Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Oon yrittänyt syödä kuten on neuvottu joka 2h, syönyt salmiakkia, juonut paljon ja nukkunut enemmän, mutta huimaus ja sekavuus ei vaan katoa mihinkään
viikkoon en ole oksentanut,mutta kuvotusta riittää siis..ja kun korjaa potasta tytön kakkaa pönttöön niin yööööhhh yrjö. Kyllä ennen kestin vaikka oli mitkä hajut..tosi itkuinen oon ollu viime aikoina kanssa..alavatsaa jomottaa aina välillä ja tissit on tosi herkät. Ja viikot 8+3.
ja sama toistui, kun olin tullut siskon luota...silloin tosin vaan tirautin pikkuitkut. Kai hermot alkaa olla aika kireenä, kun vaan oottaa maanantain nt-ultraa ja tietoa onko mahassa ketään (ja onko sieltä tulossa terve tyyppi). Sit lisäksi mies on ollut jo 2 viikkoa työmatkalla ja nyt viikonloppunakin käy nukkumassa kotona ja tekee pitkää päivää töissä, joten sekin vaivaa, kun ei ole ketään kotona lohduttamassa. Ja lisäksi pitäsi vielä muuttaa uuteen kotiin ennen kuun vaihtumista ja mä olen ihan invalidi hetken päästä, kun olen kantanut parikin laatikkoa. Muo niin ärsyttää tää raskaus ihan vaan sen takia, kun olen niin väsynyt pienestäkin ponnistelusta (olen ennen tehnyt yksinkin muuttopuuhia, isommat vaan kantanut jonkun kanssa)...ja sit kirosin just siskolle, että jos tää kaikki on turhaa, eikä masussa ole ketään, niin sit kyllä en enää ikinä ryhdy tähän puuhaan... Arggggg, ihan sekopäistä juttua taas.