari päivää sitten, jano ja siitä hirveä pissatus, olen myös itkenyt parin päivän aikana paljon eli mielialat vaihtelee. Tänään alkoi sitten taas se armoton väsymys, kahvia on mennyt moneen otteeseen, mutta haukottelin aamu kymmenestä iltapäivään asti, nyt vasta helpottaa. Myös rinnat ovat arat. Tänään maha on ollut jomotteleva melkein siitä asti kun testin tein.

Olen tehnyt vasta yhden testin ja digi saa odotella ensiviikkoon, kunpa tämä nyt kestäisi :Heartred
 
sunshine84, mulla myös davidin 10 herkkyyksiset näyttää huonompaa viivaa kun rfsu:n 25 herkkyyksiset...? Outoa. Tänään siksi ostinkin lisää rfsu:n testejä :oops: :grin

Ja viivat on jopa vähän vahvistunut! Mutta silti joku kumma tunne takaraivossa että kaikki ei ole hyvin :sad001
 
Mulla ois kans hirvee hinku ostaa pari digi testiä lisää, kun jotenkin tää oireiden vähyys/ pahoinvoinnin puuttuminen jännittää. Vaikka eihän se automaattisesti aina tule kaikille. Onhan se tietysti rahantuhlausta, mutta toisaalta pieni hinta mielenrauhasta, että tietää viikkoja kertyneen lisää. o_O
 
Mä tein tänään viimisen testin mikä kaapista löyty. Vahva plussa pärähti. Nyt on viikon testit allekkain, hauska nähä miten se viiva siitä vahvistu :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Toisia huolettaa oireettomuus, mua se että niitä on ihan liiaksikin näin aikasille viikoille. Eli nyt 5+1 ja mulla alko kuvotus jo 3+5 :eek: Oon muutaman kerran oksentanukin jo. Lisäksi väsymys, rinnat aristaa, turvottaa, mikään makea ei maistu, kahvi ei maistu. Päätä särkee, ja ainoa paikka missä on hyvä olla, niin ulkoilma. Itken ihan pikkujutuille,sellasille mille en yleensä itke. Lisäks mun kohtu on tosi supistusherkkä, joten aina kun tuntuu painetta joka meinaa vetää jalat veteliks, mä "kuolen" huolesta.
Myös aiemmissa raskauksissa ollu supistusherkkyyttä alusta asti, mutta niissä ei onneksi oo mitää kohdunkaulalle tapahtunu kuitenkaan.
 
Täällä ei juuri muita oireita kuin yhtäkkiä aivan järkyttävä nälkä, joka heti alkaa tuntumaan huonona olona. Sama oire oli kummassakin aikasemmassa raskaudessa, joten tiesin ennen plussaa jo, että on salamatkustaja kyydissä >:) Mut täyty se eilen vielä testilläkin todeta, etten oo luulotautinen :D
Nyt kun oikein alkaa miettimään niin taitaa se väsymys täälläkin vaivata. Olen viimeksi ollut päikkäreiden tarpeessa toukokuussa ja lauantaina oli aivan pakko saada hetken nukkua, että jaksaa loppupäivän ja aikasemmin viikolla oli sama juttu. Kahdessa aikasemmassa raskaudessa väsymys on ollut jotain aivan kauheaa, enkä todellakaan haluaisi sitä kokea enään :sad001

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällö vieraili tänään aamupahoinvointi :sad001 hoh, toivottavasti ei jatkuisi ihan niin pitkälle (rv 20) mitä esikoisesta. Tytöistä ei ollut kertaakaan, enkä nyt edes miettinyt sitä vaihtoehtoa että voisi olla pahoinvointia :/
 
Mulla on rinnat olleet kipeänä oviksesta lähtien ja kamala nälkä koko ajan heti aamusta vaikka ei ikinä ennen oo aamupala maistunut :D turvottaa mahaa myös iltaisin aika paljono_O
Pissalla myös ravaan jatkuvasti..
 
Mä oon just se joka hoen ääneen ja mielessäni "miks mul ei oo paha olo, miks mul ei oo oireita" :/
Ei mulla kyl mitään kummosia oloja ollut ekaa odottaessanikaan, mut kuitenkin jotain pientä kuvotusta, rintojen arkuutta sun muuta. Ja nyt, ei mitään.
 
Mulla on maikku* ihan sama eli ei yhtään mitään!! :/

Sent from my HTC One SV using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olisin nyt viikolla 4+2 ja väsymystä olen kyllä selkeästi huomannut olevan. Välillä myöskin pientä etovaa oloa, mutta se menee yleensä ohi jos vähän syö jotain. Tuntuu hassulta, kun esikoinen on jo 10vuotta, niin en muista mitään hänen odotusajastaan tai oireista tms. Tuntuu että olisin ensiodottaja nytkin. mitä tulee oireisiin vielä niin sain jonkun ihme flunssan nyt, onneksi ei ole kuumetta mutta pakko olla töistä pois kun pää on ihan tukossa. Särkylääkettä en ole uskaltanut ottaa ainakaan vielä. Panadolia täytyy ottaa jos tarvis jossain vaiheessa.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä on myös kokoaikainen ällö olotila. :O edellisestä myös sinne puoleen väliin saakka voin huonosti ja todellakin toivon et ei menis samallalailla :O

Väsyttää tosi paljon, päikkärit olis tarpeen näin töissä käydessä vaik normi virastoajat ja illalla viimeistään klo 22 tulee uni aikaisemman klo 24 sijasta :O Eilen hain niitä raskausvitamiineja ja vähän helpotti olotilaa väsymyksen suhteen eikä tänään ollut niin hankalaa nousta ylös :D

Työkaveri aikoi tuoda pahoinvointirannekkeita mulle kokeiluun joita hänellä jäi omasta odotusajastaan.. toivottavasti vähän ees auttais :D

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top