RaskausOireita

Jokaisen kroppa reagoi siihen raskaushormooniin eri tavoin. Toisilla voi olla täysin oireettomat ekat viikot, toisilla sit senkin edestä. Mulla oli esikoista odottaessa pahoinvointia ja oksensin joka aamu, mut se ei ollut mitään verrattuna tähän oloon :sad001 tiedä sitten miksi kroppa reagoi nyt eri tavalla.
 
Voi tätä väsymyksen määrää! Ja kokoajan on vielä semmonen kuvottava olo.. Välillä mahaa vähän nipistelee tai vihloo ja sit maha on (ainaki mun mielestä) turvonnut :confused:
 
Täällä on jatkuvaa pissitystä, alamahaa vihloo ja kaiken kukkuraksi sain flunssan. :sad001 Kiitos vaan huonontuneelle immuniteetille (joka on välttämättömyys että alkio ylipäätään pystyy istuttautumaan naisen massuun)!
 
Onko muilla mielialan heittelyä? Mulla sitä on muutenkin, mutta nyt voimakkaampina ja tänään ollu tosi alakuloinen olo. Johtuu varmaan väsymyksestäkin, kun ei kiinnosta mikkään. Pää on muutenkin sumuinen, jotenkin ihan poissaoleva. Tekis mieli vaan rönöttää sängyllä ja tuijottaa telkkaria.
 
Saga_Maria paljon sulla on viikkoja kasassa, kun noin huono olo iskenyt? Tsemppiä sinne!

Mulla olo edelleen lähes normaali ja tänään 6+0.. En oikein ymmärrä :sad001 Toisaalta hyvähän se vaan, mutta pelottaa silti.. En ole sitä uutta digiä ostanut, mutta mieli kyllä tekisi ostaa. Ainakin sen pitäisi jo näyttää 3+ jos kaikki ok.
 
Viikkoja vasta 5+5, siksi tää olo vähän ihmetyttää ja hirvittää että meneekö tää tästä vielä huonommaksi. Tänään pysyi sentään kasvikset sisällä, aamupala pääsi vessanpytyn ruoaksi :sad001
 
Mamushka mulla ainakin mielialat heittelee. Välillä kaikki ärsyttää, mutta enemmän sellainen olo kun olis ihan pihalla . Pää ihan sekaisin jotenkin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juurikin semmoinen pää ihan sekasin olo! Mulla on ollu elämäni aikana masennusta useasti ja hieman pelottaa..jätin lääkkeet pois vaikka minulle on sanottu että on ihan ookoo syödä masennuslääkettä, koska äidin vointi on tärkeä.
 
Täällä tänään rv 5+3. Viime viikonlopulla iski pahoinvointi. Ei okseta, mutta yököttää vähänväliä. olo on turvonnut ja alamahaan pistelee välillä ihan mukavasti. Eilen oli jopa vatsa hieman löysällä. Tänään huomasin että vanha ystäväni iskias on palannut takaisin kiusaamaan minua. Vaivaako muita iskias?


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mulla ei taida ihan iskias olla mutta iskiastyyppisiä kipuja (vai onko sama asia). Mut niin hirvee vihlonta alaselästä nilkkoihin asti et tekee pahaa. Kumartuen maan ja sormenpäiden väliin jää joku 30cm ku normaalisti saan sormet maahan asti. Pahimmillaan on aamulla, ja ainoo mikä helpottaa on reipas kävelylenkki, mut seki tuo avun vaan liikkeen ajaksi.
 
