Raskausoireet

Apuva, en oikein uskalla ite edes ajatella, voisko viimeinkin olla tärpännyt. Tätä ennen ei yhtään positiivista testiä koko yrityksen aikana. Jänskättää! Vähän on kyllä ollu erikoisia tuntemuksia viime päivinä, mutta ajattelin aluks, että menkat ne sieltä vaan tulee. Vaan ei oo näkyny.
 
Kannattaa käydä ostaa digitaalinen jossa lukee selkeesti raskaana :) se tuntuu paljon todellisemmalta ku kaks viivaa :D mä en kans uskonu vaik lävähti kaks viivaa alta minuutin ruutuu, oli pakko tehä perään digitaalinen ja sit pääski itku ku siinä se niin selkeesti luki :)
 
Kyllähän tuossa ihan selvästi toinenkin viiva on! Toivottavasti tuosta vielä vahvistuu, mutta kyllä minä tuon plussaksi jo luen :) Onnittelut, Nessu!
 
Mulla on ollu raskausoireina(ainakin luulin raskausoireiksi) jatkuva pissahätä, kauhea nälkä, etovaa oloa hieman, mahan nippailua. Nyt niitä ei ole ollut pariin päivään enää ollenkaan! Rv 5+3. Onko normaalia että oireet katoaa noin vain eikä uusia oireita ole tullut tilalle? :/

Kaveri sanoo, että pitäis olla onnellinen ettei ole oireita, mutta kun en ole ollut edes ultrassa tai muutakaan, niin raskaus ei tunnu jotenkin todelliselta kun ei ole enää oireita.

Millä raskausviikolla teillä ovat alkaneet oireet ja millasia oireita on ollut?
 
Multa hävinny kans nippailut eikä mahakaan oo enään niin turvonnu :/ pelottaa et menny kesken mut ei auta ku odottaa et tulee uusia oireita tai alkaa vuoto :sad001 koko ajan saa olla pelko persiissä

Tänään 4+5
 
Hih, ette usko, mikä valikoima mulla on erilaisia testejä kaapissa odottamassa. Ei vain kuukausiin ole päässyt edes testaamaan. Huomisaamuna kunnon testikimara, digit ja kaikki :D

Mulla kans oli Pregcheckejä, rfsu liuskoja, clearbluen plussa sekä digitestejä, apteekin omia testejä.... Aika monta meni haha:woot::wink
 
Voi CiCaDo, toivotaan, että raskaus on jatkunut silti! Minulla ainakin oireiden määrä vaihtelee ihan päivittäin ja tiedänpä tapauksia, jotka ovat täysin oireettominakin edenneet raskauden kanssa loppuun asti. Positiivisia ajatuksia ja plussan pysymistä sinne! Uskon, että huoli on varmasti kova, mutta koeta vältellä stressiä jos vain suinkin pystyt.
 
Onko kenelläkään muulla kahvi alkanut aiheuttamaan päänsärkyä? Luulin eilen tämän johtuvan jostakin muusta, mutta nyt taas jo ensimmäisen kupin jälkeen kipu palasi! Täytynee harkita lopettamista, jos kerran keho ei sitä enää siedä. Harmi, olen melkoinen kahvin killittäjä, mutta kylläpä tässä nyt muut asiat menee edelle.
 
Cicadolle tsemppiä, että kaikki kunnossa. Oma visiittini tänne olikin nähtävästi lyhyempi kuin luulin. Vaikka eilen aamulla testiin putkahti hailuplussa, aamuyöllä alkoi vuoto, eli se oli varmaan siinä sitten. Tosin outoa vuotoa. Menkkakipuja, jotka yleensä tosi kovat, ei lainkaan.
 
Voi ei, Nessu, otan osaa :sad001 Älä kuitenkaan heitä kokonaan pyyhettä kehään vielä! Minun isosiskoni sai melkein normaalit (vähän vain niukemmat) "valekuukautiset" raskauduttuaan, ja siksi sai tietää raskaudesta vasta myöhemmin. Harvinaistahan se on, mutta mahdollista kuitenkin joten toivotaan, että pikkuinen tarraa sittenkin kiinni! Hirmuisesti tsemppiä ja voimia.
 
CiCaDo tsemppiä, toivottavasti kaikki on silti hyvin. :Heartred Mullakin on tässä välissä oireet hävinneet ja tulleet takas myöhemmin. Ainoa pysyvä oire itselläni on tuo rintojen arkuus ja turvotus.

Nessu voi harmi! :sad001 Mitä jos ne kuitenkin ovat valemenkat? Siskollani oli edellisessä raskaudessa samoihin aikoihin kun olisi menkkojen pitänyt alkaa. Tsemppä myös sinne, voisithan sä tehdä uuden testin? Viimistään sillon kun vuoto loppuu.
 
Kiitos tsempeistä, ootte ihania kun tuette! Pidän peukkuja, että teillä menee kaikki hyvin, ja että nää mun olis jonkin sortin valemenkat. Ihmetyttää kyllä, miten kun testiin piirtyneet kaks viivaa oli aika selkeän näköiset - ja nyt sitten melkein heti perään tuleekin vuotoa. Ei tää lapsen yrittäminen todella mikään helppo nakki ole. :sad001
 
Takaisin
Top