RaskausOireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On vähän muuten "pökkeröinen" olo jotenkin, ihan välillä puheessa huomaa että tökkii sanojen muodostaminen enemmän kuin ennen? :confused5 Itku ollu herkemmässä :crybaby2 Ja tässä juuri nyt sohvalla läppärin ääressä tuntuu jaloissa jotain vetoa/nipistelyä, on tuntunu vähän aikasemminkin..mitähän se on? Hmm. Haluaa toivoa ja luottaa siihen että kaikki menee hyvin, mut tottahan sitä rupee tarkkailemaan itseään ja miettimään välillä että onhan kaikki kunnossa :smiley-angelic001

Tänäön väsyttänyt ihan sikana. Nukahin sohvalle kerran. Huonoa oloanon hieman mutta ei okseta. Toivottavasti ei tuliskaan semmosta oloa.. mut tää väsymys. Sit ku tuntuu ettei jaksaisi tehä mitään. :(

Minäki oon tänään ollu tosi väsynyt. Nukuttiin kolmen tunnin päikkärit! Viime yö oli tosi huono, esikoinen oksensi kun on niin kovassa flunssassa.

Mua inhottaa tää väsymys. Hirveesti ois tehtävää, mutta ähh.. Onneksi tää on ohimenevää.

Mietin, että taitaa olla raskausoire, että jumpassa alavatsan keskeltä (kohdun kohdalta) vihloskelee.

Lääkäri kyllä kehotti jatkamaan liikuntaa ym. samalla tavoin kuin aiemminkin, mutta tuo vihlominen alkoi mietityttää. Tietysti toisaalta mukava tuntea, että siellä on jotakin erilaista, mutta...

Himmailetteko te muut nyt liikuntojen suhteen?

Mä jätän treeneistä vatsalihasliikkeet välistä, muuten jatkan aikalailla samalla kaavalla keventäen ja voinnin huomioiden loppuraskautta kohden :) kyllä mä suosittelen liikkumaan, palautuu kroppa sitten nopeammin ja itsellä mukavempi fiilis! :)

Hirvee nälkä kokoajan. Ei yhtään mun tapasta.. Jos menis taas syömään. Mä olin punktion jälkeen loppu viikon niin kipeä et lääkäri kehotti olemaan nostelematta ja ponnisrelematta liikoja.

No nyt oon ihan maan myynyt kun digitesti näytti vaan raskaana 2-3 vaikka olis pitäny olla jo 3 kun nyt on 5 plus 2

Onko teille tullut finnejä?Mulla on aina ollut hyvä iho,mut nyt ilmestyny kauheesti näppyjä naamaan ja selkään :/ Ja hiukset tuntuu jatkuvasti likaisilta :/ Ei oo kyllä yhtään hehkee olo!

Onko teille tullut finnejä?Mulla on aina ollut hyvä iho,mut nyt ilmestyny kauheesti näppyjä naamaan ja selkään :/ Ja hiukset tuntuu jatkuvasti likaisilta :/ Ei oo kyllä yhtään hehkee olo!

VOI KYLLÄ!! Naama on kun 15-vuotiaalla teinitytöllä. Varsinkin suupielet ja leukaperät on aivan kamalassa kunnossa. Suun aukominen välillä jopa sattuu kun näpyt (tai ehkä paremminkin paiseet...) on niin kipeitä. :(

Sent from my iPhone

:D
Mä oon aiemmissa raskauksissa,oksentelusta huolimatta ollut jopa kauniimpi ku normaalisti :D Nyt on kauneus kadonnu..

Mulla on otsassa ja ohimoilla näppyjä! Ja hiukset tuntuu likasilta. Varmaan on tyttö tämä. . Poikia ku odotin ni hiukset oli niin kauniit ja naama nii hyvässä kunnossa. :)

Sunshine, älä ota paineita, uskon et kaikki on ok.
Siinähän on et 2-3 on hedelmöittymisestä, ja lääkärin määrittämä raskaana 4-5.

Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu hyvä iho ja upeat,vahvat ja terveet hiukset. Ja molemmat tyttöjä. Hiusten taipusuuski on säilyny, kun kuulemma raskaus voi senki viedä mennessään ja hiukset on raskauksien myötä tummentunu. Aiemmin väri oli kampaajan mukaan keskivaalea ja nykyää tummanvaalea, ja tykkään täst uudemmasta sävystä :) Iho on ollu raskausaikana kyllä kuiva, mutta kauniin tasanen ja finnejä tullu vaa harvakseltaan. Normaalisti finnejä tulee jos syö paljo rasvasta ja aina ennen menkkoja.

Finnejä?voi kyllä ja mitä ihmeellisimmässä paikoissa.:-D Ja hiuksia lähtee älyttömästi.Ja jatkuva nälkä.

Täälläkin edelleen pelottaa tuo oireilu. Pieni ällötys on aamusta iltaan, mut ei mitään oksennusoloa. Väsymys koko ajan painaa, voisin vaan nukkua. Mut sitten pelottaa nuo "menkkamaiser kivut", niitä kun tuppaa oleen nyt kymmenettä päivää koko ajan, pieniä
Semmosia, mut kerran kaks päivässä tulee aina kovemmat kivut:( onko muilla tälläistä??

Mulle tuli tollasia kovempia kipuja kun olin lapioinu ja kärränny kuorikatetta puutarhassa pari tuntia. Piti toiset pari tuntia pötkötellä rauhassa, että ne meni ohi!

Takaisin