Raskausoireet

Mulla on ollu kans alusta asti nokka tukossa ja niistäessä menee päivät. Ihottumaakin on ollu mutta neuvolasta sanottiin ertä kortisonivoidetta kuurina ja antihistamiinipitosia allergialääkkeitä kuten heinixiä voi käyttää ihan normaalisti raskausaikana. :)
 
Mulla kutisee korvat! Ekassa raskaudessa lääkäri katto, että ovat kunnossa. Nyt olen tyytynyt kohtalooni. Ärsyttävää kumminkin.
 
Muistan lukeneeni, että täällä on jo joillakin alkanut maidoneritys.
Mulla on nyt kans alkanut tulla maitoa, tosin muutamia tippoja vaan. Vaihdan yleensä aina yön ajaksi mukavammat rintsikat päälle (kaarituettomat), ja oonkin välillä huomannu pieniä maitoläiskiä niissä mitä oon käyttänyt päivällä.
Rv 24+0
 
Ootteko miten jaksanu/muistanu reenata niitä lantiopohjanlihaksia?
Ite oon ollu varsin laiska reenaan niitä (kuten myös aiemmissa raskauksissa), mutta nyt kun on tässä podettu flunssaa ja kovaa yskää melkein puolitoista viikkoa, niin onpa tullut huomattua ettei sitä reeniä kyllä kannata jättää väliinkään. Ei ole meinaan kovin mukavaa, kun kovan yskäkohtauksen yhteydessä pöksyihin lirahtelee jotain.. :sad001
Ja muutenkin sitten synnytyksen jälkeistä aikaa ajatellen, jos vaan ne lihakset on kunnossa niin saattaa säästyä pidätysongelmilta :)
 
Itse pelkään just kovasti et tulee virtsankarkailua ja siks oon laittanut puhelimeen oikein muistutuksen et muistan treenata niitä :D Toki seksin aikana niitä tulee treenattua siinä samalla niin se on tietty paras vaihtoehto! :wink Oon ennen raskautta kyllä jo niitä harjoittanut säännöllisesti ja salilla niitä tulee myös treenin mukana jännitettyä niin aika hyvässä kunnossa näyttävät olevan. :)
 
Niin ei varmaan pitäis olla mitään hätää :D Jotenki haluaa vaan pelata varman päälle.. Hah joo toi muistutus on hyvä systeemi tämmöselle lahopäälle :D :p Mieskin sille aina naureskelee et eikö mee huolehtiminen vähän yli :D
 
Täällä on ainoat oireet olleet ja 31+0 menossa:

* Jatkuvat ja runsaat harkka supistelut rv 20 tienoilta, täysin kivuttomia eli paineentunnetta vain mutta ehkä hieman alkaa kohdun koon takia haittaamaa kun painaa inhottavasti keuhkoihin ja kylkiluihin.

* Otsaa vihloo lämpö eli siis lämmin vesi, uuninluukun aukaisu, liian lämmin auto yms.

* 3 kertaa tullut kaks päivää kestäviä liitoskipuja jolloin yksikin askel ollut mahdoton, jotka ovat yleensä sitten olleet seuraavina päivinä siitä kun supistuksia ollut vielä enemmän eli jotain 5-10 min välein koko päivän.

Erittäin vähällä siis päästy! =)
 
Takaisin
Top