S_uski
Puuhakas puhuja
mullakin on monta kertaa sekstailun jälkeen tullut pissatulehdus ja nyt raskaudenkin aikana oireita välillä tullut. mut kun muistaa juoda tarpeeks ja pestä alapäätä useamman kerran päivässä niin oireet on hävinny.
mulla ainakin tulee paha mieli kun kieltäytyy seksistä, varsinkin kun ennen olin yleensä se ketä ehdotteli. ja välillä huomaan et annan periksi vaan sen takia ettei toiselle tulis paha mieli. toivottavasti tää on joku ohi menevä vaihe ja kohta halut palaa takasin.
nyt ois kasassa tasan 13 viikkoa. jei! ei oo enää keskenmenon riski niin suuri. ehkä sekin jotenki lisää seksihaluja. :)
mulla ainakin tulee paha mieli kun kieltäytyy seksistä, varsinkin kun ennen olin yleensä se ketä ehdotteli. ja välillä huomaan et annan periksi vaan sen takia ettei toiselle tulis paha mieli. toivottavasti tää on joku ohi menevä vaihe ja kohta halut palaa takasin.
nyt ois kasassa tasan 13 viikkoa. jei! ei oo enää keskenmenon riski niin suuri. ehkä sekin jotenki lisää seksihaluja. :)
. Olis kiva itekkin saada tukivyö, kun teen aika fyysistä hommaa osittain töissä ja selkä muutenki aina "vääränä". Onko se tukivyö muuten "tukevampi" kuin ne mammavaatekaupoista ostetut tuet? :)
Vähän parempi olo illalla kun olin käynyt kävelylenkillä mutta heti kun istuu vähän aikaa selkä jumittuu aika pahasti. Uskaltaako raskaana käydä naprapaatilla? No, onhan mulla 2 viikon päästä aika omalle tutulle osteopaatille, pärjään varmasti siihen asti. Ei tää oo pahasti kipeä, vain jäykkä ja epämukava.
, kauaa ei voi enää peitellä
.
haha ja sen huomaan siitä että normaalisti ei tarvii yöllä nousta kuselle,mutta toissayönä heräsin 3 yöllä pissalle ja viime yönä 12 ja 2 aikaan myös...käytiin tytön kanssa eileen tosi aikasin nukkumaan,varmaan puol 9,mutta olin toooosi väsyny,onnellisena oli ihana käydä nukkumaan :) kuvotusta löytyy vielä ja yrjöryöppy tuli toissapäivänä mikä oli ihan hirveää ! alavatsajomot on hellittänyt vähäks aikaan..välillä vihloo tai pistelee,tissit on kipeet ja isot.. !