Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
itellä ei oo kyllä muuta kun muutaman päivän jatkunut ihan järkyttävä väsymys. voisin vaan nukkua, vähän tuo töiden teko häirihtee sitä :D mutta iltaisin niin viimestään klo 9 nukkumaan ja ei auta kun toivoa parasta että esikoinen nukkus etes sinne klo.6 saakka
 
Väsymys on kyllä jotakin aivan käsittämätöntä täälläkin... Vielä, kun ei ole kovin monelle asiasta kertonut, on vähän vaikea yrittää selviytyä päivistä normaalisti. Parina yönä on myös ollut sitä, että infernaalisesta väsymyksestä huolimatta uni ei ookaan tullut silmään! Melko zombie-olo oli jo tänään koulussa...
 
Tänään iski pahoinvointi sitten ihan kunnolla päikkäreiden jälkeen, kun en ollut muutamaan tuntiin syönyt. Meni ohi hedelmillä, mutta vähän oli jännät paikat kun oli kaverin kanssa kahvittelutkin sovittuna. Siinä sitten minä, kahvin killittämisestä hyvinkin tunnettu yksilö koetin puoliväkisin kiskoa juomaa sisuksiini, etten herättäisi epäilyksiä :D No, pitää vain muistaa syödä TOSI usein.
 
Väsynyt ? Yövuorossa ja työkaveri sanoo et oon väsyneen näköinen. Outoa.aiemmin olin hänen kans yövuorossa ja olin tehny ensin aamun ja sit yön.enkä oo näin väsynyt. et kai tää sit vaikuttaa ku vaikuttaaki..
 
Onko muita, jotka nauttivat oireettomuudesta? Itse oon päättänyt olla murehtimatta ja olla kiitollinen jokaisesta oireettomasta päivästä! :)
 
Mulle eilen työkaveri kysy, että etkö oo nukkunut hyvin viime yönä... Joo, nukuin, mutta mulla on vaan väsymystä. :smiley-angelic006 Ei tiiä tästä raskaudesta mitään vielä. Sihteeri tietää ja työkaveri.
 
Jaahas, eipä onnistu vissiin tässäkään raskaudessa ruoan laitto. Tuo kuumuus, se pistää niin mut pahoinvoivaksi, että huh huh!
 
Mulla on alamahan nipistelyä ja menkkajomotuksia. Tissit ei oo kippeet (?!), lämpö korkealla mutta ei kuumetta. Väsymys, iltasin turvotus ja kauhee pissihätä. Jännä ku päivällä ei oo pissihätää mut sitte ku alkaa turvotus niin alkaa vessassakin juokseminen. :o
 
Tissit kipeet, kauhee väsy, meinaa pinna mennä helpolla :S sellasta nyt muutaman päivän..
 
Aivan kamala olo ollut tämän viikon... Pahoinvointia 24/7. Tätä se oli viimeksikin, joten ei tullut yllätyksenä. Ja vielä pitäisi mahdollisesti 10 viikkoa kestää tätä. Ei ole helppoa :sad001
 
Vieläkään ei sen suurempia pahoja oloja.. Eilen pääsi nälkä yllättämään ja kyllä kiukutti ja teki pahaa mutta heti kun sai mahan täyteen niin aurinko taas paistoi :) rinnat edelleen kovin arat ja turvonneet, mikä ei miestä haittaa yhtään hehhe :D mutta eipä nukuta mahallaan enää.. Itku herkkä olen ja ehkä suutun helpommin :/ mutta onneksi lepyn edelleen kahdessa minuutissa :P
Nyt muistaakseni 5+5
 
Mä oon voinu koko viikon pahoin. Ainut mikä helpottaa hetkeks on syöminen mut seki auttaa vaan sen syömis hetken :( heti ku syömisen lopettaa tulee taas paha olo :(
 
Viime yönäf työkaverit valitti kuumuutta.mä kylmyyttä.sain välillä ihan iho meni kananlihalle saakka.oire ? Ny kurkkukipeä.taitaa vaa flunssaa olla.mutta joo.Eipä tässä oikein oloja ole. Hmmph.
 
Onko muita, jotka nauttivat oireettomuudesta? Itse oon päättänyt olla murehtimatta ja olla kiitollinen jokaisesta oireettomasta päivästä! :)

Täällä yksi lähes oireeton, vielä ainakin. Välillä miettii että onkohan kaikki tuolla hyvin kun mitään ei ole? Jos jotain on niin rinnat ihan milllin verran kipeät.
 
Muokattu viimeksi:
Rv 4+5 ja yhä oireeton :) siksi niin vaikea edes uskoa olevansa raskaana, mutta yritän nauttia koska yhtään ei voi vielä tietää kuinka hemmetisti niitä oireita ehtii jouluun mennessä tulla :D
 
Täällä mennään 5+2 :) itse oli pakko varata arultra, se on parin viikon päästä.. jos ei silloinkaan ole oireita niin saapahan varmuuden kuitenki :)
 
Takaisin
Top