RaskausOireita

http://aijaa.com/pW1P06 Mulla ton verran vahva, sillä mennään nyt ultriin asti ja toivotaan parasta. Mullakaan ei Jenska89 oireita mielestäni suurempaa kun väsymys (joskus muka ällöttää mutta väitän kuvittelevani) mutta kovasti toivotaan että vauva tulee ja pysyy mukana, myös sulla.
 
Mullakaan ei ole oireita juuri ollenkaan. Tota lämpmövaihtelua kyllä ja jatkuvaa pissahätä
, mut muuten tosi vähäistä. Aamupahoinvointiakin vaan iiihan vähän. Ei kyllä haittaa ettei sitä pahoinvointia ole...


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Oonkohan mä jotenkin kiero, ku oikee toivon sitä pahoinvointia, ja sitä sais jatkua sinne asti et liikkeet tuntuu :oops:
 
Mulla on nyt viikon sisällä oikeestaan alkanu tissejä särkeen vähäsen, ja iltoisin joskus on hieman pahoinvointia.. Ja maha on kans ollu sekaste että aamulla saa heti juosta vessaan ja muutaman päivän mulla on ollu ilmavaivoja :oops: Nyt rv 5+5 vissiinki.. Alussa mua kans tieten jänskätti niin tää eka raskaus että sain kulkea pissalla melkeen kokoajan :grin enään ei niin hirveesti kuitenkaan pissata. Mahassa välillä vähän nipistelee mutta muuten aika iisisti mennyt :)
 
Mulla on ihan sama juttu..pelottaa ihan hulluna, että nytkin menee kesken..oisin niin onnellinen jos tulis kunnon pahoinvoinnit, niin se toisi edes vähän turvaa.. oikeastaan ainoa on tällähetkellä sellainen alamahan pieni kivistys/turvotus pingotus..ja sit äkäisyys,väsymys,palennutus..mut silti hirveä pelko ja epäilys..ihan meinaa hulluksi tulla..ihanaa ei minunkaan vahvin viiva ole ollut tuon vahvempi kuin pirpanalla ja nyt kävin jo sitäkin synkistelemään, että knu ei se ole mennyt tummemmaksi kuin testi viiva..huokaus.. :sad001
 
Moikka vaan kaikille! Uusi täällä ja uusi koko hommassa. Menkat viisi/kuusi päivää myöhässä ja tänään kävin ostamassa testi liuskan(pregcheck??) prismasta, joka näytti kahta yhtä vahvaa viivaa saman tien. Pieni ylläri oli kun kondomin käytöstä on huolehdittu.. No ihan iloinen yllätys vaikka shokissa ollaan. Vau.fin laskurin mukaan olisi 4+6!

En silti oikein usko tätä kun mahaa
Supistelee/vihloo nyt viidettä päivää niinkun menkat tekisi alkuaan? Väsynyt olen ollut viikon ajan, nukahdellut iha yhtäkkiä sohvalle ja palellut älyttömästi. Ilmeisesti nekin voi sit liittyä tähän ylläriin. En nyt tiedä siis pitäisikö tässä kuottaa testiin ja iloita vai odotella rauhassa kun tuo vihlonta epäilyttää..?

Onnittelut ja tsemppiä tulevaan odotukseen nyt kuitenkin täällä kaikille tasapuolisesti❤️
 
Sinituulia26, onnea plussasta. Nuo vihlonnat on varmasti ihan normaaleita, minullakin on niitä ja ne iskee vahvimmiten iltaisin. Koskaan ei voi tietää miten käy ja se ei ole meidän käsissämme loppujenlopuksi.
Kannustan silti nauttimaan tästä olotilasta vaikka itsellänikin välillä käy ne ikävät tapahtuneet asiat mielessä.
Väsymys painaa varmasti mutta se helpottaa myös sitten kunhan viikkoja tulee lisää. Muistan myös sen armottoman väsymyksen, ota rauhassa vain :Heartred

Ja muokkausta sen verran vielä että tänä aamuna tuli herättyä siihen jäätävään nälän tunteeseen, eli uumoilen niin, että kohta alkaa yösyöminen taas.
 
Muokattu viimeksi:
Pirpana5, hyvin on sullakin viiva vahvistunu! Onnea! :)

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä on olo ihan kökkö oksettaa ja eilen tuli sut ulospäin ekan kerran väsyttää samalla ihan hirveesti :/ just viime viikolla miehelle sanoin et onkohan kaikki ok kun ei ole pahaa oloa ollut nyt sit tuumasi et mitäs valitut :b

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Voihan väsymys!Voisin vaan nukkuu 24/7.Ei oo aiemmissa raskauksissa ollu tällästä.Eikä oo aiemmin tissitkään ollu näin kipeet..
 
Mulla on rinnat arat, ennen testiä ne oli pari päivää kivuttomat kunnes testin aikaan tuli uudestaan kipeäksi. Muita oireita ei sitten niitten menkkamaisten jomotusten lisäks oikein ole. Ne jomotuksetkin on lieventyneet niin paljon et alkaa jo pelottaan. Niin ja makea ei ole tänään maistunu. Lämmöt on 36-36.6 koko ajan, kilppari vajaatoiminnan takia mulle ei lämmöt tuota korkeammalle edes nouse. Jäädäänpä odottaan lisää oireita ;-)
 
Uutena siis tämä kaamea väsy, edellisissä oli kuvotusta ja sitä ootellessa sillä nyt maistuuu ruoka :D oon kauheen tarkka syömisistä ollut aina joten koettaa tässä nyt olla keräämättä kauheesti kiloja.
 
Tänään ollu jotenkin tosi huono päivä. Hirveesti väsyttänyt ja janottanut. Vaikka kuinka koittaisi juoda vettä niin silti janottaa. Lisäksi tuskahiki päällä koko ajan ja ko ulkoilemassa käytiin niin tuntu ettei henkeä saanu.. Yö oli kyllä tosi huono, joten ehkä sen takia tänään on voimat ollu aivan loppu.

Joo vähän tällänen valivali kommentti mutta huuuh, lasken tunteja siihen että saa esikon nukkumaan ja pääsee itsekkin maate! Ehkä huomenna parempi päivä.. *toiveikas*

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on myös alkanut kamala väsymys, aamulla ei meinaa päästä ylös ja töihin meinaan nukahtaao_O
Ällötys olojakin on jo pitkin päivää, ei onneksi vielä ylös asti tule.
 
Oliko täällä monta kilppari oireista odottamaan? Täällä kanssa meinaan :)

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Tein taas tänä aamuna testin ja nyt oli ihan yhtä tumma viiva kuin testi viivakin :) nyt olisi 4+6...silti pahoinvoinnin puuttuminen pelottaa, tai siis on äklö olo vähän, mutta ne aamu oksentelut puuttuu..rinnat on onneksi edelleen arat ja turvonneet ja vatsakin tuntuu paisuneen..
 
Kyllä se pahaolo sieltä kerkee vielä tulla. :) mulla rannekkeet käsissä koko ajan. :D rinnat on nyt arat ja turvottaa masua ihan kamalasti!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun on pakko syödä tunnin välein jotain et saan piettyä pahoinvoinnin poissa :sad001 tai lähinnä sen oksentamisen sillä saa pidettyä aisoissa, muuten ällöttää koko ajan. Nyt on menneet alas nektariinit, seuraavaksi ostan "välipaloiksi" omenoita :D
Liha on alkanut kuvottamaan, enkä voi edes ajatella syöväni sitä. Täytynee syödä enemmän kasviksia ja raejuustoa sit :D
 
Takaisin
Top