Yäk, yäk, tänään voidaan pahoin. Alkoi jo aamusta, hellitti vähän kun sain lounasta syötyä mutta pientä pahaa oloa päällä koko ajan.
Toi juomattomuus iltaisin olen kyllä kokeillut, jos saisi sillä tavalla nukkua koko yön. Mutta olen huomannut että pissahätä tulee vain vähän myöhemmin, 5.30-6.00.
Luulen että unihäiriöt johtuvat paljon työ- ja remppastressistä. Herään pissahätään enkä saa unta kun jään kelaamaan jotain työjuttuja.
Toi juomattomuus iltaisin olen kyllä kokeillut, jos saisi sillä tavalla nukkua koko yön. Mutta olen huomannut että pissahätä tulee vain vähän myöhemmin, 5.30-6.00.
Luulen että unihäiriöt johtuvat paljon työ- ja remppastressistä. Herään pissahätään enkä saa unta kun jään kelaamaan jotain työjuttuja.
. Tän lisäks on päänsärkyä, närästystä (alko heti plussasta, joten lienee hormonaalista), unihäiriöitä ja väsymystä. Tällä viikolla on muuten ollu myös kummallisia tuntemuksia alavatsassa.

En oo juonut enää toviin mutta nyt teki ekaa kertaa haju ihan järkyttävän pahaa
... Great! Vastaavanlaisia tiukkoja jaksoja on ollut aikaisemminkin työn puolesta mutta en silloin ihan noin pahasti ole romahtanut...
. Kivempi oli kyllä olla kun ei "mitään" oireita ollut vaikka koko ajan onkin ollut huoli että entä jos olivat ihan huuhaa-plussia.
No, kiitos!
En edelleenkään ole oksentanut mutta erittäin lähellä on käynyt. Kaksi viikkoa sitten alkanut flunssakaan ei ole vielä täysin hellittänyt ja pahentaa oloa, olen ihan voimaton. Kun vois vaan käpertyä peiton alle ja pysyä siellä, mutta tuo pikkuneiti on vähän eri mieltä aiheesta eikä isikään ehdi kaikkea tekemään. Parina päivänä on pitänyt ottaa cetiritzin kun on nenä lähes umpeen turvonnut, ja jotenkin tuntuu että se on auttanut pahoinvointiinkin. En tiedä voiko se auttaa, aiemman raskauden aikaisessa neuvolan kirjassa lukee pahoinvoinnin kohdalla että pahoinvointilääkkeet = antihistamiinit voivat auttaa, ja antihistamiiniahan tuo allergialääkekin on.