Aika samankaltaisia oireita on on onneksi muillakin :-) Itselle tullut väsymys,joka ei ole kokoaikaista mutta iskee aivan puuntakaa ja pitäis siihen paikkaan käydä nukkumaan =-O Huimausta ja huonoa oloa myös aikaajoin. Tissit myöskin arat,lähinnä nänneissä maidon herumisen tunnetta ja tippa taitanut tullakin. Mutta häiritsevintä tällä hetkellä jatkuva jano johon herää yölläkin monta kertaa. Ja vielä pahempaa,herään öisin JÄRKYTTÄVÄÄN nälkään!! :O Viime yönäkin yritin taistella vastaan mutta oli noustava kaksi kertaa syömään. Nälkä on niin kova ettei pysty nukkumaan. Niin kuin se ei riittäisi että joutuu heräämäänvessaan joka armas yö.. Ja finnit,voi ei.Niitä on naamassa,jopa korvalehdet täynnä,selässä ja mahassa:-( Mut vaikka ei kovin hehkeä olekaan,niin kyltämääkestää.$Eihän
 
Pötkylä. Ounou mä niin tiedän tuon tunteen, öisin ylös nouseminen on tosi tympeää! :confused:

Mulla ei ole uusia oireita, tänään onkin vasta 4+5 muistaakseni. Lähinnä mietityttää oireiden vähyys, nyt ei ole pariin päivään edes tullut sitä tappoväsymystä, pakko aina välillä tarkistaa että onko rinnat edelleen kipeät :grin Öisin siis mullakin janottaa ja nälättää hirveästi muutoin kaikki kivasti.
 
Mä oon nyt iltasin vähän pirteämpi, en tiiä johtuuko just noiden vitamiinien syömisestä. Aamupäivisin kumminkii nukuttaa paljon. Tänää melkein oksensin, sen verran oli huono olo, mut sit ku menin jo pönttöä halaamaa ni ei tullukkaa ylös. Huippaamaa alkaa heti jos syö liian harvaseltaan.
 
Mulla ei oo paljoa oireita,rinnat turvoksissa,ennen plussaa flunssaa,paleluu,väsymystä,vatuttaa vähän väliä,röyhtäsyttää,ei oo pahaa oloa,paitsi yks päivä meinas tulla aamupuuro-ja kahvi ylös.Muuten olo ok.Ja mulla kanssa aika hailakat viivat,eilen tosi haalee ja tänään vähän tummemmpi.6 rfsun testejä tehty.2negaa 4plussaa.Eilen tein kolme ja tänään viel yhden.Tuore km takana,joten en meinaa uskoa että olisin taas raskaana.Ei kerkinyt edes menkkoja tulla välissä.Mut luin että km-uusimisriski olis 1%:n luokkaa(toivottavasti).Ai niin jano ja pissalla juoksu unohtu.:) Niin ja on noi alavatsanippailut.Mut eikös ne oo ihan normaalia alkuraskaudessa?Niin ja viellä tuo näläntunne,juuri syönny niin nälättää taas ja närästää.:) mutta otan kaikki oireet ilolla vastaan,jopa mahdolliset pöntönhlailutkin.:)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ainakin huonovointisuus lisääntynyt huomattavasti. Tekis mieli oksentaa mut ei sit kuitenkaan. Sit tuntuu et maha on ihan sekaisin muutenkin. En tiedä miten olisin ja varsinkaan mitä söisin? Jäävesi on ihanaa mut se nyt ei riitä. Jännittää vähän miten huominen työpäivä sujuu..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Muiden oireita seurailen mielenkiinnolla, itsellä kun ei ole juuri mitään oireita.

Taustoista, itsellä IVF, huomenna 2 vkoa alkionsiirrosta. Perjantain verikokeessa HCG-arvo 58 (kuulema minimi 22 kun 11 pv alkionsiirrosta ja katsotaan vielä normaaliksi), ja oli siis hoitajan mukaan vahvasti viitearvoissa, ja olen raskaana! Tuli muuten eilen todistettua, että ovulaatiotestiäkin voi käyttää raskaustestinä, sain siis myös siihen kaksi viivaa :).

Oireita ei siis oikein ole mitään. Yhtenä päivänä lenkillä hieman huimasi, kovasti janottaa ja välillä kun syö paljon niin kohdun kohdaltakin viiltelee...
 
Täällä myös on huomattu nälän tulevan vähän useammin. eikä tänä aamuna kahvikaan maistunut kovin hyvälle. Saa nähdä mitä huominen tuo tullessaan.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Jumankauta tätä unetusta! Ihan sumussa koko nainen! kuvotusta ei oo tullu, nälkä vaan on :)
 
Takaisin
Top