Katjuliini, on. :) eikö ne raja-arvot ollu, että paasto 5.3, 1h 10.0 ja 2h 8.4. Eli se 6.8 on tosi hyvä 2h arvoksi :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla otettiin kyynärtaipeesta kaikki. Ja meillä oli viitearvot muistaakseni 5,5 11,0 ja kolmas 8,6 tai 8,9. Swgx, se voi olla, että juurikin sokeri nostattaa sulla verensokeria. Toisaalta tosi hyvä, jos kuitenkin pystyy syömään ihan normaalisti ruokaa.
Mulla oli viimeks todella tarkkaa: Leipää vain kohtuudella, pelkästään näkkärit ja ruisleivät oli ok, hedelmiä niukasti, puuroa pieninä annoksina, ei mitään maustettuja jogurtteja, myslejä tai muroja. Aterioissa piti olla mahdollisimman vähän riisiä, makaronia tai perunaa. Kaikki piirakat, leivokset, kakut no! Ei pikaruokia, sipsejä saati karkkeja. Maitoakin piti käyttää vähän kerrallaan. Ja huom! Mulla ei koskaan aterian jälkeiset arvot noussu korkealle, harvemmin edes yli viitearvojen. Mulla meinas paastoarvot keikkua rajalla.
Meni mun mielestä terveydenhuollon osalta niin överiksi, että tällä kertaa käytän vähän maalaisjärkeä ja pidän pintani, että kyllä ihmisen syödä tarvitsee! Jouduin monet kerrat kitkuttelemaan salaateilla ja porkkanoilla sekä raejuustolla ja kanasuikaleita. Ja pihvejä piti ostaa niin p*******sti, että saisi mahan täyteen jollain. Muhun suhtauduttiin niin kuin lapsestani olisi varmuudella tulossa 5-kiloinen ja minä olisin ikuinen diabeetikko, vaikka kyseessä oli vain pienet ongelmat paastoarvoissa. Jos noissa arvoissa tulee oikeasti suurta heittelyä ja ongelmaa, niin mieluummin vaadin insuliinit, niin voi elää vähän vähemmällä ahdistuksella kuin silloin. Ja tosiaan pistin sen 10 kertaa päivässä sormeen useamman kuukauden. Hoh hoijaa... Onneksi usein radin hoitaminen onnistuu ilman suurempaa vääntämistä.