Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vissii vasemmalta puolelta ku siellä kaikki kivut aina on, oikealla puolella ei ikinä oikein ole kipuja ollutkaan. Ja on nipistelyä nivusessa vasemmalla puolella välillä.
 
Ja mulla on nännit ihan tajuttoman kipeet :D viimeks turpos tissit niin et joutu ostaa uusia rintsikoita, mut nyt ne ei oo yhtää kasvanu :'(

Tuleekos teille paha olo vedestä? Ei tarvi ku juoda lasi vettä niin meinaa laatta lentää. Viimeks luulin sen johtuvan raudan makusesta vedestä, kun tuli omasta kaivosta. Nyt, kun ollaan muutettu ja on kunnan vesi niin siltikin tulee. Hyi. Tekis koko ajan mieli vettä, mutta tulee välittömästi niin huono olo.
 
Miten teillä on rinnat kipeet.silloin jos koskette vai jos ne vaa on niin särkee rintoja tai nännejä.. :D
 
Mulla ei vesi tee ollenkaan pahaa ja olenkin huomannut janon lisääntyvät tosi paljon! Valehtelematta juon ainakin 2,5litraa päivässä vettä tai ehkä kolmekin :D tiedän, että se on normaali määrä, mutta en juonut ennen näin paljoa vettä :)
 
Ja täälläkin nännit on ihan yli kipeet, tunne on koko ajan varsinki rintsikat päällä ja jos mies meinaa hiplata niin en anna koskea, koska sattuu muuten niin paljon :D
 
Mulla ei oo nännitkään kipeet yhtään. Nännejä välillä kyllä kutittaa ja sellasia minimaalisia suonenvetoja on. Tuntuu kun kotain nousis tisseihin. :D Mulla ei oo janon tarve noussu enkä juokse kusellakaan niin paljoo, silti tänään tehdyssä digitestissä seisoo teksti "raskaana 1-2" ja pitää muuten noi viikot paikkaansa. :)
 
Nyt rv 4+3 ja jo viikko sitten nousi lämmöt 37 asteeseen ja voi järkky kuinka oon palellut siitä lähtien. Tosin eilisestä alkaen on sitten alkanut kuumottamaan ihan yhtäkkiä ja hikeä puskee pintaan vaikka ei mitään tekisi. Mahaa juilii hetkittäin ja vesi on oudon makuista. Ei tee mieli juoda vaikka janottaakin. Kauhee nälkä on myös koko ajan :D
 
Muokattu viimeksi:
Nyt se oireeton kausi osui sitten minullekin, hassua tällainen vaihtelu! Vain rinnat on enää kipeät, mutta muuten on olo ollut melkein normaali. Vain pienet nippailut alavatsassa muistuttavat mukana olevasta kyytiläisestä. Ensi maanantaina on ultra, toivottavasti kaikki on hyvin! :) Viikkoja on kasassa nyt 6+3.
 
Voihan pahoinvointi!! :confused: Aamuisin on tosi hyvä olo, mutta iltapäivällä alkaa vellotus iskeä ja kaikki oksettaa... Tyytyväinen olen, että on oireita, mutta yyyh silti :arghh:
 
Tuleekos teille paha olo vedestä? Ei tarvi ku juoda lasi vettä niin meinaa laatta lentää. Viimeks luulin sen johtuvan raudan makusesta vedestä, kun tuli omasta kaivosta. Nyt, kun ollaan muutettu ja on kunnan vesi niin siltikin tulee. Hyi. Tekis koko ajan mieli vettä, mutta tulee välittömästi niin huono olo.

Mulle tulee myös paha olo vedestä! Tosin mulle tulee enemmän tai vähemmän aina, en vaan ylipäänsä tykkää vedestä. Oon lisäillyt sekaan appelsiinia, sitruunaa tai melonia, silleen onnistuu juominen paremmin.

Muuten onkin ollut jatkuvaa pahoinvointia ja oksentamista, väsymystä, päänsärkyä, huippausta ja palelua. Ensalkuun oli ripuli mutta sekin on nyt vaihtunut ummetukseks ja alavatsa on sellanen pinkee pallo, tosin ei näy ulospäin. Rinnoissa tuntuu samaa kihelmöintiä kun imetysaikana aina kun maito nousi. Oon ollut myös aika ärtyisä, mutta toisaalta kun jatkuvasti on huono olo ja kamala nälkä mut mitään ei tee mieli eikä juuri mikään pysy sisällä niin ihmekös tuo :P En malta odottaa että edes nyt osa näistä oireista hellittäis.

Ja tosiaan muutama muukin oli laittanut ettei kahvi maistu, mulle tuli myös ihan totaalinen stoppi jo ennen kun tajusin että oon raskaana.

Hah, nyt kun tässä luin koko viestin vielä ennen lähettämistä niin ai että kun kuulostaa hehkeältä tää odotus :'D
 
Mulle kahvi on herkkua, ainaki vielä. :D katotaan stoppaako jossain vaiheessa. Aiemmissa en oo voinu juua kahvia.
 
Mä rakastan kahvia enkä poikaa odottaessa lopettanu sen juomista missään vaihees, vähän se kuitenki väheni ku tupakanpoltto loppu. Mutta nyt rv6+0 lähtien yllättäen ei vaan tee enään yhtään mieli :/ ei sen haju pahaa tee niinku tyttöä odottaessa mut ei vaan tee yhtään mieli juoda sitä :D Kai se johtuu tost jatkuvast pahast olost ku ei tee mieli mitää :(
 
Tykyttääkö kellään muulla sydän? Rinnassa oikein tuntuu ku pamppailee. Mietin että voisko johtua tupakan polton lopettamisesta.. Tosi epämukavaa.

Muuten täällä juilii alamahaa, paha olo, huimaa ja tissejä kihelmöi.. ☺ onneksi paha olo ei ole vielä kuvotusta (+närästystä) kummempaa.. Odotettavissa kyllä kunnon pöntön halailut, jos menee samalla lailla kuin edellisessä toteutuneessa raskaudessa.

Catherine 4+6
 
Kuten edellisessäkin raskaudessa, tässä alkuvaiheessa ainut oire on menkkojen poisjääminen. Jotenkin samaan aikaan ihanaa, kun ei ole paha olo (tms.) ja pelottavaa, koska ei ole mitään oireita. Viime raskaus meni kokonaisuudessaan tosin varsin oireettomasti yöllisiä levottomia jalkoja, kukkivaa naamas ja järjetöntä painonnousua lukuun ottamatta... Ja nekin alkoivat vasta noin viikosta 10.
 
Rv 4+2 ja aamulla ihan hitonmoinen närästys. Heräsin äsken siihen enkä nyt saa unenpäästä enää kiinni. Maitoo vähän join ja onneks helpotti vähän.. Jospa kohta sais vielä nukkua.
 
6+0 ja tänään ensimmäisen kerran pahoinvointia.. Kyökkäilin kun keitin kahvia.. Saapa nähdä jos se tästä lähtee :D ei ollu kyllä mikään paras olo mutta saattoi johtua kun en illalla syönyt kunnolla. Paha olo meni ohi lasillisella mehua ja sitten söin aamupalan :)
 
On vähä ällöttävä olo kun en ole laittanut mitään vielä suuhun. Jotain olis vaan pakko syödä, mutta ei tee mitään mieli. Ja eilen tuossa laskin, että join neljä litraa vettä :D Ihan hullua. Vettä, vettä, vettä...
 
Takaisin
Top